Silvie03 |
|
(12.2.2015 22:09:23) Právě jsem se NÁHODOU od operátora T-mobile dozvěděla, že tento výborný tarif ruší a máme přejít na nový, který je o 250 Kč dražší!!! Je v něm sice neomezené volání v rámci sítě a volných 50 MB sítě, ale to děcka nevyužijí. Řešíte to taky někdo? Existuje vůbec ještě paušál vhodný pro studenty? Jak jsem prohlížela stránky operátorů, tak ty tarify začínají fakt někde na 350 Kč
|
Martina, 3 synové |
|
(12.2.2015 22:17:04) Zavolej na zákaznickou linku, buď hustá a dostaneš neveřejný tarif.
|
Silvie03 |
|
(12.2.2015 22:22:16) No oni už na mě byli připravení, protože jsem tam volala kvůli jinému problému a při té příležitosti se dozvěděla, že náš tarif se ruší a můžu přejít na jiný se speciální cenou pro mě. V tom šoku jsem nebyla schopná ani přemýšlet, ani počítat. Zítra mají volat kvůli mému rozhodnutí, tak to zkusím srazit ještě víc, ale i tak je to skok jako blázen
|
Martina, 3 synové |
|
(12.2.2015 22:29:12) Připrav si řeč a vol správná slova: zklamaná, nemile překvapená, ztracená důvěra, pak přitvrď na přechod k jinému operátorovi a tak. Nezvyšuj hlas, klidně, ale rozhodně. Vezmi si další čas na rozmyšlenou.
Jak tě přepojí na nadřízeného, máš napůl vyhráno, jeď další kolo.
|
Silvie03 |
|
(12.2.2015 22:40:46)
To je jak hra o více dějstvích. Ale jasně, máš pravdu
|
Zd a tři |
|
(12.2.2015 22:43:07) Jo, a doplň, že jsi dlouholetý a spolehlivý zákazník )
|
|
|
|
Monika |
|
(12.2.2015 23:31:30) Nech si to poslat na mail, po telefonu to nespočítáš nikdy!
|
|
|
|
Monika |
|
(12.2.2015 23:30:33) Pokud ruší tvůj tarif a nelíbí se ti nový nabízený, můžeš zrušit celou smlouvu (podívej se do obchodních podmínek, i když je to opruz; a nejspíš to nenápadně sdělují i v té informaci o rušení tarifu). Zkus zajít na pobočku a říct, že chceš k jinému operátorovi. A uvidíš, co se stane ...
|
Silvie03 |
|
(13.2.2015 10:33:54) Na pobočku nejdu, tam většinou nic neví, s operátorem jsem se vždycky domluvila líp než s joudama na prodejně. A co se týče smlouvy - zrovna v lednu jsem s jinou operátorkou prodlužovala stávající smlouvu o další rok a o rušení tarifu Bav se nebyla ani řeč! Tak se asi budu domáhat, aby mi to platilo do toho dalšího ledna. Jenže nevím, co udělám, až mi v březnu skutečně ten tarif zruší...
|
Lada2 |
|
(13.2.2015 14:22:33) Já doufám, že to děckám nechají doběhnout, dceři to prodloužili v lednu, po komunikaci na FB s operátorem. Taky to nejprve vypadalo, že už to nepůjde prodloužit. Ale zatím tam pořád máme, že to končí v březnu 2016. Starší dceři končí na podzim a to fakt nevím, co si dá za tarif.
|
|
Monika |
|
(13.2.2015 14:38:24) To zachování tarifu prostě neprosadíš, s tím nepočítej. Můžeš ale odstoupit od stávající smlouvy a vybrat si buď jiný tarif u tohoto operátora nebo jít jinam.
