Andel+2 dablici |
|
(18.4.2011 5:45:28) Dobry den, prosim o radu v nasledujici situaci: 19/3 tohoto roku jsem si v jednom detskem internetovem obchode objednala zbozi v celkove hodnote 1.128 Kc vc.postovneho. Penize byly prevedeny na ucet majitelky dne 21/3. Pani slibuje ve fakture odeslani zbozi IHNED. Pokud neni zbozi na sklade, tak do 5 dnu, popr. 14 dnu. Po tydnu od prevedeni penez jsem pani kontaktovala emailem, zda bylo me zbozi odeslano-bez odpovedi. Druhy den jsem napsala dalsi email-odpoved:mame dovolenou, vsechny balicky budou odeslany pristi tyden v pondeli (tedy 28/3). 4/4 jsem psala dalsi urgency-odpoved:Vase zasilka bude odeslana tento tyden. Dnes je to 14 dni od posledni komunikace s pani. Nemam ani zbozi ani penize. Bohuzel jsem nasla na internetu dost negativnich recenzi na zmineny obchod. Pani majitelka takto jedna casto (nereaguje na emaily, telefonaty, vymlouva se na nemoc, dovolenou). Nekteri zakaznici nedostaly sve zbozi snad dodnes. Jak byste postupovali?
|
Andel+2 dablici |
|
(18.4.2011 10:41:13) Dopis, ve kterem jsem pani vyzvala, at mi zasle zbozi nebo vrati penize nebo vec predam COI jsem zaslala 5/4, na to uz nereagovala. Evidentne si z toho nic nedela. Prochazi ji to uz nekolik let a nikdo ji v tom nezastavil. O ztrzeni penez z jejiho uctu jsem uz premyslela, ale cetla jsem, ze je to jen se souhlasem majitele uctu, na ktery byla castka pripsana.
|
X E N A |
|
(18.4.2011 11:08:28) Tak na tu COI dej pokyn k přezkoumání vyřizování reklamací a dále bych napsala na FU, pod který město spadá, aby přezkoumali zda se bezdůvodně neobohacuje.
Takovejch dopisů už určitě dostala, ale když se k ní nahlásí FU na kontrolu, tak z toho vodvařená nebude...
|
Petra+3 |
|
(18.4.2011 12:39:23) súhlasím
|
I_i | •
|
(18.4.2011 13:31:47) Dobrý den, pokud jste objednávala v obchodě www.miminka-deti.cz, www.drevenedomecky.cz nebo www.bambinomarket.cz, tak se mi prosím ozvěte na e-mail, domluvíme se na dalším postupu.
|
Andel+2 dablici |
|
(18.4.2011 15:42:15) Objednavala jsem v "Obchudku u sikulky".
|
I_i | •
|
(18.4.2011 15:45:46) Bohužel, s tímto obchodem zkušenost nemám. :-(
|
Andrea | •
|
(12.5.2011 10:25:37) Tak jsem koukla na ty jejich stránky a obchůdek byl zavřen, stránky už neexistují.. Rada: nikdy neplatím nic dopředu, vždy dobírkou.. , je tam i jistotota v tom, že si to nechávám posílat do zaměstnanání a řidič většinou od PPL nebo pošty jezdí ten samý, než vypíše příjmový doklad na peníze dobírky balíček otevřu a skouknu, že tam opravdu je věc objednaná, kdyby nebyla, vrátím mu jí zpátky a on jako svědek písne, že tam bylo třeba jen závaží, nevím, nebo nezastižen, zatím se mi to nestalo. Takhle platit dopředu chce taky Aukro, proto přes ně nerada nakupuju, i když znám spoustu známých co ano, ten kdo tam nabízí a prodává je pod registrací a Aukro za ně bere zodpovědnost a řeší to, prodejce zablokuje a vyzve k nápravě.
|
|
|
|
|
|
|
|
|