cihla |
|
(21.12.2010 18:50:55) Objednala jsem toto povlečení http://rattan-prouti.cz/cz-detail-224988-luxusni-povleceni-laura.html , na obrázku vypadá smetanovo červené. Vybírala jsem ho dva měsíce, než jsem našla takové, co by se mi líbilo. Nicméně dorazilo, a barva není smetanová, ale jasně žlutá, která se mi nejen nelíbí, ale ani nehodí. Obchod reklamaci odmítl (chtěla jsem to od manžela k narozeninám, a trvalo 3 týdny od doručení, než jsem to otevřela) s tím, že každý počítač jinak zobrazuje barvy a není to jejich problém. Co s tím? Bylo dost drahé a pro mně je nepoužitelné (a fakt se mi nelíbí)
|
Teraza Horáková |
|
(21.12.2010 18:54:55) banda neochotná , mně dneska vyhověl jiný obchod... i po 14-ti dnech, ale čile jsme korespondovali. Asi ti nezbyde, než zkusit je prodat.. neukecáš to? a co výměna za jiné zboží tamtéž?
|
|
šatranka |
|
(21.12.2010 18:56:05) Na fotce je cervene, to bych se s nima hadala. Nemas fotku toho, co ti prislo?
|
Teraza Horáková |
|
(21.12.2010 18:57:00) žovjanko je, ale zakladatelce jde o tu druhou barvu, která vypadá smetanová... a je žlutá
|
šatranka |
|
(21.12.2010 18:57:43) ajooo ja si sedim na vedeni
|
|
|
|
zerat |
|
(21.12.2010 19:00:29) do 14-ti dnů má čas na výměnu, ne? Nebo to už je za lhůtou?
|
|
X E N A |
|
(21.12.2010 19:01:21) 3 týdny od doručení už máš smůlu.
|
Teraza Horáková |
|
(21.12.2010 19:10:51) Xeno, já právě dneska po 18-ti dnech zkusila totéž... a v obchodě. Vyhověli mi.
Jednou jsem dokonce reklamovala boty, který jsem platila kartou a neměla účet (ten našli na prodejně). Kde je vůle, je i cesta.
Takže obchodník má ode mne pětku... bez hvězdičky, úča nejsem, a zdaleka se mu vyhnu, když jsou tak "superochotní" prd by jim to udělalo.
|
|
kattynka a 2 čertici |
|
(21.12.2010 22:10:50) Ono záleží hodně na prodejci, já třeba kupovala 2 roky zpět přes e-shop hračky. balík byl v komoře, víc, jak měsíc, nebyl moc čas to prohledávat protože jsem to chtěla stihnout nakoupit před porodem, pak ten zmatek s aklimatizací dvou dětí v prosinci atd. Zkrátím to -týden před vánocemi jsem zjistila , že tam chybí jedno puzzle za 250 kč. Psala jsem pánovi a za dva dny mi na svoje náklady PPL poslal to puzzle bez keců, že už bylo po lhůtě, bez keců, že jsem to měla při převzetí zkontrolovat apod. Je vidět, že je to vůli, jak tu někdo psal níže.
|
|
|
anexa |
|
(21.12.2010 19:08:05) prodej to dál. Bohužel, měla jsi to rozbalit hned po obdržení a následně jsi to do 14ti dnů mohla vrátit bez udání důvodu.
|
Točená vanilková |
|
(21.12.2010 19:12:07) Nevím jak jiné počítače, ale ten můj ukazuje jako základní barvu slonovou kost, jestli je ve skutečnosti žlutá, nevím nevím, jestli je to jen zkreslením na jiném monitoru.
|
aachje skunk a tři holky |
|
(21.12.2010 19:15:43) není nad to,nakupovat v kamenném obchodě. však my na to zase brzy přijdem.
