| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Otázka Odpověď

Příznaky těhotenství

8.2.2008 17:23:43   Martina bezdetna
Dobry den.Chtela jsem se zeptat,jestli je mozne abych byla tehotna kdyz jsem brala antikoncepci,(ale ne pravidelne)?Minuli mesic jsem mela menstruaci,ale jen 1den ostatni 3 dny jsem jen spinila,antikoncepci jsem vysadila,ale poslednich 10dni se zle citim,po cigaretach mne boli hlava,podbrisek mam zatvrdli,uz tyden mam belavi vodovi vitok,stale bych jen spala,a trpim nechutenstvim.Menstruaci bych mela dostat pristi tyden.Tehotensky test jsem si delala,nle byl negativni..dekuji za odpoved.
Názory k dotazu (0 názorů)
Žádné názory zatím nejsou. Vložte první!

(C) 1999-2016 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.

Publikační systém WebToDate.