NL |
|
(29.11.2010 20:34:55) Zdravím všechny kdo sem vstoupí. Ráda bych se Vás zeptala na Váš názor jak byste se zachovali Vy? Je to cca 3 týdny co jsem dala na reklamaci podzimní boty dcery. Boty jsem kupovala ve Východních Čechách (já teď bydlím u Prahy - cca 170 km), když jsem byla u rodiny, v jiném měste tedy než bydlí má matka (cca v 15 km vzdáleném). Minulý pátek jsem shodou okolností byla opět u své rodiny, naposledy na dlouhou dobu (jsem totiž těsně před porodem a ke své matce to mám cca 150 km). No a zrovna shodou okolností se mi ozvali z prodejny, že mám vyřízenou reklamaci a že se mohu stavit. Ten den jsem tam tedy zajela, protože jsem zároveň byla i u kadeřnice a převzala jsem si peníze za vyreklamovanou obuv. To bylo v pátek. Následně o víkendu jsme s manželem odjeli k Praze, kde ted bydlím a manžel prozměnu pak odjel mimo ČR, kde pracuje. No a dnes telefon z té prodejny, že to paní popletla a že mi vrátila peníze (částka byla správně), které měla vrátit někomu jinému a že naše boty jsou opravené, dnes přišli. No a začala rozvíjet teorie jak to mám udělat, aby se jí dostali peníze zpět. Já na jednu stranu chápu, že pravděpodobně udělala chybu a že jí ty peníze teď chybí, ale na druhou stranu jsem šíleně vytočená, protože ty peníze jsem už utratila a navíc rozhodně nepojedu s penězi zpět a ani moje matka si nebude dělat výlet a platit to za mě. Další možností prý je, že mi boty pošle a já jí pošlu peníze. Tak jsem se jí snažila vysvětlit, že adresu kam by mi to teď mohla poslat teď nemám, protože jsme ve fázi stěhování , já jsem těsně před termínem, nemůžu moc chodit, protože chůze mi už několik měsíců dělá velký problém, manžel tu není a nemůžu jí zaručit, že se na tu poštu pro balíček dostanu a navíc nevím na jakou poštu bych šla,když se máme stěhovat a já netuším od kdy budeme v tom novém bydlišti, vše se teď řeší. No a k tomu porod každou chvíli a pak někde lítat s novorozencem, tak to fakt nevím. Celá ta situace mě během odpoledne pořádně vytočila. Jak byste to řešili Vy?
|
Maryl |
|
(29.11.2010 20:39:22) Jejda GD,to je blbý,chápu tě,ale asi bych boty nechala poslat k mamince a paní bych poslala peníze na účet a maminka až přijede,tak ti boty doveze,ale to už ti asi budou k ničemu,viď?To je blbá situace.Máš toho teď asi až nad hlavu,viď?Těhotenství,stěhování.V každém případě ti přeju pohodový porod a pohodové miminko.
|
NL |
|
(29.11.2010 20:45:43) No právě je toho teď dost, chtěla jsem mít konečně už klid. Boty k mamce sice poslat může, ale já je uvidím možná tak za měsíc, pokud k nám přijede. A ještě ke všemu jsou podzimní. Kvůli té reklamaci jsem musela vytáhnout dříve zimní a dávat v teplejších dnech takové lehčí botky.
|
|
|
MishuI |
|
(29.11.2010 20:50:04) Kdybych bydlela v tom místě,kde jsem nechala boty reklamovat,MOŽNÁ bych peníze přinesla a vzala si boty.To bych musela mít hodně dobrou náladu.Z tvojí pozice bych si vůbec nedělala výčitky,že se k tomu nemáš.Není to tvoje povinnost,myslím právní.Stěhuješ se,máš před porodem,neřeš to.Prodavačka zapláče,poučí se,život jde dál.
