kosicek |
|
(23.11.2011 11:40:25) Chtěla bych se zeptat, jestli máte nějakou zkušenosti s touto značkou obuvy-respektive s podrážkou u této obuvy a její výdrží, prodává ji Reno.?????????????????
Riskla jsem druhé boty,tentokrát vysoké, zimní této značky-ceny byla výhodná 500,- (původně 1000,-)-měli tam poslední. Kluk boty nenosí ani 14 dní a už po 1. dnu se mu podrážka začala viditelně sešlapávat- byl tam takový vyvýšený vzorek-a mizet (hlavně v oblasti paty a jejího kraje), ani ne po 2 týdnech už je pata prakticky úplně bez vzorku a zbytek podrážky není nijak silný,počítám po měsíci nošení by se prošlapala úplně na díry stejně tak jako onehdy polobotky. Prý se jedná o mechanické poškození a nemívají na to reklamace, nicméně zkusila jsem to-(navíc já ty minulé také nešla reklamovat a zkousla to, dochodil to s dírama a pak už nosil sandále. Ale teď v zimě nemůže chodit přeci s dírama v podrážce-do bot okamžitě teče voda..Máme i jiné boty z Rena-jinou značku (kupované třeba také v 50ti procentní slevě)a u nich s podrážkou nemáme vůbez žádný problém a po synovi je zdědila dcera...
|
KoproFka |
|
(23.11.2011 12:44:32) Zareklamovala bych je, tvářila se hóóóódně naštvaně a asertivně se domáhala vrácení peněz. Pokud budou argumentovat tím, že sešlapaný vzorek není na překážku užívání bot, klidně jim řekni, že tím, jak se podrážka sešlapává, dochází k chybnému postavení chodidla k botě - vzhledem k tomu je velké riziko jak úrazu, tak poškození držení těla a s tím spojených komplikací. Navíc absence vzorku na ZIMNÍCH BOTÁCH přece automaticky vylučuje jejich používání v zimním období - bez vzorku se z bot stávají nebezpečné kluzáky! Nehledě k tomu, že od bot, které původně stály 1000,-- Kč přece čekáš nějakou kvalitu, ne? Pokud byly zlevněny kvůli nekvalitní podrážce, měla jsi být o tom prodejcem informována. Pokud se tak nestalo, porušil tím svoje povinnosti. Ty bys přece nikdy nekoupila boty, kdyby ti bylo řečeno, že je tam podrážka, která se sešlapává, přece...
Můžeš počkat i další týden, aby bylo sešlapání víc vidět. Já bych tam šla ale hned!
Věřím pevně tomu, že kdyby se každý ozval, nebudou k nám dovážet tolik šitů...
Reklamační doba je 2 roky - boty by měli vydržet minimálně 1 sezónu, včetně podrážky!
Já reklamovala v pondělí synkovy nové zimní boty v Humanicu - po 1 týdnu!!! nošení popraskal nubuk po stranách, těsně nad podrážkou a do bot teklo (chodili jsme 1 hodinu v lese v rose - on jediný měl totál durch ponožky, i přes impregnaci bot), a to měly mít nějakou texovou vrstvu! Nemluvě o vytahaném připevnění 2 oček, kterými se protahují suché zipy Boty byly ve slevě - ze 700,-- na 550,-- - tybrďo to 700,--Kč nejsou žádný peníze, nebo co??? Naštěstí mi velmi milá paní reklamaci okamžitě uznala a peníze mi hned vrátili. (Boty jsem musela koupit nové - naštěstí se mi podařilo o víkendu v Harrachově v prodejně sportovního zboží sehnat daleko lepší, taky ve slevě za 500,-- Kč.)