|
|
|
|
Felisín | •
|
(13.2.2015 7:43:41) Ono to bude nejspíš tak, že v daný okamžik už ten tarif neposkytují, ale neznamená to, že stávající nemůže pořád běžet a pokud vy dobrovolně nepřejdete na jiný, nemůžou s tím nic dělat. My takhle setrvali několik let u O2, sice nás pořád obtěžovali s různými nabídkami, ale to se dalo odpálkovat. V momentě, kdy nám to oni sami vypověděli, přešli jsme k jinému operátorovi. Od té doby, kdy máme předplacenou kartu, k tomu internet v mobilu zdarma, neutratíme skoro nic, protože ke komunikaci využíváme právě ty internetové aplikace, které nás nic nestojí. Mmch jednou jsem si nechala od operátorky vysvětlit tu "úžasnou" novou úspornou a velevýhodnou nabídku. Utratitli jsme za jeden telefon cca 280 korun, v tom tarifu byly smsky i volání a odečítalo se obé, v zásadě jsme obvykle vyšli. Slečna nám nabízela za 300 korun nevim kolik volncýh minut, možná až 80, a smsku snad za 1,50, přičemž sms byly účtované zvlášť, takže bychom vždycky platili 300 bez ohledu na to, jestli volné minuty spotřebujeme a k tomu ještě navíc za každou sms. Tak jsem si to vyposlechla, shrnula to a optala se milé operátorky, kde vidí tu výhodu. Byla hodně zaražená.
|
|
radka | •
|
(13.2.2015 8:06:57) včera to přišlo, fakt mě serou, chci bav se s mých 5 nebo ať jdou do pekel
|
|
Katka. |
|
(13.2.2015 8:33:49) Mám tarif za 300,- vč dph volání a sms do všech sítí zdarma. Napsala jsem jim mejl, že jsem jejich klient 15 let a že jsem dostala nabídku od jiného operátora a než odejdu od nich, zda by taky měli pro věrného klienta... no a po týdnu se ozvali s nabídkou
|
Fren |
|
(13.2.2015 9:36:47) To máš u t-mobilu tento tarif na na neomezené volání nebo v tom je jen x minut zdarma a pak další platíš?
|
|
Silvie03 |
|
(13.2.2015 10:30:16) To máš od T-mobilu? A co jsi u nich měla předtím? Já měla Přátelé 500, ten taky zrušili a nabídli mi za to jako věrnému klientovi neomezené volání a psaní do všech sítí za 500.
|
Fren |
|
(13.2.2015 23:45:06) právě že si ale psala za 300 ten neom.tarif.?
|
Katka. |
|
(14.2.2015 21:26:28) Mám neomezené volání a sms do všech sítí. Před tím jsem měla myslím s námi v síti, SMS a volání do jiných sítí jsem platila a fakturu jsem měla kolem 600,- , teď platim o půlku míň a volam a píšu neomezeně.
|
|
|
|
|
Malina3 |
|
(20.5.2015 22:09:55) Dobrý den, mně se stalo něco podobného - když mi smlouva přešla na dobu neurčitou, tak mi operátor automaticky přehodil tarif Mých 5 na nějaký "extra výhodný", akorát že mně vůbec nevyhovuje, mám volání a SMS do sítě zdarma, mimo síť volám i SMSkuju minimálně a i tak mívám útratu cca 550.-, což se mi tedy vůbec nelíbí. Takže budu volat na operátora a buď mi nabídnou nějaký super tarif nebo odcházím. Akorát že přítel takhle na operátora volal asi půl roku zpátky, taky potřeboval nějaký výhodnější paušál, a když jim všechno vylíčil, tak mu člověk na zákaznické lince nic nenabídl, řekl mu, že v pohodě a že mu pošlou složenku na pokutu za předčasné odstoupení od smlouvy - a to je přítel přidrzlý obchodník a i tak nic nevyhádal. Takže kdyby náhodou, nevíte někdo o nějakém levném a spolehlivém menším operátorovi, kde bych neměla nic zdarma, ale měla opravdu výhodné ceny za volání a SMS? Předem děkuji!
|
|
|