| Vejce | 
 |
(9.8.2010 22:37:43) ukončili jsme smlouvu s digi tv, zařízení je pronajaté. nyní máme 3 možnosti, jak ho vrátit: 1) odvézt do jejich skladu, což je na druhé straně republiky 2) poslat poštou- při velikosti paraboly těžko 3) kontaktovat technika, který si pro to přijede, to se ukázalo také jako nereálné co teď? mohou po mně vůbec žádat nějakou sankci? zařízení přivezli, namontovali a při ukončení smlouvy si to mám sama sundat? udivuje mě, že je to jejich a nabádají amatéry, aby na to vůbec sahali
nicméně tetička u nich také měla smlouvu, vypověděla ji, oni jen přerušili signál a o zařízení ani ťuk. a už je to skoro rok. máte prosím někdo zkušenosti s touto firmou? moc díky
|
| terezie + tadeáš 05 + berta 08 | 
 |
(9.8.2010 22:45:34) nás ukončení teprve čeká, smlouvu máme půl roku takže i s penále, není to k žití. to jsem teda zvědavá jak dopadne vrácení jejich věcí
|
| Tvett | 
 |
(9.8.2010 22:49:09) Máme stejnou zkušenost,měli jsme štěstí v tom,že technik byl náš kamarád a přijel to do druhého dne odmontovat.Jinak,jsme platili 4 měsíce za to,že nám digi tv nešla,na centrálu jsme volali 3x týdně a nic se stálo nedělo,až jsem to zrušili.
|
| terezie + tadeáš 05 + berta 08 | 
 |
(9.8.2010 22:53:13) k nám dorazí jen světlý mrak a tv nefunguje, na telefonu paní říká, že holt počasí v rumunsku je špatný, druhá se vymlouvá na anglii a třetí řekla že se máme dívat když je hezky
|
| Vejce | 
 |
(9.8.2010 22:57:19)
já mám nejradši, když jde obraz a vypadne zvuk je to vždy jen pár vteřin, ale člověk má pocit, že propásl zrovna to nejdůležitější
|
| terezie + tadeáš 05 + berta 08 | 
 |
(9.8.2010 22:58:53) a nebo to krokování obrazu či jak to nazvat, fakt je to na vyližprdel - slušnější výraz si tato služba nezaslouží
|
|
|
|
|
| Insula | 
 |
(10.8.2010 4:19:20) Proč to není k užití?? Nefunguje??? My ho máme již několik let a v pohodě. Pravda, když se nám poprvé rozbil přístroj, tak to byl horor. Měsíc se nic nedělo a pak jsme si výměnu sehnali sami. Po dvou a půl letech se ozvali, že tam máme hlášenou závadu. Volali cholerikovi manželovi, no, to si dali.  Teď se nám rozbil podruhé (udělal to blesk) a výměna proběhla do pěti dnů (byl v tom víkend) bez problémů.
|
| Lemora | 
 |
(10.8.2010 5:46:22) my teda odmontovali sama, resp. chlap - pro něj jsou takový věci hračka - a odvezli po tel. dohodě sami technikovi, on by si pro to i přijel ale cestu by si nechal "slušně" proplatit každopádně mi digi tv stále ještě (po roce a něco) dluží poslední platbu, která odešla aniž bych tušila že už nás odpojili
|
|
| Vejce | 
 |
(10.8.2010 7:19:05) tak alespoň někdo je s nimi spokojený já už to ale nechci ani vidět pěkně jsme si naběhli. místo satelitního příjmu bych to nazvala spíš meteostanice. jak se někde žene bouřka, už nám to lítá, přestože u nás svítí slunce  
|
|
|
|
| Andrey | 
 |
(9.8.2010 22:48:49) pozor nam ukradli krabicku k UPC, nahlasili jsme to...nic se nedelo z jejich strany, nedali nahradni nic..az pak mi prisla vyzva od soukromeho exekutora k uhrade cca 7.600,- (a nebyla moznost dohody na mensi splatky jen na 2x)
|
| Baru,Natali,Honzík,Kubík | 
 |
(10.8.2010 6:22:08) Ahoj Tak my jsme měli stejný problém. Pronájem Digi jsme ukončili po víc jak roce,v tom by nebyl problém, taky jsme měli poruchu, nic se nedělo, volala jsem tam několikrát,aby s tím něco udělali a nic, tak jsme po 14 dnech službu chtěli zrušit, musí se to písemně,tak jsem psala dopis, pak dorazilo od nich vyrozumění, že musím vrátit zařízení - přesně tak jak píšeš ty - 3 způsoby, tak volám technikovi, ten se neobtěžoval mi to ani zvednout,ale asi až na nějaký x pokus to vyšlo a jeho služby byly mnohem dražší(cca 500 kč výjezd) než poslat to poštou i s pojištěním (110 kč pošta) tak jsem to raději poslala na jejich sklad. Chtěla jsem jim to odvézt,ale měli jsme před dovolenou,tak jsem to nestíhala - záleží odkud je Váš technik, pod kterého spadáte.
Každopádně přeji,aby vám to dopadlo dobře  ,jako firma mě šíleně zklamala, vůbec nejsou ochotni, když je problém reagovat
|
|
|
| Pitrysek | 
 |
(10.8.2010 8:10:39) Ahoj, my měli taky stejný problém. Jakmile se zatáhlo nebo začlo pršet se signálem byl konec a potom asi přes měsíc či dva nešly programy vůbec, byly rozmazané. Po 3 měsíčních urgencích jsem napsala ukončení smlouvy s DIGI, poslala to do Brna a v dopise jsem je žádala vrácení zpět peněz za měsíce, co mi nešel signál ani programy s tím, že jsem se tak domluvila na jejich pobočce telefonicky se spojovateli.
Manža vše odmontoval, táta mi dal krabici od svého satelitu a poslali jsme to poštou na jejich sklad. Asi po roce mi začli volat, jestli jsem jim zaslala přístroj a na jakou adresu. Takže, kdo posílá poštou, schovejte si podací lístek. Peníze za dané měsíce mi poslali zpět na účet s omluvou.
|
| Mišyčka a Minimišyčka | 
 |
(10.8.2010 8:42:19) Tak my máme taky digi a žádný problém není.
|
| Zajdulka | 
 |
(10.8.2010 9:03:44) MY taky bez problémů.
|
|
|
|
| KatVafi | 
 |
(10.8.2010 9:04:10) My jsme posílalai poštou i s parabolou.
|
|
| Díívořák jiří | •
 |
(19.2.2014 10:53:10) Prosím,potřebují poradit ukončit smlouvu u DIGI.Všade jsou stránky blabla,ale třeba co napsat a kam poslat nemohu najít.Moc děkuji a zdravím Dvořák
|
|
| Jan Šálek | •
 |
(8.10.2014 9:09:41) Dobrý den,já jsem také rušil satelit od Digi tv a to hlavně z důvodu výpadku signálu při špatném počasí.Zařízení jsem sundal při instalaci jiného zařízení,není to tak náročné, určitě by jste někoho sehnala a satelit jsem poslal poštou asi za 80.Kč.Krabici jsem sehnal v OBI trošku jsem to oblepil izolepou a bylo hotovo,takže si s tim trocu pohrát a je klid.
|
|
|