| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Peníze a bydlení : Reklamace a vracení zboží

Získejte Quercetti Fantacolor!

Hrajte o mozaiku Quercetti Fantacolor Junior Basic, která je držitelkou ocenění Správná hračka a Hračka roku.

  (?)
 Názory 110 z 4454  [Dalších 4444 >>]
Diva.Bara 37553
30.11.2017 1:57:51
pampelo, já chápu, že lidi jsou různí. jenže tady byl problém už od začátku v chování vedoucí, fakt mi tvrdila zvlíštní věci, jak se jí hodily do krámu, třeba že záruka se v průběhu záruky mění, podešev je vyjmutá ze záruky (a nebavíme se o podpatku, ten si opravuje zák. sám, což je jasné, ale o nomálním žralokovi na botech za skoro 3 litry). o boty je pečováno, na tohle jsem pes, paní mi ještě říkala, jak josu boty krásný, super opravený (ale ten žralok se tam dělá furt).
nerozumím 3. sporné reklamaci, ve všech 3 případech mám v protokolu napsaná podrážka a která bota to je, na poslední reklamaci paní přišla vyzbrojená fotkou s obr žralokem před slepením (takže čekala problém se mnou). ona skutečně jedná zvláštně: na 2.reklamaci - já: ráda bych vrátit peníze, ona: to až při 3.reklam.
na 3.reklamaci - já: nechci opravu, chci vrátit peníze, ona: v žádném případě (kdybych nepodepsalsa papír, kde je vyznačená možnost opravy, nevzala by mi boty do reklamace vůbec), boty vám opraví a peníze vám nevrátí, na to nárok nemáte ...

tak kruci, kdo tu dělá z toho druhého debila?
Komody na Favi.cz - největší výběr
Pam-pela 97353
29.11.2017 23:03:06
Mariano, no například na mě jako na obchodníka pohrůžka ČOI neplatí vůbec (spíš se tím vymezím proti zákazníkovi a dodržuju striktně vše tak, jak má být, žádné nadrámcové ústupky), zvlášť když jsem si jista, že postupuji při reklamaci správně dle zákona.

Ti někteří naprdnutí zákazníci, co mi ČOI vyhrožovali, nakonec asi neuspěli nebo tam nedošli, protože krom jediného případu za cca asi 25 let, kdy ČOI cosi prošetřit došla a jednoho soudu, který skončil nerozhodně (a měl tři stání) jsme nikdy neměli popotahovačky, a to řešíme reklamace téměř denně.
Jenže někteří lidi mají o reklamaci a svých nárocích velmi zkreslení představy.
Je třeba krom jiného taky vzít v úvahu vadu - reklamaci - oprávněnou, či neoprávněnou...jinak my se snažíme všemožně zákazníkovi vyjít vstříc, vyřizujeme mnoho nad rámec zákona... ale 3. stejná vada je občas prostě - sporná. Při dvouleté záruční době je třeba u některých výrobků vít v úvahu jejich opotřebovatelnost...i to může být sporné.

Myslím, že hodně záleží i na formulaci minulých vyřízení reklamací.
Kudla2 58452
29.11.2017 22:06:30
Není zač.

Já ten pocit bezmoci znám, stalo se mně to s dětskejma botama dvakrát a tuhle možnost jsem využila až podruhý.

Poprvý jsem o ní nevěděla a při tý reklamaci jsem si připadala jako trubka, kterou oj.bali a nemůže vůbec nic dělat (znalec by stál 5-6 tisíc s nejistým výsledkem a soud bůhvíkolik, kvůli botám za 1200 by se to rozumově nevyplatilo, ale připadala jsem si jako blbec).

A já si nerada připadám jako trubka a nemám ráda šlendrián a když se dělaj z lidí trubky tímhle způsobem.

Jdi do nich, budu Ti držet palce a když tak dej vědět, jak jsi dopadla. ~x~
Diva.Bara 37553
29.11.2017 22:02:07
díky moc, zkusím, už z principu. peněz je to dost, ale o to až tak nejde, raději bych funční boty než prachy zpět, ale už z principu kvůli tomu jednání. jinak jsem viděla reklamační sešit (dohledávali mi tam) a zápisů tam mají tedy fakt hodně.
Kudla2 58452
29.11.2017 21:59:45
tady jsou ty informace: https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Kudla2 58452
29.11.2017 21:57:36
Nevím, pošli to tam a uvidíš. Myslím, že by Tě vyzvali k doplnění, kdyby to nestačilo. Maj tam někde na stránkách na to přímo formulář.

Já jsem si od toho prodejce nechala dát písemně, že to neopravěj (psala jsem tehdy na jejich centrálu, šíleně mě naštvali), ale nevím, jestli je to bezpodmínečně nutný.

Zkus to, uvidíš, nic tím neztratíš, je to zadarmo. Přinejhorším Ti řeknou, že to nejde, ale já jsem byla příjemně překvapená.

Bohužel do soudu by asi nemělo cenu jít a ti obchodníci to vědí a hřeší na to.
Diva.Bara 37553
29.11.2017 21:56:39
aha, tak uvidím, s tou ženskou nebyla řeč, nechtělo se mi s ní dohadovat, potom, co jsem se tam dozvěděla za storky apod. řešila to prodavačka a vedoucí byla na tel, s tou jsem mluvila taky, tak snad to tak bude stačit.
Diva.Bara 37553
29.11.2017 21:54:59
já si to právě myslím taky, a na to oni asi spoléhají
Kudla2 58452
29.11.2017 21:54:22
Jo a asi bys měla mít v ruce něco písemnýho, že Ti tu reklamaci zamítli.
Diva.Bara 37553
29.11.2017 21:54:20
kudlo, díky, to zní super. jak myslíš doložit - mám reklamační protokoly, oni vždycky boty opravili (= zalepili), ale naposledy jsem chtěla peníze a to odmítli. bude to stačit?
 Názory 110 z 4454  [Dalších 4444 >>]

Komerční sdělení


(C) 1999-2016 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.