Re: Cizí jazyky - půlit třídu či nepůlit?
tak v tomhle případě bych dítě jazykovkou neprudila, když to pojetí je prakticky stejné...
smysl jazykové školy bych viděla v tom, kdyby už od malička, tj.od 1. třídy byl jazyk a ten druhý se přidal mnohem dřív.. např ve 3.třídě.
mě teď dítě zvládalo dvojjazyčnou školu v pohodě, 1. třída.. bral to naprosto v pohodě a můžu říct, že přechod na klasickou českou ZŠ byl tragický... a bojujeme s tím doteď a min 1x týdně mě tu pláče, že chce zpět do zahraničí... takže asi takový dopad má české kolství na moji dceru... je z něj otrávená, vůbec jí to nebaví a školu dost fláká (což upřímně v 1. třídě je docela problém).. v Rakousku chodila ze školy nadšená, veselá... tady chodí často vorvaná jak borůvka
ano, je to jednak systémem, ale jednak i přístupem učitelky a administrativy ve škole obecně. Jsem fakt těžce v šoku, jak je možné otrávit dítěti školu ze strany školy...
Odpovědět