Ivik a kluci 00,03,06 |
|
(15.11.2010 16:23:23) Mám nějakou šanci získat zboží, které jsem objednala a zaplatila přes internetbanking? Na začátku září jsem v internetovém obchodě objednala zboží, zaplatila, vše se zdálo být v pořádku. Zboží nedorazilo, tak jsem se e-mailem dotazovala na problém. Odpověděli mi, velice slušně, že došlo k chybě v přiřazení platby, ta je již dohledána a zboží posílají následující pracovní den. Zboží nepřišlo, a tak jsem se snažila do firmy dovolat, což se mi nepodařilo. Napsala jsem další e-mail, ať mi pošlou číslo balíku, že si zjistím na poště, kde se zasekl. Žádná odpověď. Už je to víc než dva měsíce a netuším, jak můžu postupovat dál. Nic podobného se mi ještě nestalo.
Máte někdo podobnou zkušenost? Co s tím?
|
anexa |
|
(15.11.2010 16:27:49) nakupovat příště na dobírku? jinak záleží podle toho kolik jste zaplatila, pokud nad 5tis, obrátit se na policii, pokud je to méně, obrátit se na ČOI
|
Ivik a kluci 00,03,06 |
|
(15.11.2010 16:31:47) Což o to, ponaučení to je, na dobírku už nakupuji. Jde mi o tu objednávku. Bylo to cca 1500 Kč, pro někoho velká suma, pro někoho ne, ale o to nejde. Jde mi i o princip. Pokud by to takhle ta firma praktikovala běžně, určitě to nebude jen mých pár set, že..?
|
anexa |
|
(15.11.2010 17:11:38) napsala bych jim, že pokud okamžitě nevrátí peníze, obrátíš se na ČOI s prosbou o provedení kontroly. Klidně vyhrožuj i negativní reklamou na internetu, najdi si, kdo je majitelem a napiš přímo jemu, víc mě nenapadá. Je to velká suma peněz.
|
|
|
|
Opatrná |
|
(15.11.2010 16:38:30) Ano stalo, na detskyraj.cz, nakonec zbozi dodali, kdyz jsem zacala velmi durazne vyhrozovat.
|
Ivik a kluci 00,03,06 |
|
(15.11.2010 17:04:13) A co je "velmi důrazné vyhrožování"? Jestli nechceš sem, napiš prosím na můj mail (je v nicku).
|
|
|
Leňula, Andělka a Emilka |
|
(15.11.2010 17:20:26) No mě se to stalo loni z mmb, jsem měla objednáno na vánoce .... paní se vymlouvala co má hrozně moc objednávek, že to nestíhá a já že ji kvůůli tomu vyhrožuju udáním ...... jo dárky přišly po vánocích .....
|
|
cazadora |
|
(15.11.2010 18:08:51) Děje se mi momentálně teď, mám už od začátku října objednané zboží na mmb, paní pořád píše až emitex našije a bla bla, na začátku nenapsala ani slovo že nemá zboží skladem, pokud by mě na to upozornila objednala bych jinde. Chápu že může být problém u dodavatele ale pokud jsem jí už dvakrát napsala že žádám stornování objednávky a vrácení penez a ona nereaguje přitom na mmb normálně je??? tak kde to sme už mě to mírně řečeno pije krev je to moje první špatná zkušenost za 3 roky co přez net nakupuju a silně mě to rozčiluje chystám se napsat ještě aspoň jeden mejl a pokud nebudou peníze do středy na účtě napíšu jí že píšu negativ a druhý den tak učinním
|
Deja |
|
(15.11.2010 20:14:23) tak já taky čekám na objednávku z MMB značku emitex... dnes jsem psala, tak snad odpoví.
|
cazadora |
|
(15.11.2010 20:41:39) A co čekáš? já čekám na dva rukávníky na kočár(takovýto aby nebyla zima na ruce)
|
Deja |
|
(16.11.2010 12:50:26) Zimní zavinovačku do autosedačky... paní má i e-shop. Minulý týden psala, že má dodavatel zpoždění, ale že už je má a zítra posílá. No pořád nic .
|
|
|
|
|
janna001 |
|
(15.11.2010 18:40:32) Já se taky právě boxuju na MMB, u mě jde o pouhých 250,- za vrácené - poničené zboží, ale těch nejrůznějších protichůdných výmluv a osočování bych vám přála vidět!
|
|
arantxa |
|
(15.11.2010 22:17:30) Tak já tak loni objednala knihy do firmy a do teď je nemám. Když jsem volala majiteli tka se vymlouval, že se stěhovali a má teď mnoho zakázek. po měsíci naléhání mi dorazila nejlevnější kniha z objednávky bez fakury bez ničeho. Pak jsem žádala o fakturu, ať si to mohu dát do účetnictví. Ke konci ledna mi emailem dorazila faktura, ale zboží stále nikde. Naléhala jsme a vyhrožovala,ale nikdo mi pak telefonáty nebral a na emaily neodepisoval. Od té doby kupuji jen na dobírku a jen od firem, které znám. U nich byhc už nic nenakoupila. Potom jsem četla, že stejné problémy mají i jiní s touto firmou.
|
|
Alecram , Ada a Domča |
|
(16.11.2010 8:57:48) Mám podobnou zkušenost a bohužel mě se ani nikdo neozval. Jedná se o e-shop DDJD s vlnou a přízemi - pletařky zřejmě znají. Zboží jsem objednala, zaplatila předem a už je to 7 týdnů, nikdo na moje výzvy nereaguje, telefony neberou, prostě bez reakce. Už je nás víc napálených a chceme na paní podat trestní oznámení. Pokud by se našel další napálený, ozvěte se a přidejte se k nám Dříve jsem v tomto obchodě objednávala bez problémů, takže je to pro mě velké překvapení a zklamání. Už budu s platbou předem hodně opatrná.
|
|
|