Madigan |
|
(24.12.2010 22:27:57) Objednávala jsem lyžařskou soupravu přes - víte co - paní má internetový obchod. Souprava stála 1200 Kč + poštovné. Balíček přišel včera, ale místo velikosti na 9 let v něm byla velikost na 4 roky. Paní jsem ihned psala, poprosila o vrácení peněz, paní se mi velice omlouvala, chybu uznala a domluvily jsme se na vrácení zboží. Mám nárok i na vrácení poštovného? Je to 130 Kč. Pode mě ano, jednalo se o chybu na straně prodejce. Co si myslíte vy?
|
Tequilkaja |
|
(24.12.2010 22:33:38) Máte určitě nárok na vrácení peněz, je také možnost aby si paní balíček nechala vyzvednout PPl službou nebo jiným přepravcem se kterým má smlouvu.
Každopádně chyba byla na její straně takže by to mělo být samozřejmé.
|
|
Pole levandulové |
|
(24.12.2010 23:35:29) Samozrejme, pokud jsi objednavala spravnou velikost a prisla jina, chyba je na strane prodejce a on plati postovne zpet a postovne za poslani nove veci.
|
|
HelenaPa |
|
(25.12.2010 7:29:15) Myslím že ano. Chyba byla na její straně.
|
|
X E N A |
|
(25.12.2010 7:58:53) Záleží jak to má ošetřeno v obchodních podmínkách uvedených na e-shopu, se kterýmy jsi provedenou objednávkou automaticky souhlasila.
|
X E N A |
|
(25.12.2010 8:09:44) Jinak dle zákona máš nárok na vrácení poštovného, které tě to bude stát zpět. Na to prvotní k tobě ne.
Ale určitě si přečti její obchodní podmínky, zda to tam nemá ošetřeno jinak.
|
|
|
|