Mišyčka a Minimišyčka |
|
(19.6.2010 23:29:04) Poradíte mi někdo. Jakýsi rakouský občan ode mě koupil zboží, platil přes paypal, já mu po připsání peněz na paypal zboží odeslala. On během dvou dnů platbu zablokoval. Teď nemám peníze ani zboží. Zrovna došlo od Paypalu, že mu část peněz vrátí, nebyl schopný totiž poslat najednou celou částku. Mám podací lístek, že jsem mu to poslala, ale ten je mi asi k ničemu, i když jsem z něho číslo zadávala při disputaci na paypalu.
|
aky |
|
(19.6.2010 23:42:29) Obrat sa na zakaznicky servis PayPal. Pokial si to predavala cez eBay, tak sa obrat aj na nich. Este pred tym ale kontaktuj zakaznika, mozno to je iba nedorozumenie ( na to sa Ta budu v PayPal a eBay pytat, ci si urobila). Pokial zakaznik nebude ochotny spolupracovat, tak sa zapoja oni ( PayPal, eBay).
|
Mišyčka a Minimišyčka |
|
(19.6.2010 23:54:18) Právě jsem to přes paypal řešila, ale oni dali za pravdu jemu a zatím tu menší část mu poslali zpátky.
|
Hana | •
|
(20.6.2010 9:15:05) jakože mu dali za pravdu, že za zboží se platit nemusí? TO je nějaký divný, ne?
|
Mišyčka a Minimišyčka |
|
(20.6.2010 9:32:43) přesně tak , nevím, co jim napsal on
|
Hana | •
|
(20.6.2010 9:39:18) tak ho kontaktuj a zároveň kontaktuj je. Tohle přece není normální. I když něco podobného řešili na MMB nedávno. Prostě uvěřili zákazníkovi a paní teď nemá ani peníze ani zboží a ještě ty peníze jí strhli z účtu bez jejího vědomí.
|
|
|
|
|
Zuzana + kluk04 + holka06 |
|
(20.6.2010 10:06:14) nevím, přes koho se to zboží kupovalo, ale ebay tyto spory umí řešit. Kdysi jsem kupovala přes německý ebay (ačkoliv to nebylo placené přes PayPal), zboží dlouho nešlo, ebay na ně došlápnul. Pokud si vzpomínám, snad by mi i něco uhradili, kdyby druhá strana úplně zmizela.
|
Mišyčka a Minimišyčka |
|
(20.6.2010 11:30:02) Tohle bylo přes aukro, tam jsme ještě stížnost nedávali, pořád čekám, jestli třeba zboží nedojde zpátky, ale už je to dost dlouho to by zpátky bylo.
|
Mišyčka a Minimišyčka |
|
(20.6.2010 11:41:01) Jo a rakušák nereaguje
|
Sedakocka |
|
(20.6.2010 13:25:13) To je zvlastni, pres Paypal plativam casto a platba odejde tak jak je odeslana a mela jsem za to, ze nejde stopnout, navic po dvou dnech. Ja bych si prosla podminky paypalu a obratila se na ne. Hmmmm, to je vazne zvlastni.
|
Sedakocka |
|
(20.6.2010 13:32:08) Tak nad tim dumam, uz jste pres paypal od nekoho dostali penize za zbozi ? Vite, jak to funguje ? Nemaji to tak, ze si na to musis nekde kliknout a jeste potvrdit pripsani te castky ? Kdysi se mi vracela castka za vec, prislo mi upozorneni na mail, ze si mam potvrdit prevzeti castky. Ale to je uz par let a presne si to nevybavuju, to se omlouvam.
|
Mišyčka a Minimišyčka |
|
(20.6.2010 15:22:55) Klikli jsme, autorizovali jak píšeš. Projížděla jsem různá fora, kde píšou o paypalu, je to možný, že třeba nedorazí zboží, tak kupující zadá disputation a peníze se mu vrátí, jenže nám se nevrátilo zboží a peníze odečetli. Vysvětlení jsme jim psali anglicky, příště jim to tam napíšu česky. Kdyby jim tam šel někde poslat scan podacího lístku, ale to jsou všechno automatický odpovědi.
|
|
|
|
|
|
|
|
Baba Jaga |
|
(20.6.2010 16:00:28) Zavolej si na jejich zakaznicky servis. Ja jsem mela jednou problem s vecernimi saty, co jsem kupovala mame. Za 150 dolaru, z Ciny, byly usite na miru. Vim, Cina, ale dotycny mel 600 pozitivnich komentaru, tak jsem to riskla.. No saty dorazily, silene, tak jsem se s prodavajicim dohodla, ze je poslu zpatky a on mi posle penize. Po par tydnech, kdy byla na internetu pri trackovani zasilky uvedeno, ze dorazila do ciny, jsem ho nekolikrat kontaktovala a nic, neozval se. Tak jsem psala na pay pal, a oni ze musi byt na internetu pri trackovani zasilky vyslovne uvedeno, ze byla dorucena do domu. Volala jsem na postu, tam mi poslali papir, kde bylo vyslovne uvedeno, ze zasilka byla dorucena a kdy byla dorucena, a na pay palu mi to neuznali, ze by to muselo byt uvedeno na internetu, ze je nejaky dopis z posty nezajima. Opet jsem volala na postu a tam mi rekli, ze Cina neni povinna menit status zasilky on line, takze to ani nedelaji. Opet jsem volala na Pay Pal a tam mi rekli, ze to je jim lito, ale penize mi nevrati. Tak jsem si nechala zavolat supervizorku a ta mi penize vratila. Ta jejich buyer protection je pekne na houby, musis se pohadat, abys neco dostala zpatky.
|
Mišyčka a Minimišyčka |
|
(20.6.2010 16:06:47) a to jsi prosím tě volala do anglie nebo kam, v česku pay pal asi nemá zástupce
|
Baba Jaga |
|
(20.6.2010 17:14:52) No my jsme v USA, takze jsem volala tady. Tak to zkusit radsi napsat email, kdyz nemaji zastupce, nebo volat pres skype, jinak se nedoplatite.
|
|
|
|
|