Manka+Cipísek |
|
(29.4.2013 10:52:22) Co dělat v případě, že mi přišlo něco jiného, než co jsem si původně objednala? Na svých stránkách eshop s něčím takovým nepočítá. Nevím, jestli je teda lepší odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz nebo chtít poslat to správné zboží. Co je lepší (=méně komplikované)?
|
elindra |
|
(29.4.2013 11:36:36) Máme eshop a občas se stane, že pošleme něco jinak než si zákazník objedná, vždycky se omluvíme a požádáme o vrácení a pošleme to původní, poštovné hradíme. Nikdo není neomylný...
|
Peggy | •
|
(29.4.2013 12:07:59) Přesně to se mi tuhle také stalo, prohodila jsem nálepky na balíky - pán mi zavolal, že mu přišlo něco jiného, normálně jsem se omluvila, poprosila ho, ať balík vrátí - uhradila jsem mu jeho náklady na poštovné a poslala zboží znovu. S tím druhým to bylo naštěstí v pohodě, balík ležel na poště, tak ho jenom odmítl přijmout a já mu poslala zboží správné. Dochází k tomuto omylu ... maximálně jednou za deset let )))) Stát se to mně, taky to pochopím, ale nevím, proč psát na rodinu, bombardovala bych ten eshop.
|
|
|
|