27.4.2016 11:44:00 Yuki 00,03,07
Re: Předstíraná výuka angličtiny
možná tady někde je původ toho, co se v a našem školství děje - zákonodárci žijí v Praze, jejich děti chodí do školy v Praze, mají tím pádem možnost výběru školy, školy ve větším konkurenčním prostředí reagují rychleji na novinky a změny, taky jsou ty školy větší, takže nehrozí učení neaprobovanými pedagogy
dětí je tolik, že když odejde jedno na gympl, víc se jich ze třídy asi nedortane, když je dětí opravdu hodně, tak ve třídě pořád ještě zůstává hodně těch motivovaných a šikovných
a tak mají tito lidi pocit, že takto je to všude
ale opravdu není všechno Praha, kroměě pár velkých krajských měst je situace úplně jiná
školy jsou malé, často jedna nebo maximálně dvě třídy v ročníku, takže o aprobovaných učireelích si můžeme nechat jen zdát, když odejdou na gymnázium šikovný děti, tak jich ve třídě už opravdu moc se zájmem nezůstane -a i to je daný tou Prahou, protože v Praze je nejmenší nezaměstnanost, nejmíň lidí v zemědělství a dělnických profesích a tito rodiče, kterých je jinde většina, nemají potřebu děti jakkoliv motivovat k učení, vzdělání nepovažují za nic, co by je zajímalo, taky jsou místa, kde je ve třídách víc našich romských spoluobčanů než ostatních, menšina převažuje nad většinou a většina se přizpůsobuje
a toto všechno a sposuta dalších faktorů k tomu vedou k tomu, že školství řízený lidma z Prahy jde od desíti k pěti
Odpovědět