| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj?

 Celkem 23 názorů.
 M_ 


Téma: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 17:54:26)
Dnes jsem si koupil na dovolenou potápečské brýle. Náhoda byla, že zrovna jsme měli cestu do aquaparku, tak že je rovnou vyzkouším. V obchodě seděli dobře, jenže při potopení do "větší" hloubky začali v úrovni očí zatýkat, takže k ničemu. Cestou zpátky jsme se v globusu stavili, že bych je rád vrátil. Pokladní přežvykovala a říká že jsem první kdo je přišel vrátit. A že reklamace nevyřizují oni, ale dodavatel (nechápu?). Přijde jiná paní co to má asi na starosti a ptá se na to samé co s tím je, vysvětluje mi, že jsem si je měl zkusit na prodejně jestli mi sedí. Abych to zkrátil, nakonec, i když s nelibostí a s mojí větší porcí asertivity peníze vrátili.

Jen, že se při tom cítím dle jejich reakcí, jako bych je měl okrást. Máte to taky tak?
 vlad. 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 18:06:39)
Ne :-) já se většinou tak vytočím, že do toho obchodu musím znovu a je mi líto jen mě, mého ztraceného času a sil ~d~
 vera 
  • 

Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 18:16:11)
Ne nepřipadám.Přijde mi,že se několik let už jen vyrábí špatné zboží.Jen se nas...,že tam musím zpátky a jejich reakce mě vytočí taky.Bohužel je to samé s potravinami.
 Fren 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 18:43:14)
vůbec ne.A své asertivity do toho klidně vložím i víc než je třeba-a omluvily se?Jménem Globusu?Asi ne-taky drzost.A normálka,bohužel.
Ale jinak konkrétně v globusu s reklamací nikdy žádný problém nebyl,vše šlo jak po drátkách.
Nedávno jssem reklamovala sušák Leifheit,co má stahovací ramena,takže šnůry zůstávají čisté.A začla jsem si výměnu vyjednávat pěkně přímo s Leifheitem,s jejich oz,ne s Hornbachem,kde jsem nákup udělala.A v pohodě.Když jsem jim jenom v hornbachu telef.oznámila kdy přijedu,co bude a co mají udělat,nestačili se divit,prý to jsou nestandardní postupy,tak jsem jim řekla,že si na tyto nestandard.postupy budou muset začít zvykat!
 boží žena 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 18:52:29)
Moc se mi to nestává

Ale spis jako blb co jim na to skočil a koupil si jejich sunt
 nekázanka 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 19:27:01)
Připadám si většinou spíše jako blb. Naposledy minulý týden v Kauflandu, jela jsem vrátit Nivu, na které byla špatná plíseň (bílá plíseň, která nemá na Nivě co dělat). Paní na reklamacích spustila, že na Nivě plíseň být má, že si nikdo nestěžoval - tenhle argument mám nejradši. Nakonec pravila, že ač je to v pořádku, tak mi peníze vrátí. Asi abych neprudila :-)
 Soraya 
  • 

Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 20:16:43)
V posledních pár letech pozoruji jak kvalita zboží prodávaného v našich obchodech jde rapidně dolů což se o cenách říct nedá. Reklamovat se nebojím, za své peníze chci kvalitu, ale někdy je to s prodavačkami boj. Reklamovala jsem postupně dvě kabelky: po pár týdnech nošení mi praskla v půli karabinka u tráku přes rameno, u druhé kabelky se mi odlepil jezdec u zipu a jezdec jsem ztratila (což nemohla prodavačka pochopit). Zjistila jsem, že dříve tyto prvky byly kovové, dnes je to směska plastu pokrytého filmem, který vytváří dojem, že je to kov. Věci se vyrábí na velmi krátkou životnost a kvalitní výrobek, aby člověk pohledal.
 1-2-3 
  • 

Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 20:52:02)
Kde je v Kuřimi větší hloubka:-)? V Globusu kupuju jenom potraviny, relativně slusna kvalita, takže jsem nic nikdy reklamovat nemusela, ale chápu, ze se u toho člověk cítí blbe. Nicméně jsou to tvoje prachy a ony mají dělat to, za co jsou placené. Blby pocit bych z toho nemela.
 Senedra 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 21:06:12)
Otrávená prodavačka, s afektovaným hlasem, která mi dává najevo, že vlastně otravuju, mě dokáže spolehlivě nastartovat. Většinou reklamace vyřizuju v klidu a slušně, ale když se mi snažili naposledy v Deichmannovi vysvětlit, že sněhulky po měsíci a půl nošení ( ani ne denním) mají nárok na prošláplé paty, tak to jsem se už dost neudržela. Navíc se mi snažila vedoucí prodejny "vysvětlit", že dítě muselo ty paty odřít třeba při bobování. Tak jsem jí doporučila, ať zapátrá v paměti, jestli během toho měsíce a půl někdy ležel sníh. Což v letošní zimě neležel. Vedoucí ještě proceduru korunovala poznámkou, že je vlastně tak hodná, že mi vrací peníze. Na to jsem jí odvětila, že jí celkem nic jiného nezbývá, když prodávají nekvalitní zboží. Nevím, proč bych se měla cítit jako zloděj, když mi někdo prodá nekvalitní zboží a já chci peníze nazpátek.
 Petra 
  • 

Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(6.7.2014 8:23:23)
Teda s tím Deichmannem jste mě moc nepotěšila, jelikož tam za chvíli jedu reklamovat boty a už teď mám z toho nerva.
Kupovala jsem tam v květnu holce sandále. Jelikož už pak nebylo moc hezky, nosila je fakt minimálně a v pátek přišla s odlepenou půlkou podrážky. Učitelka ve školce jí to musela zavázat nějakou látkou, aby se v tom vůbec dalo chodit. Taky čekám, že dostanu vynadáno, že v nich vůbec chodila.
Jinak teda zkoušení potápěčských brýlí v obchodě mě pobavilo. To určitě člověk na suchu zjistí, jestli mu do nich zatejká.~:-D
 Monika 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 21:34:02)
Myslím, že zrovna prodavačkám v Globusu by bylo celkem fuk, kdybys chtěl jejich zaměstnavatele okrást, ale spíš se jim to nechce řešit a některé (třeba málo zaučené apod.) možná ani pořádně nevědí jak. I když nevylučuju, že mají nějaký pokyn snažit se ty "měkké" nějak odradit ... Já si v podobných situacích nepřipadám jako zloděj (když jsem přesvědčená, že jsem v právu), ale příjemné mi to teda není, naštěstí to u nás vyřizuje většinou manžel :-)
 Anni&Annika 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 21:41:20)
jestli ti sedi....~t~...jsi mel rict, zes je nevybiral proti slunci, ale na potapeni do vody. Takze bys doporucil instalovat bazenek na ponor hlavy v brejlich, pro pripaden vyzkouseni.
Ne, jako zlodej bych si nepripadala. Ty sis koupil potapecske bryle a pokud jsou vyhovujici jen na okrasu, ztraci svou puvodni funkci. Je to vporadku co jsi udelal.
 M_ 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 21:43:41)
Jde jen o ten pocit. Vím že jsem v právu, ale prostě ta pachuť, když člověk odchází z obchodu v něm zůstane a pokazí to na pár chvil náladu.
 Anni&Annika 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 21:47:30)
jo to chapu...ono pokazi naladu kdyz zjistis, ze to nefunguje a pak uz kdyz tam jdes. Vis co te ceka~8~
 Epepe 


Re: Taky si při reklamaci/ 

(5.7.2014 21:35:47)
Ne, ani náhodou, cítím to jako zadostiučinění.
 Pavla 
  • 

Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 22:02:16)
Ne..nebydlim v CR :-) tady mi penize vraceji hned a s omluvnym usmevem.
 Anni&Annika 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(5.7.2014 22:26:12)
Pavlo....ja jsem si loni koupila boty v drazdanech, v elbe park, v takovem hezkem kramecku s botama. U bot se mi za 12 dni prorezala gumicka u zapinani /u presky/. I nemci maji, ze muzou boty nejprve nechat opravit /ale asi o maji jen u bot?/. Takze me penize nevratili, me nechali gumicky opravit. Moc jsem je nenosila a ted jsem zjistila ze jedna gumicka je zase skoro roztrzena a do Drazdan daleko. Ted by me meli vratit i penize, ale necham to opravit tady. Boty se mi libi, tak holt budu davat opravovat. Ale je fakt, ze tohle se mi tady stalo poprve...jinak vzdy hned penize.
 withep 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(6.7.2014 6:55:35)
Ne. A vlastně jsem se už dlouho nesetkala s tím, že by mi někde dělali s reklamací problémy. Spíš mě štvou e-shopy, jak jsou poslední dobou neschopné poslat to správné objednané zboží, pak to musíme posílat zpátky a znova číhat na doručovatele s novým balíčkem.

Ale třeba mají v Globusu nějaké interní vykořisťovací nařízení a nějak je za reklamace trestají (podobně jako trestají pošťáky, když neprodají dost pojišťovacích smluv)...