|
kreditka |
|
(21.12.2010 20:08:44) Tak to bych netvrdila, vloni jsem dostala povlečení z obchodu, vypadalo naprosto v pořádku, až když jsem ho natáhla na deky tak jsem zjistila, že je celé špatně ušité, každý polštář měl jiný vzor, který ještě k tomu ve švu utíkal klidně o 5 cm, mamka ho nesla na reklamaci, kterou ji prodejce neuznal! protože povlečení prý vadu nemá, máti s enechtěla hádat a povlečení si nechala nám dala jiné, kdyby bylo na mě udělala bych z toho obchodu klničku na dříví - ještě dodám nebylo to kupovaný v žádným vše za 39 a podobných laciných kšeftech, povlečení bylo originál Vesna
|
|
|
|
|
Terinka4444 |
|
(21.12.2010 19:14:36) asi ti to moc nepomůže, ale jsou to lháři prolhaní, každý monitor sice zoobrazuje jinak, nicméně mám notebook za poměrně hodně desítek tisíc, s full rozlišením, je ten sakra předražený monitor uzpůsoben na perfektní zoobrazení barev kvůli grafice, je nějak kalibrován či co, no to je jedno, ta barva na jejich fotce je prostě krémová, to není žlutá. Já bych to poslala ČOI. A když na tu ČOI zítra zavoláš, řeknou ti, do kdy můžeš vrátit zboží dle zíkona, mám pocit že je to měsíc.
|
|
Termix |
|
(21.12.2010 19:19:18) Stalo se mi totéž vloni u Matějovského, ale já se s nimi dohodla a zboží mi vyměnili. Ta barva tehdy vůbec neodpovídala. Tehdy jsem to uhrála tak trochu na klamání spotřebitele. Protože oni dokonce i v popisku psali, že se jedná o barvu modrou a došla mi jasně fialová. Opravdu reklamaci uznali a zboží vyměnili.
|
Janina+4 |
|
(21.12.2010 19:22:40) Taky vidím světlou krémovou, až bílou. V kombinaci se žlutou by se mi to povlečení taky nelíbilo Bohužel pokud je prodejce neochotný, ze zákona na nich po lhůtě 14 dnů nedostaneš nic
|
|
|
VERI + V6/08 + bříško |
|
(21.12.2010 19:33:42) U mě to je něco mezi bílou a krémovou... se žlutou to bude nic moc...
|
Ráchel, 3 děti |
|
(21.12.2010 19:51:03) taky vidím něco jako slonovou kost, žlutou v žádným případě
|
|
|
Teri | •
|
(21.12.2010 19:43:56) Zásadní chyba byla, že jste to nerozbalili hned po dodání, to je základ. Do 14 dnů jste je mohli vrátit. Já se i při objednávkách ptám předem, jaké jsou reálné barvy,pak je lepší půda pro případné vyjednávání.
|
cihla |
|
(21.12.2010 20:08:43) Mně to bohužel fakt nenapadlo, vybrala jsem si ho k narozeninám, manžel ho objednal, a když to přišlo, tak to zabalil. Jemu ta barva byla šumák. Přitom je to fakt hnusný, ta barva je jako žloutek a s tou červenou to vypadá strašně pouťově. Štve mě to, protože jsem ho vybírala fakt dlouho a ještě mi přijde celkem drahý.
|
Teraza Horáková |
|
(21.12.2010 20:37:27) jak jsi to platila, dopředu???
Navrhuju palácovou revoluci. Objednám jich 10 a nepřevezmu dobírku ))
Tohle je fakt humusní ....
|
|
|
|
Molly. |
|
(21.12.2010 19:44:34) Kapřice, mají tam jakýsi formulář na otázky, tak se nenápadně pod cizím jménem zeptej, jaká je barva té "béžové" nebo tak něco a když ti řeknou, že to žlutá není, argumentuj tím.
|
|
helena + veverčátka |
|
(21.12.2010 19:52:07) No já tam mám taky smetanovou.. ať koukám jak koukám. Vysvětlili jste si situaci? tedy že to nebylo otevřeno dříve a vše je v původním balení. Je tam asi neochotný personál. Co prodat na aukru/v jiném bazaru? Nebo dát cedulku na nejbližší obchod. U nás to bývá, ale jsme větší ves. žlutá s červenou? líbí se mi, jak je to zobrazeno, s tou smetanovou, ale žlutou bych tam nečekala.. :-(
|
cihla |
|
(21.12.2010 20:10:21) Ono to s tou žlutou opravdu není hezké, vypadá to jak babiččino staré povlečení. I kdybych ho prodala, tak to bude těžce pod cenou, co jsme za to dali.
