| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily

 Celkem 31 názorů.
 chabíbí 


Téma: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:25:34)
Dneska ráno jsem dostala e-mail od firmy Cewe, že si mám vyzvednout nějakou zakázku, jinak mě podstoupí pohledávka upomínkovému řízení.

Víte někdo, co je to upomínkové řízení?

Tady jde o nějaký hrnek za necelé 400, co jsem si nikdy neobjednala. Paní mi vytrvale tvrdí, že objednávka byla učiněna z mého e-mailu.

Jsem si naprosto jistá, že jsem si nic neobjednávala, ale jsem z toho celá vyklepaná, jednou jsem z takového "nic" splácela třicet litrů.

Co je to upomínkové řízení? A může mě někdo nutit vyzvedávat si zásilky, i kdybych si to objednala? Teď jsem v rozpacích, jak postupovat.
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:27:16)
Upomínkové řízení – upomínkový servis .

V rámci této služby naše společnost převezme od věřitele pohledávky, a to od prvého do maximálně devadesátého dne po datu splatnosti faktury. Adekvátním způsobem navážeme kontakt s dlužníkem a vyjednáváme s ním až do zaplacení předmětných faktur.

V upomínkovém řízení navazujeme s dlužníkem nejen kontakt korespondenční a telefonický, ale i osobní. Naši pracovníci se s dlužníkem setkají a vyvíjejí na něj neustálý tlak. V podstatné většině případů pak dochází k zaplacení dluhu. Tuto službu provádíme pro firmy, které nemají čas vyjednávat s dlužníkem, a nechtějí případně „narušit vztahy“ s obchodním partnerem, jenž se stal dlužníkem.

Klient by nás měl kontaktovat ve fázi, kdy zaslal dlužníkovi upomínku, a ten na ni buď nereaguje, nebo se snaží platby oddalovat. Za takovým dlužníkovým jednáním se mohou skrývat rozsáhlejší problémy, je tedy nutné jednat s maximální obezřetností v souvislosti s šetřením okolností. Proto naše společnost automaticky provádí prověření bonity dlužníka.
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:29:13)
Takže nevím, ale nějak bych to raději řešila. Určitě bych se podívala co je to za firmu, jaké mají obchodní podmínky, ale co dál s tím netuším, ale bylo by zbytečný mít z toho později nějaký větší finanční postih. Chjo, dneska je možný fakt všechno~a~
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:30:05)
Díky. Takže ze 400 to nakonec bude deset tisíc... Ale ve chvíli, kdy jsem si vůbec nic neobjednala, je to možná?
Jde o frmu Cewe, u které jsem si objednávala například fotoknihu, ale tu jsem normálně zaplatila a vyzvedla si.
Má jít o nějaký hrnek s fotografií. Ale prostě tohle bych si nikdy neobjednala, nehledě na to, že takový hrnek s fotografií si umím vyrobit sama. Ale jak jim mám doložit, že jsem neměla nic objednaného?~d~
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:31:19)
Nevím, obrátila bych se asi na sdružení obrany spotřebitelů, tam by ti mohli poradit co dělat a jak se bránit
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:32:13)
Mě štve, že tady akorát teď ty čtyři stovky provolám, abych zjistila co a jak~Rv
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:33:02)
Chápu, taky by mě to vytočilo ~o~
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:36:25)
Teď mě ještě napadlo, pošli jim zpět e-mail s reklamací, napiš tam, že jsi nic neobjednala. Jestli to správně chápu, měla sis údajně objednat hrnek s fotografií, takže bych je požádala o foto toho hrnku.
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:38:24)
Teď jsem tam volala, paní teda neochotná, řekla mi i moji adresu. Ale reálně bydlím úplně jinde. Ach jo, jsem z toho vytočená. O foto hrnu ji požádat můžu, ale ať je tam cokoli, žádný hrnek nechci.
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:40:05)
Jasný. No špatný je, že už jsi u nich objednávala, že. Takže mají tvá data v systému. Muselo dojít k nějakému pochybení z jejich strany. Nedej se. Nezaplatila bych jim nic a trvala na tom, že jsem nic neobjednala.
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:41:33)
I tak tyhle praktiky nepochopím, mám taky e-shop, ale ani vrácené zásilky by mě teda nenapadlo nějak vymáhat ~Rv
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:45:57)
Taky bych po nich chtěla vidět z jaké IP adresy objednávku přijali.
 zuni 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:31:26)
Tak třeba... já nevím, ale ať doloží oni, že sis to objednala. Ať ti pošlou kopii mailu, nebo objednávky, když tvrdí žes jí posílala...
 hrošík+Em 8.9.08+Hani 4.10.201 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:39:10)
taky bych chtěla vidět objednávku, kterou jsi si údajně objednala!!!!! A i fotku :o)
 x x 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:56:15)
Myslím, že přes e-mail je to dosti neprůkazné, já mám internetové stránky, kde mám registraci odběru novinek, server už neaktualizuju nějakou dobu a tudíž nejsou žádné novinky a přesto mi píšou pořád lidi, ať jim nic neposílám. Já ale nic neposílám. Jsou to spamy přes použití mé e-mailové adresy. Bych na ně vlítla. Projdi si svoji odeslanou poštu na jejich adresu a mrkni se, pro jistotu.
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:00:29)
To bylo prý objednáno na jejich stránkách - na fotostar.cz.