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 20:52:52) zapláče poučí se a vysolí svoje prachy? asi bych se snažila vyjít vstříc. poslat boty k mamince a prachy poslat mi vychází jako ok. pokud to jsou podzimní tak teĎ je si fakt potřebovat nebudete.
|
a+b+c+d |
|
(29.11.2010 20:59:43) Cig, jak můžeš být tak naivní! Ad IDS - nespoléhám, jezdím jen v nouzi. Stačilo mi několik let dojíždění do školy vlakem - mám pocit, že jsem už zažila všechno.Přála bych si, aby uspěla konkurence - jako třeba Student Agency.
|
|
zerat |
|
(29.11.2010 21:03:16) Terezie, neřeším, jak bych se zachovala já, ale pokud zakladatelka píše, že už peníze využila jinak a nemá teď aby je poslala zpátky, tak nevím, jak tohle řešit Sama jsem taky zažila a zažívám chvíle, kdy mám peníze tak tak a max. nějakou malou rezervu, na kterou prostě nesáhnu. Taky tak nějak předpokládám, že každá prodavačka by měla mít ve vlastním zájmu pojištění na blbost... Ono se hezky řekne, vrať ty peníze, ale praxe může být hold složitější.
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 21:11:00) Zerat tak já jsem o tom že zakladatelka teĎ nemá z čeho poslat peníze nějak nepostřehla.ano píše, je utratila ale nic víc . přilo mi , že víc jí dělám problém která pošta,jak tam dojít apod než peníze.
|
|
a+b+c+d |
|
(29.11.2010 21:18:30) A safra, špatná diskuze...
Když už jsem tady - GD, já nějak tohle nedokážu házet za hlavu - já bych peníze poslala a boty si nechala poslat k nějakému známému - nebo k mamince.
|
|
zerat |
|
(29.11.2010 21:20:36) No tak já mít peníze utracené za jiné obutí příp. jiné důvody, proč by to nešlo, tak to nebudu řešit. Pokud by mi zavolala 5 minut poté, co jsem vylezla z obchodu byla by situace samozřejmě jiná, ale až po nějaké době bych ji nejspíš odkázala na pojištění na blbost Při pojištění na blbost má tuším prodavačka 10% spoluúčast, což může být třeba 50 Kč, a to by ji mohlo stát i poslání poštou těch bot
|
|
|
|
MishuI |
|
(29.11.2010 21:07:52) Nj vím,že to třeba není morálně na úrovni.Ale v situaci zakladatelky bych klidně byla "sobec".
|
|
|
NL |
|
(29.11.2010 21:01:29) Ve mě se to právě všechno tak nějak pere, protože v poslední době toho už bylo fakt moc. Stěhování nejdřív z ciziny, manžel z části pořád tam. Já hned jak jsme se přestěhovali, tak jsem lítala s dcerkou po doktorech a pořád lítám. K tomu problém s bytem, kde teď bydlíme, takže hledání nového bydlení. Chodit nemůžu, co nedojedu autem, tak nezařídím a navíc jen udělám pár kroků, tak funím jak lokomotiva. Jinak za posledních 14 dní jsem reklamovala 3 věcí - ty boty, DVD už podruhý za 1,5 roku (naštěstí jsme tam dojeli s manželem autem) a naposledy z minulého týdne koupené punčocháčky, které byli špatně oentlované a hned jak se použili, tak prakli a opravit to nešlo. A teď se klepu, abych to středy nemusela do porodnice kvůli té kalamitě a aby jsem vydržela než dorazí manžel. Protože bych musela shánět ještě odvoz a celou cestu se klepat, zda dojedeme. Ach jo, já už chci mít klid.
|
Veronika,Niky 5/06+Martin 5/10 |
|
(29.11.2010 21:03:55) Já bych řekla že mě to nezajímá že jsem si koupila jiné boty a tyhle ať si někde někomu prodají. že ty tu věc más uzavřenou. Nehodlala bych to řešit blbost jiného.
