Margotko, přesně tak, my jsme se ze začátku taky doma vůbec neučili, udělal úkoly a hotovo...ale jak přišly v prvouce ty pojmy a rozdělení třeba rostlin, živočichů, nebo teď už u člověka části kostry, názvy svalů apod., tak to samozřejmě už jen z hodiny nestačí, jsem zvědavá na příští rok, až přijdou ty letopočty apod...i když to možná bude paradoxně v pohodě, protože on má na čísla paměť super, pamatuje si hromady evidenčních čísel autobusů MHD i s tím, který typ autobusu to je a co je na něm zvláštního (třeba jiné barvy tyčí, nebo nějaká další podobná drobnost...), akorát že tohle ho odmalička hodně baví, což počítám, že nějací panovníci už ho tolik brát nebudou...ale třeba překvapí
, u nás je hlavně problém, že on si to nechce pročítat průběžně, učí se to nárazově den nebo dva před písemkou a pak z toho hysterčí, že to nestíhá...vysvětlujeme, že kdyby si to před každou hodinou jenom prolítnul, tak se to nemusí učit pak najednou, ale zatím je to marný, je to marný, je to marný...