Přidat odpověď
Ahoj,
Jsme hrozně naštvaná a potřebuji se uklidnit.... tak píšu sem.....
Vždycky jsem chválila naší školu, že integrace v pohodě a najednou se to úplně zvrtlo.
Dítě nastoupilo na 2. Stupeň a všechno je špatně. Já vím, že je zatím stále září, ale mám pocit, že je tam všem na obtíž.
Dítě má nadprůměrnou inteligenci(dle psycholožky) a expresivní vývojovou dysfázii a z ní vyplývající poruchy učení- dysgrafie a dysortografie. IVP má od 1.třídy. Poruchy chování nemá, není agresivní, nevyžaduje extra péči vyjma ohledů v ČJ a toleranci snadné unavitelnosti a ztráty pozornosti. Má vlastní zájmy, které moc nekorespondují s vrstevníky- ale zase to není žádný génius.
První stupeň v pohodě, ale teď mám pocit, že si o něm mysli , že je debil( vyučující ). Pominu skutečnost, že s ním ve třídě nikdo nemluví, na to je zvyklý. Z adapťáku přijel s pocitem, že je to jeho chyba, protože je jiný než ostatní....
Jak z toho ven.?Se školou jednáme, ale mám pocit, že jim je prostě na obtíž.
Nemáte někdo tip na základní školu, ideálně v Praze, kde integrují bez problémů? A berou i v průběhu školního roku. Ale zase nechci specku, syn je v pohodě, jen potřebuje tolerantní přístup a respekt. Já loni zvažovala i Mensa gymnázium, ale na to zase není podle mne dost nadaný. Je to prostě chytré dítě s problémem. Školu i soukromou s rozumným školným.
Nebo nápady, jak se domluvit ve škole- v klidu a bez emocí ..... já se z toho musím nějak vypsat a poslechnout si další naˇzory, teď bych tam nejradši zavolala a řešila, ale jsem moc naštvaná a nebylo by to rozumné.....
Předchozí