Taky jsem takhle naběhla a paní se i v závěru vysmála.
|
|
tweethy,Sara 7/05 Samuel 08/08 |
|
(29.11.2010 21:17:32) Dala by som im do obchodu vediet, ze teraz nemam absolutn echut riesit chybu s ich strany, ze sa stahujem, do toho zachvilku rodim, takze az sa dam po tom vsetkom nejak dohromady, zavolam a vybavime to....
|
|
|
Maryl |
|
(29.11.2010 21:23:27) Mishulo,tohle mi tedy OK nepřijde ani náhodou.Já věřím na boží mlýny,uděláš prasárnu,stokrát se ti vrátí,to nemyslím jako výhrůžku,spíše mám z těchto věcí respekt a také respekt k druhým a jejich práci.Dneska udělá průšvih prodavačka a ty se zachováš,tak jak jsi psala zakladatelce,zítra ho uděláš ty a stejně se zachová druhej k tobě.
|
MishuI |
|
(29.11.2010 21:28:52) Já to vidím jinak..když budu já to hodná a správná,dostanu přes prsty.Takže v rámci pudu sebezáchovy..
|
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:29:42) Maryl... prasárnu???
holky, nepřehánějte to...
zakladatelka žádnou prasárnu neudělala!!! dostala zpět peníze, na které má nárok!!! to že nehodlá platit za chybu jiných v její situaci chápu!!! prostě pokud by to bylo rozumně možné, tak by vstříc vyšla, ale tak to prostě není
|
aachje skunk a tři holky |
|
(29.11.2010 21:32:36) třeba má ta prodavačka hluboko do kapsy..budou vánoce..peníze na ´dárek dítěti,by musela zaplatit za boty,které by jí třeba ani nebyly.kdyby si je nakrásno chtěla vzít. já bych s tímhle nemohla žít.
|
MishuI |
|
(29.11.2010 21:33:42) Třeba má hluboko do kapsy i zakladatelka!Proč by měla řešit pošty,telefony,případně naftu/benzín pro osobní vyzvednutí bot?Notabene když to není její chyba.
|
|
|
Maryl |
|
(29.11.2010 21:44:03) Marťo,ale já nemyslela tu prasárnu na zakladatelku,zakladatelka je bez debat v komplikované situaci a samo nic špatného neudělala,já to myslela na Mishulu s tím,že je to problém prodavačky a nazdar vidle.Myslela jsem to tak,že pokud je to v mých možnostech,tak vyjdu dotyčné/mu vstříc a někdy se to zase vrátí mně.
|
MishuI |
|
(29.11.2010 22:29:58) Tak jsem prase,no.Ráda tě poznávám.
|
|
Bumbi&05,08,10 |
|
(29.11.2010 23:53:21) ale v možnostech GD evidentně není vyjít prodavačce vstříct. Peníze za reklamaci inkasovala v dobré vůli. Peníze jsou utracené /je fuk za co/. Momentálně není síla to řešit, je mi to líto, nashledanou.
|
|
|
|
kreditka |
|
(30.11.2010 13:00:22) Maryl souhlasím. Ona to ta prodavačka naschvál neudělala a situace zas není tak hrozná že by se nedala třeba s pomocí maminky zařídit, spíš bych řekla že autorka má opravdu nervy v kýblu a potřebuje si odpočinout...
Jinak mě překvapuje co lidí tady by nechali chybu zaplatit prodavačce, kolikrát se tu na rodině diskutuje o tom jak jsou zdravotníci, prodavačky, úředníci neochotní, arogantní apod., ale jak tu tak koukám sposta dam by si mělo zamést před svým prahem, protože "jak se do lesa volá, tak se z něho ozývá"
|
|
|
|
Maruška + holčánci 01/04 |
|
(29.11.2010 21:11:14) Ahojky, jsem majitelka zrovna obchůdku s dětskýma botičkama a řešila bych to tak, že bych ty boty přivezla a peníze si vyzvedla. A to bych přesně požadovala po té prodavačce. Ona by si musela spočítat, zda se jí vyplatí k tobě zajet, či to dát ze svého a opravené botky třeba prodat v bazaru.
