| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Reklamace v Alze

 Celkem 15 názorů.
 Masajka 


Téma: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 8:57:28)
Máte někdo zkušenosti s reklamací v Alze? Jak postupovat? Na netu jsem našla dost hororové zážitky (jedná se o notebook).
 kattynka a 2 čertici 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:00:26)
Já reklamovala asi 3 věci a bez problémů vrátili peníze, ale ani jedno nebyl notebook. Byl to monitor, strojek na vlasy a flashka. Reklamovala jsem v Holešovicích. Asi záleží na koho narazíš. Hodně je o lidech. Držím palce,osobně taky reklamace nemám ráda ~f~
 kattynka a 2 čertici 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:01:00)
a´t nekecám za malé věci vrátili peníze, monitor jsme měnili za stejnou značku.
 Masajka 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:03:15)
Tak kdyby noťas vyměninili, tak bych nenadávala:) Ale obávám se, že to bude horší. Je koupený před Vánocemi.
 Mr. Bad Guy 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:11:43)
Reklamoval jsem v Alze již několikrát. Dřívější reklamace probíhali tak, že mi po měsíci napsali, že si mohu vyzvednout jiné zboží, protože to moje se již nevyrábí. Já nové zboží odmítl jako neadekvátní náhradu a dostal zpět peníze. Poslední dvě reklamace proběhli dokonce tak, že mi dali rovnou nové zboží - ve druhém případě to zboží neměli na centrále (ale ve skladu ano) a přesto mi dali rovnou zpět peníze. Na Alze mi některé věci vadí (především ten mimozemšťan), ale na reklamace si stěžovat nemohu.
 Masajka 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:31:52)
A mohla bys mi dát kontakt na ten Acer?
 kattynka a 2 čertici 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:41:11)
Eeko,
ale přímo u výrobce snad jen pokud to dáš do nákladů, máš to k podnikání na ŽL a tak. Jako obyč. spotřebitel bys měla reklamovat u prodejce.
 Maťa. 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:35:30)
Základ - kupovala si to na firmu alebo ako spotřebitel nepodnikatel?

Inak mali sme tam v reklamácii počítač, opravili a šlape bez problémov.
 Masajka 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:37:15)
Jako spotřebitel. Syn ho dostal k Vánocům.
 perko 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:42:35)
Reklamovali jsme 2x,vždy na pobočce.
1x MP,tu vyměnili za jinou.Po druhé mobil,tam nahráli nový sofware.
 Alraune 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:43:39)
Reklamovala jsem dost věcí z alzy, nakupuju tam už od otevření. BUď reklamuješ v autorizovaném servisu, nebo v Alze, mají reklamační oddělení. Připrav se, že to trvá tak měsíc, pošlou to k výrobci. Všechno je pořád v běhu, ale dohoda mimo pravidla není v podstatě možná.
 :-) zaregistrovaná 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 9:57:44)
před časem jsem v Alze koupila dost drahý notebook, vyhlášená značka, jenže jako laik jsem neměla šanci poznat, že s ním někdo před tím, než jej dal do krabice a zabalil pro mě, praštil. Po doručení domu a prvním zapnutí jsem sice problémy s notebookem reklamovala, ale vše zamítnuto, protože byl rozbitý mechanicky. Navenek poškozený nevypadal, uvnitř pomlácený, odborník si pak všiml i na povrchu drobného poškození po úderu, které jsem jako laik neměla šanci vidět.
Takže po vyhozených X tisícovkách teď nakupuju přes autorizovaný servis, 100% spokojenost, teď jsem potřebovala řešit klávesnici (vymlácená), vyměněno hned, na záruku. Nemůžu si dovolit být bez počítače, živí mě to, takže pro mě i představa týdne byla docela děsivá.

Jinak obdobná zkušenost se sušičkou, koupena jinde, problémy s reklamací, ale právník našel vhodný právní nástroj, na základě kterého si tu rozbitou vzali zpět. Od té doby větší spotřebiče objednávám i se službou kontrola na místě, ledničku když přivezli, tak se rozbalila, zkontrolovalo možné fyzické poškození, a teprve pak kurýr odjel.
 Jarmilka. 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 10:07:33)
Neměla jsem nejmenší problém, šlo o tablet. Prostě jsem tam zašla s tabletem a fakturou a za pár týdnů mi vrátili peníze.
 daba+holčička 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 11:56:27)
reklamovala jsem jednou - router - prošvihli 30denní lhůtu a vraceli peníze

vracení zboží ve 14denní lhůtě vždy bez problémů - i rozbalené
 Mapat 


Re: Reklamace v Alze 

(5.9.2014 11:57:07)
Reklamovala jsem třikrát stejný telefon a byl to horor, ale Alza v tom byla celkem nevinně, protože to dávali do autorizovaného servisu a ten vždy po měsíci (téměř na den přesně) telefon poslal zpět s tím, že uvedená závada se neprojevila. Byla jsem už vzteky bez sebe, protože závada spočívala v tom, že nefungoval mikrofon, což bylo ověřitelné jedním zkušením telefonátem, místo toho jsem byla čtvrt roku bez telefonu. Vrátit peníze pro opakované reklamace mi nechtěli, protože dle zprávy servisu se nejednalo o poruchu, tudíž ani o reklamaci. Při posledním pokusu jsem přiměla zaměstnance pobočky, aby si z toho telefonu zkusili sami zavolat a ověřili, že není nic slyšet. Pak už to byla rychlovka. Ověřili, potvrdili, nechali si telefon a dobropisovali peníze.

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.