| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Hlavní : Mezi námi ženami

Získejte Quercetti Fantacolor!

Hrajte o mozaiku Quercetti Fantacolor Junior Basic, která je držitelkou ocenění Správná hračka a Hračka roku.

  (?)
 Názory 110 z 174687  [Dalších 174677 >>]
zefýr 58223
14.12.2017 23:07:11
Tedy, i kdyby byla nemocná jen dva dny a v týdnu by si to mohla nahradit, tak ta možnost není.
zefýr 58223
14.12.2017 23:06:21
Termix, no my právě možnost náhrady nemáme. Když byla nemocná 14 dnů, tak jí čtyři hodiny propadly.
Evelyn1968,2děti 6269
14.12.2017 22:59:56
Nedůstojné handrkování, nějak obecně nerada řeším peníze, kromě obchodů a služeb, kde je cena jasně daná a prodavačky tam jsou v práci. Ale už dát něco navíc v hospodě nebo u kadeřnice mi je trapný za obě strany.
kattynka a 2 čertici 99034
14.12.2017 22:22:24
Pokud se někomu ozvala s adresou nebo č.ú., mohly byste mi poslat údaje na kattynka@seznam.cz.
Případně i sama Allyce.
Díky
K.
dajmab 81703
14.12.2017 16:13:48
No Termixi, já to dělám naopak :-). Když se mi nový klient na výuku líbí, nebo když mám právě tu hodinu volnou a ráda bych ji obsadila, dávám svou obvyklou cenu. Když tuším problematického člověka, něco se mi na něm nezdá nebo tak, napálím cenu hezky vysoko. Když to nevyjde, nemusím učit s blbým pocitem, když to vyjde, je to dostatečný důvod si říkat, že ta hodina za to stojí. A z toho klienta se většinou časem stane člověk, se kterým si rozumím - jako bonus navíc.
Liška strašidlovitá 134466
14.12.2017 15:51:45
Smlouvám o mzdě. Jinak v Praze smlouvat moc nejde, když je tu hafo jiných klientů.
sovice 18997
14.12.2017 15:34:45
Nesmlouvám.

I když některé praktiky, zde zaškatulkované jako smlouvání, dělám a za smlouvání je nepovažuju - žádost o slevu u poškozeného obalu nebo zboží, dotaz na možnost levnějšího zaslání u drobných položek.

Operátoři, internet apod. mě tím, že nesmlouvající zákazník dostane napálenou cenu, která mnohdy hraničí s absurditou, skutečně rozčilují. Nebo banka, která nově příchozím dá zajímavé balíčky, zatímco starý zákazník platí absurdní poplatky a nic mu pochopitelně sami nenabídnou, natož přímo změnit k levnějšímu. Připadá mi, že jsou na takovém systému zhusta biti např. staří lidi.

angrešt 114837
14.12.2017 15:19:30
Nesmlouvám, mám to stejně jako Ty.
Dari79 114243
14.12.2017 15:11:32
U nás smlouvám jen výjimečně.

U koupě nového auta samozřejmě, tam se to dle mého očekává... MIn. si říct třeba o sadu zimních pneumatik nebo tak něco, oni sleví a dají, to se ví.

Taky třeba cenu ubytování v hotelu, s tím se taky dá něco dělat.

S řemeslníky jen, když mi jejich návrh přijde nepřiměřený, jinak uznávám právo na to, aby si slušně vydělali.

Jinak asi těžko budu smlouvat v obchodě, kde jsou ceny v PC na čárové kódy, nevím, kdo by mi tam tu slevu jako dal :-)

Termix 105545
14.12.2017 14:57:11
V kurzech mi samozřejmě platí pololetně. Ale téměř všechny kurzy mám víckrát týdně a v rámci týdne je možnost náhrad. Zpětně a nebo po lekci platí jen individuální studenti
 Názory 110 z 174687  [Dalších 174677 >>]

Komerční sdělení


(C) 1999-2016 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.