Ale teď mně napadá, že možná ty vůbec nemusíš s tou výměnou souhlasit neboť prodavačka reklamaci vyřídila jedním z možných způsobů a pokud ty nepřistoupíš na opětovnou změnu, je to čistě na jejím triku a opět by to bylo už jen na ní, jak by s obuví naložila.
Nejlepší by bylo zavolat si do poradny pro zákazníky v Praze, mohli by ti poradit, zda na to musíš či nemusíš přistoupit. Osobně si myslím, ač se pohybuju na druhé straně pultu, že nemusíš.
|
NL |
|
(29.11.2010 21:19:04) No pro mě by ta reklamace měla být uzavřená, já jsem podepsala, že jsem převzala peníze (částku kterou boty stály) a tím pádem by to pro mě mělo být vyřízené. Rodinu se mi do toho tahat nechce jak někdo radil boty poslat k matce, už takhle nám pomáhají víc než dost a navíc k čemu mi budou boty další měsíc někde jinde? Tady je aspoň mohla nosit třeba do obchodního centra z auta. Na jednu stranu prodavačku chápu, ale na druhou stranu si říkám, že bych jí v tom nejradši nechala vymáchat, protože já teď řeším daleko horší omyl než udělala ona. My jsme si totiž pronajali byt, který se po nastěhování ukázal, že není vhodný pro rodinu s dětma, byli tu skryté vady (nefunkční plesnivý mrazák, špína pod koberci, zakouřená ložnice, předtím to nebylo cítit, atd.). No a co dělat, že? Zaplacená kauce, provize realitní kanceláři, výpovědní lhůta 3 měsíce. Takže jednat a jednat s majitelem, hledat nový nájemníky a smířit se s tím, že přijdeme o provizi a možná i o část kauce. Ale i s tím už jsem se smířila, jen se dostat pryč.
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:23:46) vyprdni se na boty vrátila ti peníze, tím to skončilo...
absolutně bych to pustila z hlavy... jak jsem psala, kdybys ty boty chtěla a NEbyl by to technický problém... pak ok, takhle na to kašli
|
|
|
Gajka + 2 |
|
(29.11.2010 21:20:55) Složitá situace, já bych asi po paní prodavačce chtěla, aby uhradila mé matce náklady na poštovné (když mi pak bude ty botky posílat) a také náklady na cestu pokud by tam extra jela (jen kvůli té záležitosti) tj. tipuji tak 45 kč poštovné + nevím kolik (byla to její chyba). Pokud to odsouhlasí, tak bych se domluvila s matkou, aby tam skutečně s příslušnou částkou zajela (poníženou o poštovné a cestovné) a také prohlédla jsem jsou boty opravené. Další možnost by byla, že by prodavačka poslala ty botičky na dobírku ke mně domů a sama by si uhradila dobírkovné (tj. částku dobírky by o to ponížila) - riskuje to, že už bych byla v porodnici a dobírku nikdo nepřevezme popř. toto udělat na adresu matky či někoho, komu bych řekla, kolik to má činit a dala mu peníze, pokud by to bylo dražší, tak ať to nepřevezme (riskovala bych ale že botky nebudou opravené dle mých představ). no je to na palici
|
|
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:16:22) to si musí vyřešit na prodavačka...
- pokud ti vrátila peníze správně - pokud nechceš raději boty
tak bych to nechala jak je, ty jsi z nějakého důvodu boty reklamovala, oni ti vrátili peníze... tečka
pokud udělal někdo chybu... jeho problém... vyšla bych vstříc prodavačce, pokud by to nebyl problém, což pro tebe je...
navíc... pokud něco s botama bylo, vždy jsou lepší peníze zpět než mít novou a hned opravovanou botu...
