Přidat odpověď
Ahoj, před pár dny jsem tu psala o 3. reklamaci bot, popisovala jsem zvláštní chování paní vedoucí prodejny. Radily jste mi SOS, příp ČOI. Psala jsem nejdřív na sos, rychle mi odpověděli, s tím, že mám nárok na vrácení peněz, protože prodejce si nemůže měnit podmínky za pochodu (šlo o lživé výroky vedoucí prodejny - reklamace se v průběhu záruky mění, apod). Našla jsem centrálu prodejny a napsala přímo tam, popsala jsem podrobně všechny výroky paní vedoucí, a požádala o vrácení peněz, o sos a čoi jsem se zatím ani nezmiňovala. Odepsala mi majitelka obchodů, s tím, že se velmi omlouvá, že jim jde o zákazníka, a že mi peníze na prodejně vrátí.
Na prodejně peníze skutečně vrátili, samozřejmě se to neobešlo bez ironických poznámek paní prodavačky, vytáhla si přede mnou mail, který jsem poslala majitelce a ještě si ho přede mnou pročítala, ale snažila se, to se musí nechat :-D asi dostali od majitelky velmi vynadáno, protože bylo vidět, že je velmi naštvaná a že jsem jim asi zavařila, ale dobře jim tak. Nejsem si jistá, jestli prodavačka a vedoucí prodejny pochopily, že jednaly prostě blbě, spíš asi ne, protože ironie byla dost zjevná a ani známka pokory a omluvy, ale to už je na majitelce, aby si to ohlídala. Naštěstí majitelka byla velmi vstřícná a pro-zákaznicky orientovaná.
Tak jen k výsledku, některé jste tu chtěly vědět, jak jsem dopadla. Díky moc za rady!
Předchozí