| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

O Silvestru jsem přes den jedla celkem střídmě a až večer jsem snědla asi 4-5 chlebíčků. Žáden alkohol. Po půlnoci mě začalo bolet břicho spíše v oblasti žaludku, uprostřed pod prsy, žádná kolika, ale takový jako tlak, který mi nedovolil spát. Pak to během dalšího dne postupně nějak přešlo a až asi za 3 dny se mi udělalo lehce nevolno poté, co jsem sněsla dva pendrekové bombóny. Nejdříve se spustil silný průjem a poté se přidalo ještě zvracení, ale až takové, že jsem musela volat manžela, aby mě držel, protože jsem měla pocit, že už už omdlím. Žádnou bolest jsem nikde necítila, jsem jsem byla "smrtelně" schvácená. Ještě asi 3 dny jsem cítila, že tam ten žaludek mám, pak mě to přešlo. Spatně mi už nebylo, jen cítím, že to zažívání není v pohodě. Samozřejmě jsem šla k lékaři, na sonu byl zjištěn velký kámen (nevím jak velký) ve žlučníku. Endoskopii žaludku mám v pořádku, taky slinivka by měla být v pořádku, mám zvýšené jaterní testy. Chirurg mi doporučil odstranění žlučníku.
Já ale váhám, z vícero důvodu. Níkdy mě vyloženě žlučník nebolel, žádný žlučníkový záchvat jsem neměla, takže si kladu otázku, jestli ta nevolnost byla nějaká netypická žlučníková, nebo jde o něco jiného. Pravda je, že mezi svátky jsem snědla dva dny po sobě asi větší množství pálivých křidýlek v KFC a teď si vzpomínám, že když jsem snědla asi před 2 měsíci hoooodně pálivé thajské jídlo, že jsem pak měla taky nějaký lehčí problém, ale bez střevních potíží.
Momentálně se necítím tak, že bych měla potřebu jít na odstranění žlučníku. Na druhé straně mám objednanou letenku na březen na hodně dlouhý let a 12tidenní pobyt v zahraničí.
Termíny operací jsou ve všech nemocnicích, do kterých jsem volala, až právě na tu dobu, kdy bych měla odjíždět.