Dala jsem to do tradic,zvyků a obyčejů,nebot to tak opravdu bohužel je - je už tradicí reklamovat a řešit,čílit se...
1.Začlo to hned dnes ráno,když jsem měla na mobilu sms s 3D Secure potvrz.kodem na platbu 560,-EU.
Koukám na to,jak husa do flašky,hned jsem vlezla na svůj účet a co nevidím,někdo si v noci zaplatil z mé karty Kč 4,25
,na tu větší platbu už zafungovalo zabezpečení banky.
Podotýkám,že neplatím v žádných pochybných obchodech na netu,ani na wish,vždy se před platbou ujistím,že jsem na zabezp.stránce.Nicméně tohle bylo pro mě varováním před mou leností si nastavovat limity na platební transakce,s čímž začnu hned,jak mi pošlou novou kartu,starou již mám zablokovanou a peníze od banky dostanu zpět.
2. čekala jsem dnes balík z Mallu s věcma pro štěndo,ale bylo už 13 hod a pošta furt nikde(já bych si takového přepravce nikdy nezvolla,to je bohužel v kompetenci Mallu),už jsem taky musela vypadnout do města.Tak volám přímo doručovateli,kdy přijede - no a dozvěděla jsem se,že už u nás byl,zvonil a nikdo neotvíral.Zvonek je v pořádku,ale on měl ještě volat,má u sebe i pro tyto účely služ.mobil,což už se jaksi nenamáhal a hodil mi jen oznámení do schránky.A prý se mám pro něj v Po stavit na poštu
Tak jsem hned volala jeho šéfce,co je to za binec,mám zaplacený balík do ruky a mají ho dodat dnes a já ho dnes chci za každou cenu a mít ho taky budu- kdyby se člověk nechal ukolébat jejími řečmi,že v jednu odpol.už tam nikdo ted není...blebleble,nebyla jsem na ni vůbec milá a práskla mi drze s telefonem.
TAK JSEM VOLALA NA GEN.ŘEDITELSTVÍ na reklamace,tam paní hned zavolala té oné šéfce a ani ne do hodiny přistál zmíněný doručovatel s balíkem před domem.
Ale jsem napsala ombudsmanovi čp mail,jaké služby pošta poskytuje a popsala mu konkr.případ; s poštou je průběžně pořád dožera,s PPL,Geis či dpd jde vše jak po drátku.
3. balík jsem s radostným očekáváním tedy konečně rozbalila,a mimo jiné také jsem podrobila bližšímu zkoumání plast.pelech+masové konzervy pro štěně.
Dle udaných rozměrů na Mallu jsem pelech objednávala,ale prostě 10 cm sem a 10 cm tam oproti skutečnosti,žádná míra
a je vše trochu jinak a ted váhám,jestli to řešit,protože taky čtu stížnosti na hbytost vyřizování reklamací u Mallu a štěndo bude za 14 dnů doma...
Pozor na masové konzervy u této firmy(a asi nejen zde): udávají,že obsahují 85% hovězího,ale není to pravda;čtu složení na konzervě a říkám si,co jsem to objednala za shit s 54%hovězího??
Takže konzervy pofrčí zpět zcela jistě,na takovou sečku nejsem zvědavá a koupím jinde GRAND,ověřenou výbornou konzervu.Jen ted mám zase bloklou kartu,tak to budu muset řešit bud přes děcka či někde přímo v obchodě
Takže to jsou ty soudobé tradice,obyčeje,zvyky - podvody,lemplovství a úskoky kam se podíváš
, ari vederci astala vista, páteček jako když vyšije