PS. Na podzim jsem našemu miminu koupila zimní kombinézu a po 2 měsících užívání se začala trhat, vrátila jsem ji, vrátili mi peníze. Nejdřív jsem jim poslala fotky a chtěla slevu, ale nenabídli mi dost vysokou, že jen na základě fotek nemohou. Tak v tomto případě se dá říct, že naše mimino dva měsíce užívalo kombinézu, kterou jsme nezaplatili. Ale stejně bych byla radši, kdyby byla vydržela až do konce zimy :-)
 brabenec+Adélka 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(6.7.2014 8:33:49)
Tvému pocitu rozumím, ale je to pocit podsunutý personálem, který reklamaci vyřizuje. T.j. snaží se udělat z člověka blba buď aby se na reklamaci vykašlal rovnou nebo příště už nechodil, protože ten pocit za to nestojí.
To je špatně. Asi vždy záleží na člověku, se kterým jednáte, je to jako všude. Někde Vám vyjdou vstříc v podobě okamžitého vrácení peněz včetně omluvy. Ale myslím, že problém je jinde.
Spousta zaměstnanců trpí "falešnou loajalitou". Příklad: Prodavačka prodává boty a přijde zákazník, že se mu ty boty rozbily. Ona místo toho, aby si uvědomila, že ty boty vyráběl někdo jiný, někdo, kdo mohl zrovna tento kus "odfláknout", si bere kritiku osobně-že za to může sama, že prodala vadný kus což by osobně nikdy neudělala. A v tu chvíli jí "něco" nutí bránit sebe-ona by přece nikdy nikomu šmejd neprodala.
Pracovala jsem v obchodě a chvilku mi trvalo, že zákazníci přinášející reklamace nekritizují mou osobu, ale zboží. v tu chvíli přestal být problém.
Pokud jdu reklamovat, a je to viditelně chyba výrobce, upozorňuji na to v první větě a tím se komunikace kolikrát ulehčí. Samozřejmě pokud narazíte na nevlídného pracovníka, pro kterého je být v práci za trest a zlost si vylévá na každém, tak se musí jednat s vedením, a s tímto člověkem vůbec nekomunikovat.
Ale abych se cítila jako zloděj nebo loser jen proto, že jsem měla smůlu a koupila vadnou věc-to opravdu ne, ani mě to nikdy nenapadlo.
To bychom mohli mít doma za chvíli spoustu věcí, které by připomínali úžasnou větu ze známého filmu: Vamfola jak to chodí ? Chodí to dobře ale neseje to. To je ale u secího stroje dost podstatná závada, nemyslíte?
 janna001 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(6.7.2014 9:24:34)
Nemám to tak. Ty prodavačky mají zas svoje pokyny od vedoucích a ty zas od svých šéfů - cílem je podle mě pokud možno nevrátit peníze či zamítnout reklamaci, takže jeto naopak - oni chtějí tvoje peníze, i když tuší, že ten výrobek není OK.
 Hr.ouda 


ne, obzvlášt když se prodavačky tváří, jako bych to rvala z jejich peněženky  

(6.7.2014 17:46:24)
Naposled koupil kluk třikrát jojo asi za 6O kč, jedno pro sebe, jedno pro sestru, jedno pro kamarádku. Hned před obchodem si to svoje rozdělal, a zjistil, že je to absurdní šunt - nemělo šanci fungovat jako jo-jo, protože ten střed, co na něm je upevněná sňůrka, se otáčel kolem své osy - nešlo to tam ani namotat. Hned jsem zaplula do obchodu, zeptala jsem se prodavačky, jak to funguje, ta to prohlédla, vyzkoušela, SAMA mi oznámila, že to je nefunkční a odmítla mi vyřídit reklamaci - prej snad když přijdu příští týden , a podobný kydy. Ty dvě zbývající jo-jo jsem chtěla vrátit, zrušení kupní smlouvy, protože bylo vysoce pravděpodobné, že i ty vyrobol někdo, kdo netuší, jak jo-jo vypadá a funguje - ani to nechtěla provést. No, vzhledem k tomu, že jsem tam byla s děmi a chtěla jsem jim předvést, ja se sebou nenechat zamětat, tak po docela slušný mele paní kapitulovala. Jako zloděj jsem si nepřipadsala, spíš jako kdybych půl dne kutala v dole. Vyzkoušela na mne všechny lži a triky. Nebýt tam s dětma, prp které to měla být lekce, jak se nenechat srát na hlavu, tak na tech 180 Kč kašlu.
Většina reklamací, se kterými mám zkusšenost, nešla hladce, a většinou jsem nekončila s pocitem, že jsem zloděj, ale že nakupuju u potenciálních zlodějů.
 Markéta.. 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(7.7.2014 7:47:28)
ne jako zloděj, ale blbě si připadám, protože v 80% případů se ze mě pokouší toho blbce udělat. Já nemám ráda konflikty, ale když jsem v právu, přemůžu se a jdu reklamovat a i se hádám, když se tváří, že se jich to netýká. Překvapuje mě ale, že se takto chovají i v Globusu, tam nakupuju ráda právě z toho důvodu, že s reklamacemi nebo výměnou nedělají potíže. Zřejmě jsi narazil na nějakou aktivistku, navíc tupější, podle toho co ti řekla ~a~ Jestli tě to hodně žere, zkus popsat situaci mailem na jejich adresu, oni ji proškolí ~;)
 espr 


Re: Taky si při reklamaci/vrácení peněz připadáte jako zloděj? 

(7.7.2014 13:39:16)
ne nepřipadám si jako zloděj....tak maximálně jsem naštvaná když se jim nelíbí, že chci vrátit nějakou věc. Za optimální reakci považuji pouze "omlouváme se, že vám naše zboží nevyhovuje, chcete vrátit peníze?".........a zrovna v globusu si stěžovat nemůžu , občas tam něco vrátím, hlavně oblečení a pod (to je pouze vrácení kdy si rozmyslím koupi)a myslím že už jsem tam i něco 1 x reklamovala..nikdy nebyl problém.
Do obchodů kde je problém s vracením věcí už ani nechodím, nestojí mi to za to.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.