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2010 21:18:24) pro me by to na tvem miste bylo vyresene....reklamovala jsem boty, dostala jsem zpet castku, kterou staly, tecka......urcite si podepsala i prevzeti penez.....proste bych jim rekla, ze ty v tom mas jasno a uz nic resit neminis....taky by se ti mohlo stat, ze s botama zase neco bude a co pak?...promin, ale je to jejich problem, ne tvuj
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 21:21:59) si tak představuji, co si dnes asi myslel člověk co nám naboural auto a odjel aniž by nechal telefon či adresu. jestli to bylo "jejich problém, mému autu nic není" nebo no radši nebudu pokračovat. možná jsem touto situací ovlivněná.
možná je fajn to řešení zavolat si na tu reklamační poradnu, možná pak budeš mít pocit, že si pro to udělala všechno a v klidu si necháš peníze.
|
zerat |
|
(29.11.2010 21:26:15) Terezo, ale to je jako srovnávat hrušky s jabkama. Zakladatelka podepsala, že souhlasí se způsobem vyřešení reklamace... Nicméně, co se stalo vám...
|
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:26:49) Terezie, tak to pozor!!! zakladatelka nikomu nic neudělala!!! dostala peníze nazpět za špatné boty!!! nemá nic navíc, ani nikomu nic nesebrala!!!
jen je pro ni technicky složité udělat dobrý skutek pro prodavačku...
srovnáváš nesrovnatelné!!!
|
|
|
|
florka+zuzaňák |
|
(29.11.2010 21:23:33) Možná je to pro někoho tvrdé, ale prostě je to blbost té prodavačky, nevím proč by jsi to měla řešit. Nedělej si hlavu. Prostě paní prodovačka to bude muset zaplatit ze svého pokud má hmotnou odpovědnost a příště si musí dávat majzla. Neměj výčitky, to je jako když prodavačka vrátí špatně peníze, ty si toho můžeš všimnout až doma, ona při počítání kasy a už s tím neudělá nic, schálně kdo z vás by šel peníze navíc vrátit? Ty nic navíc nemáš, máš jen místo bot peníze.
|
florka+zuzaňák |
|
(29.11.2010 21:25:09) Brala bych to, kdyby ti dala vědět nějak hned obratem, co se stalo a ty jsi ještě měla v kapse peníze. Tak pak bych se vrátila, vrátila peníze a vzala si opravené boty, ale takhle...
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 21:26:31) no obratem asi vědět dát nemohla když si popletla dvě "reklamace" a ta pravá reklamace přišla až za dobu a pak jí to došlo
jdu radši na přešlapy
|
zerat |
|
(29.11.2010 21:28:39) V tom případě má dotyčná prodavačka ve věcech pořádný binec
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 21:31:15) na který má nárok? na ty má nárok až když je to 3x stejná vada ne? jde o to zda udělá či neudělá dobrý skutek.
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 21:32:44) tak většinou když dám boty na reklamaci tak předpokládám že pak už je asi moc neponosí to přeci není důvod
|
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:34:13) to není pravda... reklamace se řeší různě, peníze můžeš dostat i hned!!! nejpozději po třetí reklamaci
|
|
zerat |
|
(29.11.2010 21:37:15) Terezie, nám třeba zatím všude(asi umíme nakupovat na dobrých místech) vrátili okamžitě peníze, žádný čekání... Nepřišlo by mi na tom nic divného, že mi hned dají peníze. Jak jsem psala několikrát, po mě ve všech zaměstnáních, kde jsem byla v kontaktu s penězi chtěli pojištění na blbost, které jsem teda chtěla i já sama kvůli služebnímu autu... Tady se jedná o pár korun ve srovnání s tím, co jsem díky binci mohla zavinit při práci já a přesto jsem prostě musela mít ve věcech obrovský pořádek, aby k tomu nedošlo a díky Bohu k tomu nedošlo! Hold jsem denně večer kontrolovala a kontrolovala a kontrolovala... + ono pojištění, který naštěstí nikdy nebylo potřeba, ale já měla krytá záda kdyby náhodou. Spočítej si všechny komplikace, které s jedněma botama vyvstaly, přijde mi skoro nereálné, že by někdo šel poslal peníze, zaplatil ze svého poštovné, lítal po poštách před Vánoci... a pak si doma schovával malé boty, které už nikdo nosit nebude
|
terezie + tadeáš 05 + berta 08 |
|
(29.11.2010 21:39:27) zerat jak sis určitě všimla za mým příspěvkem byl otazník a to znamená, že se opravdu ptám neb nemám zkusšenost s reklamací . asi nakupuju dobrý boty
|
|
|
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2010 21:33:35) Devcata, a nemuze to byt tak, ze reklamace byla provedena spravne a penize vyplaceny taktez, lec pani vedouci usoudila, ze se to pokusi nechat spravit nekde jinde a tam to slo a tak ji bylo lito, ze se nekomu neco zaplatilo, kdyz se na tom mohlo vydelat???? Posilala to ona vubec na nejakou reklamaci?????