|
|
KoproFka |
|
(23.11.2011 12:52:38) Co se Rena týče - prodávají tam dětské boty od BAMY a ty, co jsme od nich celkem na 3 zimy měli, byly naprosto bezkonkurenční - nejen že ty boty vypadají pořád stejně i po denodenním nošení, nikdy neprotekly! Jedny měl synek dokonce 2 zimy. Ty loňské - vel. 31 jsem letos dávala kamarádce pro jejího chlapečka - byla škoda je vyhodit... Letos jsem tam bohužel už nevybrala, synek potřebuje vel.- 32/33 a ten typ, co jsem kupovali, je jen do 31
|
kosicek |
|
(23.11.2011 14:08:07) Já už tam šla a čekám, ale díky za reakci a super, že ses dočkala takového jednání při reklamaci, že alespoň víš hned na čem jseš a můžeš koupit botky nové! Fakt super. U nás bhužel tento obchod není.. Paní říkala, že by to mohlo být vyřízená už za 2 týdny, tak uvidíme. Bouhužel zároveň reklamuju ještě své kožené boty, které jsem zakoupila jinde v pondělí za 1400,- a vydržely mi celý 1 den! Takže mám skoro 2000,- v háji a boty žádné tak doufám, že nezačne sněžit. Kdybych věděla, že za těch 14 dní budu mít peníze, letím koupit boty nové hned, ale takhle...
Jinak ty synovi boty jsou takové vysoké, měly nejmíň hlavní 3 suché zipy,+ nějaký na parádu s nápisem značky, reflexní prošívání a číslo "4" z boku, klučičí tmavá barva, lehké a vizuálně pěkné, takže kdyby měl náhodou někdo stejné, tak bych byla ráda za zkušenost
|
Promka+K(02)+Š(07) |
|
(23.11.2011 15:30:00) Košíčku, syn měl před dvěma roky asi ty samé a mám podobnou zkušenost. Během zimy je na patách totálně sešlapal, až mu provlhaly ponožky. Mezi podrážkou a vnitřní vložkou byla papírová výplň, která sála jak houba. Snad v nich ani neodchodil celou zimu. Bohužel mne nenapadlo je reklamovat, myslela jsem si, že je to jeho škrondáním - je líný pořádně zvedat nohy. Tehdy se mi líbilo, že jsou lehké, bohužel nízká váha a nízká cena na úkor kvality ... Takže za mne, levné boty z Rena nikdy více.
|
|
KoproFka |
|
(23.11.2011 17:53:01) Určitě se nenech odbýt! Klidně jim řekni, že to poženeš až před znalce, nebo že na ně pošleš ČOIku. Většinou se leknou... Myslím ale, že reklamaci uznají. A i kdyby ne, stejně budeš muset koupit nové boty - přece ho nenecháš chodit v těchhle...
Já ty boty reklamovala až po koupi nových - takovýhle nekvalitní výrobek prostě nechci! Nehledě na to, že jsem se při koupi ptala, jak moc je ta membrána kvalitní, a bylo mi řečeno, že je to něco jako goretex, akorát to není patentované, takže se to prostě jmenuje jinak, ale princip a užitné vlastnosti jsou stejné.
Popravdě - byla jsem rozhodnuta z toho obchodu bez peněz neodejít.
Já mám ale obecně při reklamacích velké procento úspěšnosti - přicházím tam obvykle tak vytočená a dávám tak pádné argumenty, že se mě asi leknou Manžel se tím baví - on by to kolikrát ani neřešil...Hlavně se jako právník baví tím, co všechno mi za reklamace uznají...
Mě ale prostě děsně točí, že se prodávají nekvalitní výrobky. Já kupuju a platím si za to, že si koupím věc, která něco vydrží - u bot tuplem! Kdyby mě rovnou upozornili, že je věc nekvalitní, nikdy bych si ji nekoupila - to jim také říkám. Většinou se při koupi i vlezle vyptávám, jak moc je výrobek kvalitní a jestli to vydrží takové a takové podmínky a následně pak při reklamaci tímto argumentuji... Peníze opravdu netrhám na stromě - mě by za nekvalitní práci taky nikdo nezaplatil, tak nechápu, proč bych já měla platit někomu za to, že prodává šmejd, který jsem náhodou koupila..
Držím ti palce!
|
|
|
|
|