jen tak |
|
(11.2.2011 22:17:08) Dobrý večer, chci se zeptat zda nemá někdo zkušenosti jako prodávající na Slevomatu. Přemýšlím o nabídnutí zboží u nich, tak sbírám info
|
aaaa | •
|
(11.2.2011 22:41:41) Asi neodpovím na to,co potřebuješ- přidám zkušenost kupující.ale přesto napíšu: na slevomatu jsem si koupila dvě masáže s 50% slevou, bylo to výhodné, kousíček ode mě, řekla jsem si, proč ne. Byla jsem na jedné a byl to omyl.Kdybych už neměla předplaceno, v životě bych tam na další nešla. Takže, ta "výhoda" je pryč. Optická úspora ano, ale nemůžeš z toho vycouvat a musíš to dovybrat beze změny. Příště si už dám pozor.
|
Snová |
|
(11.2.2011 22:48:57) mimo téma: co ti vadilo?
|
aaaa | •
|
(11.2.2011 23:16:36) vadilo mi to, že paní mi skoro celou dobu vysvětlovala, jak ona masáže dělá výborně,...a co děti ap., i jsem jí říkala, že si chci hlavně odpočinout a mít klid, vždycky to na chvilku respektovala, ale pak zase něco. V podstatě to pojala tak, že tohle je úvod, že se musí prodat, aby jí klient zůstal i po vyčerpání této akce.zalíbit se, prodat se. lidsky i odborně mi to ale nesedlo. Nepříjemné je, že tam "musím" ještě jednou, prostě, jak říkám, ta optická výhoda je pryč, protože za normálních okolností bych tam už v životě nešla. ach jo.ztráta času, docela. já slevy mám ráda, ale tohle mě otrávilo. na to darovat poukázku někomu jinému, kdy by to třeba využil jsem také myslela, ale , je mi to přece jen líto. můj partner razí heslo: kupuj je to, co potřebuješ tehdy, kdy to potřebuješ. tak se ušetří nejvíc. a asi je to i pravda.
|
|
|
|
arantxa |
|
(11.2.2011 22:52:40) Já jsem tam posílala svoji nabídku a vůbec mi nikdo neodpověděl.
|
Snová |
|
(11.2.2011 22:59:40) Myslím, že nabídek už mají kvantaamůžou si vybírat, navíc už moc dobře odhadnou, na čem vydělají a na čem ne...
Před chvílí jsem na jejich stránkách četla podmínky toho, aby na tvou nabídku vůbec reagovali
|
|
jen tak |
|
(11.2.2011 23:11:17) Já posílala na jejich jen obecný dotaz...zatím a za hodinu jsme měla odpověď, že se mi ozvou v pondělí až tam budou z obchodního.
|
|
|
domenica |
|
(11.2.2011 23:12:12) muzu pridat svou jako nakupujici? Je tyden stara ... poprve sjem koupila a jsem z toho zancne rozcarovana, bylo to foceni profi fotografkou. Tak hned po obdrzeni kuponu jsem ji volala nekolikrat denne, abychom si dohodly termin, telefon zvedla az treti den a to sjem to zkousela v prubehu dni nekolikrat. Rekla, at ji napisu mejl, ze mi posle informace. Uz je to dalsi dva dny, opet se neozvala, tak jsem ji rano posilala dalsi mejl s zadosti o info a opet nic. Hruza ... . Jak se branit?
|
jen tak |
|
(11.2.2011 23:15:26) Taj já tam nikdy nenakupovala. Kamarádka tam teď nabízí službu, už má asi 110 zákazníků za první den. Jen je z toho teď vedle neví jak to zvládne, má 2 malé děti a pokud to budou chtít lidi využít hned, bude to masakr. Možná je to tím,že fotografka prodala víc než zvládne.
|
domenica |
|
(11.2.2011 23:17:59) nevim, ale rozhodne je to draha sranda kazde takove foceni, tak by si to mela dopredu promyslet. Kdyz vidim ted ten pristup, uz bych do toho nesla! a to k foceni jeste ani nedoslo.
|
jen tak |
|
(11.2.2011 23:22:07) To určitě měla, přeju ti abys alespoň s výsledkem byla spokojená
|
domenica |
|
(11.2.2011 23:26:12) Dekuju, snad to dopadne a omlouvam se za zapleveleni diskuze) Vim, zes hledala jine informace
|
|
|
|
Snová |
|
(11.2.2011 23:28:48) a proč kamarádka neomezí počet voucherů, když ví, že to nezvládne? ale je běžné chodit na objednávky z voucheru třeba za 4 mněsíce ...
