| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

  (?)
 Názory 110 z 4503  [Dalších 4493 >>]
zefýr 58223
6.1.2018 15:24:22
Tak blbě se smeju tomu, že podle mě ta kytka neměla upadnout a ztratit se při první, ba ani sté vycházce, ty troubo.
Ty boty stály za úplný prd, nijak jsme to dál neřešili a v CCC nekoupím ani ponožky. Přesto si opravdu myslím, že pokud někdo vyrobí ozdoby, které nedrží, tak by se měl zaměřit na to, že ta ozdoba upadává, uznat svoji chybu a ne to odmávnout s tím, že nemáš kompletní výrobek.
Nikdo nemá povinnost koukat pořád na botu, zda z ní náhodou zrovna neletí kytka, která je přidělaná blbě:-)
achje 151529
6.1.2018 14:05:11
a cemu se tak blbe smejes?
meli pravdu a ty troubo.
Buchli 121873
6.1.2018 11:05:16
Prostě když budeš znát den a přibližně čas, neměl by být pro obchod takový problém ten doklad pro tebe vyjet. Je to otázka domluvy a jejich ochoty.
Buchli 121873
6.1.2018 11:03:09
Je. Jednou jsem reklamovala vrtulníček a ztratila doklad, na prodejně Pompo byli tak hodní, že jej dohledali. Vůbec nedělali problém.
zefýr 58223
6.1.2018 10:22:29
Dcera si koupila boty v CCC, letní. Nahoře byla kytka. A ta upadla při první vycházce, vůbec jsme to nezaznamenali. Takže jsme reklamovali boty- že z nich upadla a ztratila se kytka.
A oni nám reklamaci zamítli s tím, že jsme nedodali tu kytku a tudíž výrobek nebyl kompletní~t~
Vítr z hor 100046
6.1.2018 10:14:04
Nejde obrátit se přímo na výrobce?

Mně to vyšlo: Rozbil se mi sonický kartáček na zuby (koupený před 20 měsíci v maďarském eshopu, kde si člověk může stáhnout fakturu cca 6 měsíců po koupi, což jsem neudělala), tak jsem volala výrobci, kde že mají nějakou opravnu. Paní z Philipsu ze mě vytáhla jakési číslo na spodku kartáčku a pravila, že od jeho výroby uplynulo právě 25 měsíců, tudíž mi automaticky uznají záruční reklamaci i bez papíru a pruzení. Chtěla po mě jediné – zabalit kartáček do krabice. V práci se druhý den zastavil kurýr, nalepil na krabici adresu, druhý den přišla sms s kontaktem na automat, který ukazoval, jak se daří kartáčku. Do týdne mi přišel nový – nestálo mě to ani korunu, největší námaha byla s telefonováním a balením kartáčku. ~R^
Bellinka 134640
6.1.2018 9:34:03
Ale to jsou podminky Bati, ne vsech prodejcu.
Pam-pela 97353
6.1.2018 0:37:38
...jo a taky, pokud by se vracely peníze za reklamaci, jak kdo dokáže, kolik za danou věc v té chvíli zaplatil? některé ceny jsou v čase pohyblivé...takže?
TV stolky na Favi.cz - největší výběr
Pam-pela 97353
6.1.2018 0:35:03
Kudlo, podle mě není povinnost obchodu dokázat, žes tam tu věc koupila, ono dohledávat účtenku třeba za jeden den docela jde, ovčšem někteří zákazníci ani nevědí, kdy přesně věc zakoupili...a jak dlouho myslíš, že by pracovníkovi trvalo, než by doklad třeba za měsíc, dva dohledal?
Svědectví bezhotovostní platby jde (je tam datum), svědectví osoby by šlo určitě taky, ale zas jde o termín nákupu...
Na nás jedna zákaznice chtěla, abychom jí jeden doklad dohledali, udávala termín nákupu podzim 2015 ~d~, účetnictví máme již uloženo a nevím, kdo by se trmácel vybalovat šanony paragonů...raději jsme reklamaci přijali bez lístku.
Ale pokud je to jinak, ráda se poučím.
Girili 117849
6.1.2018 0:32:07
Kudlo, mne neseriozni obchodnici taky principialne desne stvou, ale nejak mi asi ubyvaji sily, pac uz to casto nejsem ochotna narocneji resit. Bouzel na to oni spolehaji. ~d~
 Názory 110 z 4503  [Dalších 4493 >>]

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde


(C) 1999-2018 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.