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2010 21:35:07) a uprimne..nakupuju v nemecku....kdyby se mi boty po par pouziti rozpadli, nikdo mi je neipravuje, ale vrati mi ihned penize.....ja fakt nevim, co to tu porad resite a nejakych bozich mlynech....treba to byl prave ten bozi mlyn pro pani vedouci
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2010 21:38:34) Terezie...tyhle opravy a cekani na boty bez bot, to je jen ceska specialita...myslim, ze to je jen duvod, jak te odradit, i kdyz, co si pamatuju, kdysi jsem koupila boty u bati v cechch a bez problemu boty vzali a vratili hned penize.....ale jinak tohle znam jen z nemecka
|
|
|
|
|
|
|
|
|
aachje skunk a tři holky |
|
(29.11.2010 21:26:29) boty bych nechala poslat k mamince a peníze bych vrátila. bylo by mi líto prodavačky,která by musela moje boty zaplatit.
|
|
Maryl |
|
(29.11.2010 21:29:34) Já bych ty peníze vrátit šla,dříve možná ne,ale dnes už ano a doufala bych ,že pokud bych chybu udělala já,tak že by se také našel poctivý člověk.
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:32:47) Maryl... a co je na tom nepoctivého???
Popravdě, když si koupím nové boty, ty se mi hned rozsypou, také raději dostanu peníze zpět než mít botu třeba 3 krát lepenou a pak až peníze... a rozhodně to není nic nepoctivého...
ono také... bych ty boty ráda viděla, jak jsou opravené apod., než je nechat poslat a doma zjistit, že to je například na další reklamaci...
jak je má asi převzat???
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 21:38:42) samozřejmě!!!
opravdu kvalitní zboží se reklamuje jen málo a pokud ano, pak většinou vrací peníze hned, protože je to jasná vada a každému je jasné, že opravované drahé, kvalitní, už nikdy nebude jako nové a aby si udrželi klienty, tak prostě vyjdou vstříc a vrací peníze... běžné...
|
|
florka+zuzaňák |
|
(29.11.2010 21:39:56) Jasně, ne všechny vady přeci lze opravit. A jako zákazník máš právo buď na stejné opravené boty, nové ty samé, nebo ti vrátí peníze. Když to nelze opravit, boty už nemají, tak prostě musí vrátit peníze.
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2010 21:44:49) no, kdyz to funguje v cechach u bati, mohlo by to fungovat zrejme vsude...to by ale musel byt zakaznik trochu duslednejsi....jak se rika...vsechno jde, kdyz se chce
|
|
remus |
|
(30.11.2010 8:58:46) Tak to bych tedy netvrdila, boty kupuji jenom v Čechách, třeba Icebug nic neoprvuje, rovnou vrací peníze, Superfit taky , je to i u hraček, třeba FP dává rovnou novou hračku
|
|
|
|
|
kreditka |
|
(30.11.2010 13:09:27) Ale to co ty píšeš není poctivost, ale obyčejná vychcanost. Jo taky se nám nedávno rozsypaly holce gumáky a po měsíci nám vrátily peníze nebudu tvrdit že se nám to nehodilo, ale kdyby přišly opravené boty tak se čílit nebudu
|
|
|
|
|
|
Balbína |
|
(29.11.2010 21:30:17) Prodavačky je mi líto, udělat chybu může každý. Ale ty jsi před porodem, nevíš,kde budete bydlet. Navíc na jaře budou boty malé a když jste je potřebovali, tak nebyly. Nechala bych to být, tak jak to je.