|
boží žena |
|
(21.12.2010 20:12:04) neposlali ti nejaký uplne jiný? maj v nabídce i žlutý?, tohle jim mohlo dojít, tak poslali žlutku
|
boží žena |
|
(21.12.2010 20:14:45) myslim, ale že neuděláš nic bohužel
|
|
cihla |
|
(21.12.2010 20:22:58) Ne, nemají i ve žlutém, prostě je to blbě nafocené.
|
|
|
|
|
Sharien |
|
(21.12.2010 19:54:40) Schvalne jsem jim pisla dotaz na toto bilo.cervene povleceni, vydrz do odpovedi
|
|
Ikonie |
|
(21.12.2010 19:57:01) Kapřice-na obrázku mám nádhernou světlou barvu. Tipla bych to na bílou kávu, ale určitě ne žlutou. Obávám se, že na to určitě budeš tratit, ta cena je hodně hodně velká
|
|
Sharien |
|
(21.12.2010 20:02:55) Zkus zitra nejaky ten urad na ochranu spotrebitele nebo Dtest zavedl telefonni linku na rady a porady, treba neco vymysli, kdyz to vsichni vidime svetle. Ale bohuzel tech 14 dni byva prave pro tyto pripady :-(
|
|
Winky | •
|
(21.12.2010 20:04:27) hm, tak jestli kdákají něco o zobrazování barev, tak by musel i ten koberec být žlužý a ta lampička taky..... Nesmysl.
Za tyhle peníze bych se teda hádala fest, že to neodpovídá.... to jsi mohla jít k vieťošům kdyby ti nesešlo na barvě, ne?
Navíc v popisu se uvádí: "Luxusní jemná výšivka podtrhuje neopakovatelnou smyslnost spojení barev, příjemných pro oko toho nejnáročnějšího zákazníka, který si zakládá na eleganci." Tak jim vysvětli že jsi ten nejnáročnější zákazník, a máš právo dostat to, co vidíš. Kdyby jim byly barvy šumák, tak můžou mít černobílý web.
Chtěla bych mluvit s vedoucím obchodu, event. majitelem firmy.
|
|
Balbína |
|
(21.12.2010 20:18:18) nejen na počítači, i v katalogu vypadají barvy jinak. Tak to prostě je. Když nekupuješ v kameném obchodě, máš 14 dní na vrácení. Pokud jsi otevřela po třech týdnech, tak máš smůlu
|
Balbína |
|
(21.12.2010 20:20:49) jinak se mi to taky zobrazuje jako světlé, spíš bílé než žluté. To na obrázku je hezké.
|
|
Winky | •
|
(21.12.2010 20:27:48) no dobře, tak mají mít v katalogu ať tištěném nebo na webu výslovně uvedeno, že reálné barvy se mohou lišit od zobrazení. Pokud to uvedený nemají, jejich smůla. Zboží prostě nesplňuje inzerované vlastnosti.
Ale od obchodu kterej si hraje na luxus a ještě to tak podbízivě píšou "barvy lahodí oku", tak tam bych se hádala do krve teda.
|
Balbína |
|
(21.12.2010 20:40:03) nevím, zda tam musí být to upozornění. Pamatuju si, když jsme vybírali obklady do koupelny, tak vše vypadalo jinak než v katalogu, ale základní barvy odpovídaly. Když jsem se koukla na inzerované povlečení, tak to je fakt jiná barva a tam bych to možná řešila. Zavolala bych si na nějakou linku ČOI nebo spíš na sdružení ochrany spotřebitelů nebo jak se to jmenuje.
|
|
|
|
Macek | •
|
(21.12.2010 20:35:39) Kapřice - partner, který se zabývá obchodováním již několik let říká toto - Obrázek neodpovídá skutečností,jedná se tedy o rozpor s kupní smlouvou, protože nebyly uvedeny veškeré skutečnosti. A v tomto případě by prý měla být lhůta na odstoupení delší. Obrať se na Českou obchodní inspekci.
|
Lída. |
|
(22.12.2010 8:07:26) Občas ani originál fotky od výrobce barevně neodpovídají, ale ke smůle všech obchodníků si myslím, že Macek má pravdu. Navíc, jestli v obchodních podmínkách nemají uvedený postup při "rozporu s kupní smlouvou", je to pro ČOI další velký průšvih. Držím palce, ať to vyměníš.
|
|
|
Červená řepa |
|
(21.12.2010 20:41:24) Máš nárok bez udání důvodu zboží vrátit, když je to přes e-shop. Tak se s nimi nebavit o reklamaci, ale jednoduše vrátit. Vrátí ti peníze.