|
aaaa | •
|
(11.2.2011 23:32:56) v tomhle musím říct, že paní na masážích to takto také říkala. že voucher platí do května a že prý očekává maximální nával těsně před termínem vypršení. Mně paní s termínem vyhověla parádně, za to palec nahoru.
|
|
jen tak |
|
(11.2.2011 23:35:16) Já si myslím,že nečekala takový nával. Kontaktovali jí oni, bylo to docela rychlé, během dvou dnů a už je tam.
|
Snová |
|
(11.2.2011 23:38:53) no každopádně podmínky může trochu pozměnit i v průběhu prodeje ... třeba omezit počet voucherů a nebo prodloužit dobu platnosti. to druhé by bylo asi logičtější
|
|
Snová |
|
(11.2.2011 23:39:08) a co to je?
|
jen tak |
|
(12.2.2011 12:46:19) Kadeřnické služby.
|
|
|
|
|
|
monika+09/11+04/98 |
|
(12.2.2011 6:54:56) Proboha, proč píšete slovo jsem tak blbě??? Fakt mě to na diskuzích vytáčí
|
|
|
ewellyn |
|
(12.2.2011 3:05:21) Slevomat odmita 7 nabidek prodejcu z 8. Konkretne se slevomatem nas zkusenost ceka koncem unora. Ale jinak dobra zkusenost s vykupto a zapakatel, nebrat slevopolis, nebeslev - tam je komunikace a platby znacne zmatene.
|
jen tak |
|
(12.2.2011 12:47:17) Ewellyn díky za info.Ještě to všechno zvážím.
|
|
|
Paulis |
|
(12.2.2011 8:19:03) U mne to probíhalo tak. Své služby nabízím za 300,- Kč. Dám tam slevu na 200,- Kč. Z těch 200 oni si vezmou svojí provizi - tudíž nakonec já bych měla 100,- Kč. Takže jsme to projednávali s tím, že za 100,- je pro mme opravdu málo. Paní říkala, že se to dělá tak že- Své služby navýším a z toho pak udělám tu slevu. Což u mne nemožné, musela bych cenu opravit na stránkách a obávám se, že tím bych přišla o stálé klienty. Takže jsem nabídla jiné služby, které i po slevě bych zvládala Ty už ale pro ně nebyly atraktivní.
Jinak věřím, že za těch 200,- Kč (pro mne 100) bych měla hafo lidí, bohužel nebyla bych schopna je zvládnout
|
jen tak |
|
(12.2.2011 12:49:48) To mi kamarádka taky říkala, ať navýším teď ceny a po akci je vrátím zpět. Za prvé se mi to nechce všude předělávat na netu a za druhé mi to nepřijde fér.
|
|
|
Simeona+3 |
|
(12.2.2011 9:26:31) Já jen jednu zkušenost jako kupující-konkrétně s Vykupto. Dostali jsme k Vánocům kupon na na pizzu zdarma. Takže jsem jej jednou chtěla uplatnit a ukázalo se, že dotyčná pizzerie to jaksi nepromyslela a ačkoli byl kupona 2 pizzy včetně dovozu, odmítli mi ji dovézt-je fakt, že jsou na opačném konci města, ale to není můj problém. Vykupto se k tomu postavili super, hned mi vrátili peníze a ještě nějaký bonus navíc, ale pro tu pizzerii to teda byla reklama jak víno. Takže bacha na to
|
|
radule | •
|
(13.6.2011 13:38:48) Tak já už nějakou zkušenost mám. Nabídla jsem kadeřnické služby, konkrétně brazilský keratin. Dala jsem platnost 1 měsíc, dost jsem do toho investovala, tak jsem chtěla mít alespoň část zpátky. Několik poukazů jsem prodala. Jedna zákaznice mi však volala, že se její dceři stal úraz a momentálně nemůže přijít, tak jsme to posunuly o 2 týdny. Ze slevomatu mi tento její poukaz nezaplatili, protože byla uplatněná až po době platnosti voucheru, prostě si 15 stovek nechali! Paní nestihla termín. Takže na to pozor! Jinak, už jsem tam nabízela asi 3 druhy služeb, vždy mi to vzali, kontrolují ale ceny na webovkách, jestli souhlasí. Slevomat si bere 15% z ceny, za kterou prostřednictvím jejich webu prodáte.
|
|
|