27.4.2016 11:06:13 Yuki 00,03,07
Re: Předstíraná výuka angličtiny
jj, v chemii můžeme používt vodu a sodu, možná nám dovolí ocet a aśodu, ale nesmí se tím děcka ušpinit a nesmí se toho náhodou napít a nesmí...
je to blbý, navíc chemikálie stojí odně penze a učitel by sice mohl aspoň pokusy sám předvádět a nenechta děcka to dělat, jenže ono to taky nějakou dobu trvá a děcka se nudí, když an to samy nemůžou sáhnout, a taky by ty chemikálie na škole musely být - já třeba teĎ mám chemikálií plný skříně, jenže některý jsou s nápisama v němčině, což znamená, že tam jsou i 70 let, některý mají na štítkách datum výroby, ty jsou ze 70. let.
něco mám strach otevřit, něco mám strach použt, něco použiuju a ono to stejně nereaguje
přdrtav si, že jsem vala, než mi toto došlo, peroxid vodíku, nalilaj jsem ho k něčemu, co mělo začít hned reagovat, a ono nic
nebo jsem vzala něco, se mělo reagovat po zahřátí, už nevím, co to bylo, a ono zase nic - hodina v háji, děcka unuděný a já jako učitel totálně v pytli, prootže mi nevyšel v té hodině jediný pokus - moc příjemná situace
pak jsme přemýšlela, co bylo špatně, než mi došlo, že mám starý chemikálie - ano, i to bylo poučení pro děcka, ale jaksi ne to, co měli vidět
další pokusy jsme chtla dělat s novým vybavením, škola mi to ovšem odmítla koupit, prootže není za co, koupila jsme si svůj peroxid, svý vodní sklo, svůj hydroxid... ono to taky něco stojí, ale napravila jsem tu škodu způsobenou tím, co jsme měla k dispozici
dělala bys v takové situaci aspoň demonstrační pokusy?
já už ne
Odpovědět