|
Červená řepa |
|
(21.12.2010 20:41:48) Jo, do 14 dnů - bez udání důvodu.
|
Červená řepa |
|
(21.12.2010 20:44:13) pormiň, až teď čtu že jsi to otevřela ž po 3 týdnech. Tak to je bohužel tvoje chyba. Můžeš ho leda prodat sama.
|
|
|
|
Martheen+4 |
|
(21.12.2010 21:20:35) Tohle mají ti umělci napsáno u reklamací v obch.podmínkách:
Rattanový a proutěný nábytek a dekorace jsou vyráběny ručně z přírodních materiálů, tudíš se mohou skutečné rozměry a barevné provedení od vyobrazení na těchto stránkách drobně, nikoliv však podstatně lišit.
Ale asi to je jen o těch věcech z ratanu... Každopádně bych byla taky vzteklá, na obrázku je to skoro bílé, žlutá by mě teda fakt nepotěšila, chápu zklamání a volej ČOI.
|
Martheen+4 |
|
(21.12.2010 21:22:19) http://www.dtest.cz/clanek-1530/telefonicka-poradna-pro-spotrebitele
|
|
|
Bumbi&05,08,10 |
|
(21.12.2010 22:09:46) ani žlutou ani smetanovou ale vybírat barvy podle počítače se fakt nedá, protože kdo nemá monitor zkalibrovaný na grafiku, tak 100% nedostane skutečné barvy.
|
missman |
|
(21.12.2010 22:36:13) Já jsem jednou v obchodě objednávala podle katalogu dlaždice.Měly být výrazně žluté.Když to došlo,tak jsem zajela do toho obchodu a málem mě trefil šlak,místo krásných žlutých,tam byly škaredé světlé žluté dlažby.Tak jsem jím řekla,ať se nezlobí,ale že to zboží si nevemu,že jsem si objednala úplně něco jiného.Nic neřekly a přijaly to,akorát mě tedy upozornily,že oni vlastně ty dlažby nefotí,ale že to stahují s netu,takže to co je na obrázku,nemusí být i ve skutečnosti.
|
|
|
Beruška+J02A07T10 |
|
(22.12.2010 8:36:00) no já tedy mám nastavený PC, že upravuji foto a mám to rovněž krémové a nikoliv žluté, prostě vyretušovali fotografii, aby hezky vypadala.. co s tím nevím, jestli to je důvod k reklamaci :( zkusila bych vyměnit za něco jiného? je to škoda.
Já takhle jednouobjednala synovi bundu, na netu vypadala světle modrá a jakej byl můj šok, když mi přišla bunda šedo hnědá, ale byla sekáčová, paní slevila, eště byly nějaké nesrovnalosti, takže jsme se nakonec domluvily, ale nebylo to zboží za litr... :( u ní to udělal blesk tu barvu
|
|
Marie | •
|
(22.12.2010 9:40:48) Tak já jsem tam napsala a zeptala se, jaká je reálná barva povlečení, odpověděli takto:
Dobrý den,
barevná kombinace povlečení LAURA je jasně červená s krémovou.
RATTAN-PROUTÍ, s.r.o., Kyjov
|
|
kája+dva |
|
(22.12.2010 11:11:18) Poslala jsme tam dotaz na barvu povlečení a odpověděli, že je jasně červená s krémovou. Takže bych jim zboží vrátila a argumentovala tím, že uvádí jinou barvu než ti přišla.
|
Xantipa. |
|
(22.12.2010 12:49:09) Tady jde právě o to, že zakladatelka prošvihla lhůtu na vrácení při koupi v net. obchodě. Promiň, ale řekla bych, že je to chyba zakladatelky. Když něco objednám a dostanu, tak je v mém zájmu to zkontrolovat. Od toho tam ta lhůta je.
|
Macek | •
|
(22.12.2010 13:50:00) Ano, to máš pravdu, jenže oni neuvedli o jakou barvu se jedná a je zcela jiná než na obrázku, takže se jedná o klamání spotřebitele a tam by měla být lhůta na vrácení delší, snad až 3 měsíce na vrácení (nevím to ale přesně). Určitě to budou vědět na ČOI nebo u SOS.
|
|
|
|
|