18.9.2017 22:17:12 Mariana +2
Re: noční můra O2 e-kasa
"daňař říkal" no jo no, ten váš daňař.
Komplikovanější než to co máte teď ? A v čem komplikovanější, nebo pro koho?
A nebylo by lepší zeptat v té Pohodě co by to znamenelo a zda by to šlo ?
Máte nějakého ajťáka, někoho kdo se vám stará o tyhle věci? Pokud ne tak si najděte.
Jinak radím co už tu padlo. Oslov pár firem co tato řešení nabízí plus firmu od které máte informační systému, nech si udělat nabídky, cenové a technické řešení a pak uvidíte. Popiš jim co vám nevyhovuje na stávajícím systému a zda to umí líp, a jak to mají pořešené s kartami apod.
A to co popisuješ je technický problém, který musíš řešit s technickou podporou dodavatele, to ti tady asi nikdo neporadí co s tím. Pokud vyřešit neumí kdo vám to prodal, tak postupuj viz odstavec výše.
Odpovědět