| Clairka | 
 |
(14.3.2012 13:22:16) Můžete mi někdo poradit jak co nejefektivnější vypovědět smlouvu s UPC? Na jejich stránkách jsem nic nenašla, možná neumím hledat. Každopádně, ráda bych se vyhla podobné kauze s nevrácením modemu, jaká je výpovědní lhůta atd.? Předem díky!
|
| M_ |
 |
(14.3.2012 13:26:26) http://www.upc.cz/pdf/VOP_UPC.pdf
2.6. Na jak dlouho je Smlouva uzavřena Smlouvu s Vámi uzavíráme na dobu neurčitou.
2.7. Jak ukončit Smlouvu nebo jednotlivou Službu Na ukončení Smlouvy nebo jednotlivé Služby se můžeme buď dohodnout, nebo je možné Smlouvu nebo jednotlivou Službu písemně vypovědět, anebo je možné od Smlouvy odstoupit.
2.7.1. Výpověď Smlouvy Smlouvu můžete písemně vypovědět bez udání důvodu v 1 měsíční výpovědní lhůtě. Výpovědní lhůta začne běžet první den následujícího měsíce po tom, co nám doručíte Vaši výpověď Smlouvy.
|
| STEFAN SVITEK | •
 |
(26.11.2012 14:16:32) Davam vypoved ze smlouvy UPC cisla smlouvy 2081068-4 STEFAN SVITEK NA KOPCI 2071/22 KARVINA MIZEROV 73401 muj kontakt je TEL 6050159293 dekuji spozdravem stefan svitek. vypoved DAVAM k 2.1.2013
|
|
|
| Muumi | •
 |
(14.3.2012 13:53:35) Řešili jsme teď. Je tam měsíc výpovědní lhůta, čili v únoru jsme poslali dopis, že ukončujeme smlouvu k 31.3. Posílá se to na to klientské centrum na Žižkově. Předtím jsme volali na tu jejich linku, kde nám ten postup potvrdili. Pak volali zpátky a klasicky přemlouvali, tak jsme řekli, že na tom trváme a oni mají poslat písemně postup ohledně vrácení modemu. Kdyby to nepřišlo, tak jim to v pondělí 2.4. přinesu na ten Žižkov... ale to je krajní řešení, snad nekecali.
|
| Muumi | •
 |
(14.3.2012 13:57:44) Takhle to udělal před rokem kamarád a problém s tím nebyl. Tak snad to bude OK, každopádně dopis jsme posílali s doručenkou a všechno od toho schovávám.
|
|
| Monika - Prokop-Kryštof-Jáchym | 
 |
(14.3.2012 13:59:03) Jeste bych si nechala pisemne potvrdit, ze u teto spolecnosti uz nemas zadne pohledavky. Mame velice neprijemnou zkusenost s touto firmou.
|
| Jedůfka / 99,00 | 
 |
(14.3.2012 19:19:25) Taky máme špatnou zkušenost. Zaznamenávejte si veškerou komunikaci, všechno si nechte podepsat, vytiskněte a založte si i maily. Komunikace s nimi je šílená, jsou schopni několik měsíců dělat mrtvýho brouka, na vaše žádosti a telefonáty nereagují a pak pošlou výhrůžný dopis. 
|
|
|
| Clairka | 
 |
(14.3.2012 14:04:46) Díky! Já jsem právě četla na nějaké UPC diskuzi, že osobně se ten modem vrátit nedá, pouze poštou... a že na technika, který si pro něj přijde taky čekali marně... ta adresa kam poslat výpověď je tahle: UPC Česká republika a. s. Kontaktní centrum P. O. Box 53 130 11 Praha 3?
Dostali jste nějaké písemné potvrzení té výpovědi?
|
|
|
| Nana | •
 |
(14.3.2012 14:00:28) K vrácení modemu apod. - technik si přijdel, bylo to zdarma, platila bych marný výjezd, kdybych v dohodnutý termín nebyla doma (ale ještě den předem volali a potvrzovali termín, až mě překvapilo, jak jsou slušný).Přešla jsem k jiný společnosti a popravdě jsem docela nespokojená, spokojená jsem pouze s cenou, takže možná až mi u těch nových skončí závazek tak se vrátím.
|
| Jaromír Kolář | •
 |
(15.3.2012 8:31:40) A pro ty co by chtěli mobilní připojení od Ufona je tu slevový promo kod 910129798 tam kde je signál není to tak špatný jak někteří si myslí za 290 kč/měs
|
|
|
|