Na IP adresu se ještě poptám, dobrý nápad~R^
 x x 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:13:59)
Myslím, že IP adresa je dost nepodstatná, já visím na IP, kterou má se mnou společnou celé město. ~d~
 x x 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:15:46)
No jo, Fotostar, s těma mám taky děsné zkušenosti a to konkrétně se slevama. Poslala jsem jim tam jednou množství fotek, tak cca 1000, ptž měli akci, tak jsem to chtěla využít. A oni mi naúčtovali původní cenu s tím, že se slevu rozhodli předčasně ukončit. No nakopala bych je nějak a objednávku stornovala. Nakonec se omluvili a nic ze mě nevymáhali, ale přesto, už nikdy více. Zkouší to na lidi.
 Maraska 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:42:24)
At ti přepošlou kopii tvé údajné objednávky na hrnek...
 Čekatel na smazání 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:42:30)
¨Pokud jsi to skutečně neobjednala, byl bych klidný. Odepiš na email, že si nejseš vědoma objednání nějakého hrnku s fotografií. Pokud tuto objednávku mají, at ti zašlou kopii na email, nebo poštou. Objednání pouze emailem, což může udělat kdokoliv, snad ani nejde brát za závazné.
 X E N A 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:50:27)
Nech si poslat tu objednávku, kterou to bylo objednáno.
Podle mě tě zkoušej a žádnou nemají...
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:54:47)
Tak mně poslali hrneček s dítětem, které neznám (vlastní děti nemám). Objednávka je z 10. 12. na moji trvalou adresu, ale tam fyzicky ani nebydlím. Každopádně co teď teda nevím, protože e-mail je můj, adresa taky.

Ale jak psal Michal - je to objednávka přes net, já si taky můžu v podstatě něco objednat na něčí e-mailovou adresu a napsat adresu, kde bydlí. Tohle není žádný důkaz toho, že jsem to objednala skutečně já.
 illyvotaress 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 12:56:05)
Ať ti pošlou tu IP adresu ze které bylo objednáno.
 Limai 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:03:20)
A k čemu to bude?IP adresa nevypovídá absolutně o ničem.Já mám například IP každý den jinou.
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:03:50)
Aha, tak to jsem nevěděla.
 X E N A 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:13:10)
Normálně jim napiš, že sis nic neobjednávala, tudíž jejich pohledávku neuznáváš.
Hotovo šlus. Ale musíš jim to napsat!
 chabíbí 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:21:33)
A stačí to e-mailem nebo musím i dopis?

Ach jo, jak já tyhle akce nesnáším!
 X E N A 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:26:08)
Lepší by byl dop. dopis, ale pokud ti oni píšou pouze po mejlu a ne přes poštu, pak bych to udělala jenom mejlem.
 Z+2 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:14:40)
A poslala jsi jim ho zpátky?
 šťastná žena 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 13:34:18)
Být Tebou, tak jim zašlu čestné prohlášení, že žádná objednávka nebyla. Mně jednou také nějaká společnost posílala nějaké nesmysly, nejdříve prý dárek, ten jsem prý nevrátila, tak posílali dál i se složenkou. Vše obyčejně (a i kdyby doporučeně - chtěla bych důkaz). Jenže já jsem na té adrese už dlouho nebydlela, byt jsme pronajímali, bydleli jsme jinde a i z toho druhého bydliště jsme se stěhovali do vlastního. Ten urgující dopis za mě převzala horlivá bývalá sousedka.. Tak jsem tam volala, paní říkala, ať jí pošlu čestné prohlášení. To jsem poslala. I s dodejkou:) Ale jsou to..!!
 janula8152 


Re: Neobjednání hrnku přes net a teď výhružné e-maily 

(14.2.2011 15:28:11)
Dle zákona zcela určitě nemáš ty žádnou povinnost prokazovat, že sis nic neobjednala-to by ani nebylo možné. Naopak, pokud po Tobě chtějí něco vymáhat, tak musí oni prokázat, že jsi objednávku učinila. Navíc pokud komunikují pouze emailem, tak bych to nebrala jako něco extra vážného, ale spíš za jejich klasický postup, jak přimět lidi, aby si věci vyzvedli. Pokud by opravdu chtěli argumentovat nějakýma upomínkama nebo něčím, tak můj názor je ten, že by to museli poslat písemně a navíc doporučeně. Osobně bych se vůbec neobtěžovala žádnými telefonáty, ani jinýma výzvědama o co jde, ale stručně bych jim odepsala, že sis nic neobjednala, tudíž nevidíš nejmenší důvod proč by sis měla hrnek vyzvedávat a hlavně platit. Že muselo dojít k chybě na jejich straně nebo jde o špatný vtip, což ale je jejich problém a ne tvůj(měli si objednávku emailem ověřit). Pohledávku zcela rozhodně odmítáš. Že jde pouze o jejich tvrzení, které není a nemůže být ničím podložené a že tudíž ani nemají na základě čeho Tě upomínat, nebo po Tobě něco vymáhat. Taky by mohli tvrdit, že sis těch hrnků objednala dvacet!! A doplnila bych to něčím jako, že jsi s jejich službama byla doteď velice spokojená, že je považuješ za solidní firmu a tudíž věříš, že tento problém si sami nějak vyřeší,aniž by jsi svůj názor ohledně jejich solidnosti musela upravovat. Konec. Žádný prostor pro diskuze, nebo nějaké náznaky toho, že uvažuješ o tom, že by sis to vyzvedla.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.