| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Zdraví : Dětská gynekologie

13.6.2013 8:48:53 Limai

Podivný nález poševních stěrů

Před časem jsem byla s dcerkou na dětské gynekologii,protože se jí udělal bolestivý vřídek a nevěděli jsme,co to je.Lékařka udělala dceři poševní stěry......a závěru ani trochu nerozumím,ačkoli jsem se snažila s lékařkou o jeho objasnění,ale to co mi sdělovala jsem jaksi nepobrala.Prý dceři vyšel nějaký brutální(takto to řekla:-)) nález,který v podstatě ani nemůže mít,a že prý se jim musely stěry někde kontaminovat.To je jako co-že v laborce si materiál,který jde na kultivaci,odloží třeba na zem nebo na záchodovu mísu,když potřebují?Jak se jim to proboha někde může znečistit,když se odebraný vzorek bezprostředně po odběru dává do uzavřené nádobky,a z ní se také má snad použít ke kultivaci?Nicméně tedy lékařka mi sdělila že materiál musel být kontaminován a ptala se,jestli přetrvávají nějaké potíže,že pokud ano,udělá dceři kontrolní výtěr,pokud nejsou,nechá to být.A do zprávy napsala že se našla pseudomonas aeruginosa +++ a klebsiella oxytoca +.A v tomto bodě už mi vše uniká.O pseudomonádových infekcích mám už nějaké nepatrné informace,protože syn měl pseudomonádovou infekci v oušku jako maličký,jen pár týdnů po narození,a lékařka už tenkrát říkala,že je to pěkná srágora a že je to docela nebezpečná bakterie.Se synem jsme s ní strašně dlouho bojovali,než se povedlo ho vyléčit.A teď vyšla tahle bakterie na stěrech dcery a mě není jasné,jestli tedy může nebo nemůže mít tu pseudomonádu v pochvě a pokud může,tak proč lékařka nenasadila nějaké léky.Ještě upřesním,že dcera nyní zrovna bere ATB Ospen,proto jí neudělala kontrolní stěry,že by se prý zkreslil výsledek,ale stejně řekla,že pokud dcera nemá potíže,dělat ho nebude.Takže já nyní nevím,co si z toho mám vybrat,jestli dceři něco je,nebo není.Nejlepší asi bude,když půjdu nechat dceru vyšetřit jinam,ale nejvíc mě teď zajímá,jestli pseudomonáda může být v poševním nálezu u dítěte.