emteka + 2 holčičky |
|
(7.2.2011 20:06:32) Tak jsem se právě dozvěděla, že si příjemce nevyzvedne balík, který jsem posílala na dobírku ted leží na dodací poště. Prosila jsem paní, at aspoň na poštu zajde a nahlásí, že balík nepřijímá, ať mi ho pošlou zpátky a zbytečně tam neleží, je to kolébka pro miminko za 2000 Kč, ale už mi neodpovídá
Kdo má také tuto neblahou zkušenost, kdy mi přijde balík zpátky a budu něco doplácet k poštovnému? díky moc
|
Peggy | •
|
(7.2.2011 20:08:58) Ne, naopak by ti měli 22 korun vrátit za neuskutečněnou dobírku.
|
|
smajlík |
|
(7.2.2011 20:11:39) Hrozné chování. Já na dobírku zásadně neposílám - už jsem se s tímto bohužel taky setkala Jinak neboj, nic platit nebudeš
|
emteka + 2 holčičky |
|
(7.2.2011 20:15:20) a jak dlouho to bude na poště, pokud si to nepřevezmou ani nenahlásí že to nechtějí? já už jsem se jednou spálila, jenže jsem husa a lidem hned věříms paní se dobře komunikovala a navíc pro mě jsou věci kolem dětí svaté a ani by mě nenapadlo nějak podvádět..
|
Ikonie |
|
(7.2.2011 20:17:09) emteko-jak jsi to posílala? Balík bude ležet na poště 15dní, poté se ti bude vracet zpět. Vyplňovala jsi složenku na adresu, nebo na účet? Pokud na účet, vrátí ti 22Kč, pokud na adresu, bude částka 35Kč.
|
emteka + 2 holčičky |
|
(7.2.2011 20:18:23) to je v prd.....takže jestli budu mít dalšího zájemce,tak o něho taky můžu přijít ach jo...
|
|
Lída. |
|
(7.2.2011 20:21:47) Mám teď na poště dva balíky, kterým už jsem prodloužila úložní dobu v (asi marné) naději, že si je lidi vyzvednou. Zkus na poštu zavolat, třeba by ti ho poslali zpět rovnou.
|
emteka + 2 holčičky |
|
(7.2.2011 20:23:25) volám tam hned ráno, ani nedospím...přeju všem jen solidní zákazníky a příjemce
|
Macek | •
|
(8.2.2011 8:25:26) můžeš chtít po paní náhradu škody, je to i soudně vymahatelné - ono většinou stačí tímto pohrozit a uhradí alespoň náklady, které Ti tímto vznikly. Je bohužel spousta lidí, kteří si objednají stejné zboží od více firem a vyzvednou jen to co přijde jako první. My máme přímo v obchodních podmínkách větičku, že si můžeme účtovat až 500,- Kč za nevyzvednutou zásilku.
|
Lída. |
|
(8.2.2011 8:41:50) A funguje to? Jak vyřizujete námitky, že pošta nedala lístek do schránky, popřípadě tvrdila zákazníkovi, že zásilka tam není? Teď to řeším se Slovenskou poštou (poštovné 230 korun )
|
|
|
|
|
|
|
|
alča | •
|
(8.2.2011 9:11:13) Doplácet nebudete nic, ještě vám pošta vrátí ten poplatek, co jste platila za dobírku /22Kč pokud jste chtěla peníze poslat na účet, nebo 35 pokud vám měly příjít domů/.
|
|
|