|
Balbína |
|
(29.11.2010 21:56:05) možná úplně nejlepší řešení je to, co psala Maruška. Nabídnout prodavačce, že k vám může přijet a udělat výměnu boty-peníze.
|
|
janicka.vor |
|
(30.11.2010 9:53:18) naprosto souhlasím
je to chyba prodavačky, ne tvoje
nechala bych to být
a pokud ti to svědomí nedovoluje, tak ať si prodavačka která to zpackala přijede pro peníze sama, na vlastní náklady
ale podle své zkušenosti vím, že prodavačky mají většinou pojistku na blbost, takže to určitě nepůjde z její kapsy
|
|
|
Astrid |
|
(29.11.2010 21:33:05) V prvni chvili by mi bylo lito prodavacky, ale zkusenost me poucila ... Budes dobrak, posles penize a az pak ti dojdou boty? A vis jakym zpusobem je opravili? Co kdyz nebudes spokojena? Tak je zase posles zpet... jako novou reklamaci jiz prevzatych bot... Jak psala devcata, proplacenim kupni ceny bych to mela za vyrizene, neomlouvala bych se stehovanim, proste jsi uz koupila boty nove. Sorry. Pokud by jsi nemohla spat kvuli blbosti prodavacky, nechala bych si poslat boty a az pak posilam zpet penize. Penize zadnou vadu mit nebudou, prereklamovane boty mozna ano... A je na nich jestli na tvoji dobrou vuli pristoupi nebo ne.
|
|
Claire4891 |
|
(29.11.2010 22:13:32) Nijak, jeji chyba...zajimave, ze castka byla shodna
|
NL |
|
(29.11.2010 22:23:21) No částka byla v pořádku, protože jsem to podepisovala přímo v jejich sešitu, kde měli uvedené jméno, telefon, částku atd. a dál pak i ten papír, na kterém byla sepsána reklamace.
|
Anni&Annika |
|
(29.11.2010 22:26:43) GD...ja bych to v tom pripade neresila...chteji penize? At ti boty privezou osobne do prahy, neb jinou moznost jim nabidnout nemuzes.......a i tak je to cele divne
|
Marťa11 |
|
(29.11.2010 22:31:50) přesně, je to divné... nezdá se mi to a pokud bych si měla vzít boty, musela bych je vidět...
chtějí abys peníze poslala aniž bys boty viděla??? HAHA... ať přivezou boty, pak můžeš pomýšlet o tom, že bys je převzala... dřív ani omylem
pokud je pro ně těžké boty přivézt... tak je logické, že by měli chápat, že pro tebe je stejně těžké přivézt peníze... a byla to jejich chyba, tak je to na nich...
ale je to divné, mně se to nezdá, buď opatrná... abys ve finále nedopadla, že nebudeš mít ani boty a ani peníze...
|
kreditka |
|
(30.11.2010 13:13:07) Danielo teda makala jsem jako prodavačka několikrát, v rodině máme prodavaček několik ale pojištěná teda není žádná ono z té minimální mzdy co berou se pak počítá každá koruna...
|
|
|
|
|
Claire4891 |
|
(29.11.2010 22:28:34) Tak pak je to v poradku a prodavacka to jen zkousi. Takovych uz jsem zazila...nic si z toho nedelej, vykasli se na to a soustred se na svoje zalezitosti
|
|
Ina | •
|
(29.11.2010 22:30:32) Při reklamaci se často vrací peníze za zboží, tak na tom nevidím nic divného. Pro mne by byla reklamace ukončena.
Jinak situace, že pokud prodavačka něco chce, má s botami přijet, je taky verze a zavolat si do poradny je také možnost.
Ale stejně bych to brala jako vyřízenou reklamaci, vrácené peníze.
|
|
|
|