libik |
|
(20.5.2016 14:58:18) Když to není ani ČSSZ ani místně příslušný odbor sociálních věcí.
|
Lexi. |
|
(20.5.2016 15:17:16) To přece doložíš rodným listem dítěte, kde jsi uvedena jako matka.
|
libik |
|
(20.5.2016 15:55:37) No už se mi to nechce ani psát, ale ta nechutná životní pojišťovna, co napřed neevidovala smrt mého manžela a posílala mu upomínky, nyní vymyslela tuto obstrukci při vyplacení pojistky.
|
libik |
|
(20.5.2016 16:19:50) Hele, když vám řeknu, že při dnešním telefonátu s NN, mi operátorka řekla""omlouvám se, ale info o smlouvě poskytujeme jenom pojištěnému" (rozumějte manželovi)" neuvěříte..
|
Martina, 3 synové |
|
(20.5.2016 16:24:09) info o smlouvě poskytujeme jenom pojištěnému
Ale ty nechceš informace, chceš plnění!
|
|
libik |
|
(20.5.2016 16:32:54) Já jsem jenom řekla, že jsem to čekala a jestli si nechce ještě jednou rozmyslet, co mi řekne, pak se někam doklikala, omluvila a řekla mi, že potřebuje potvrzení, že jsem zástupce..
|
|
|
Anni&Annika |
|
(20.5.2016 16:33:38) jentak...koukam ze jsem se mela tenkrat predstavit jen prijmenim, nevysvetlovat ze jsem manzelka a chtit informace
|
|
Eudo |
|
(20.5.2016 18:17:25) Ja sice nemam problem jako libik, ale dneska taky vysiluju. Prisel mimi mail od jedne spolecnosti, ze pres ne mam zaplatit fakturu na VISA kartu do banky, ktera mi ji pred lety vystavila a kde to do ted zadne problemy nebyly. Takhle jsem to uz platila od ledna kazdy konec mesice. Potrebovala jsem k tomu bankovni digitalni identifikace, kterou mam na pocitaci a bezne par let pouzivam. Ovsem dneska pri logovani do te spolecnosti byla zmena: Misto vyberu bank ID a mobil Bank ID jenom mobil bankID z telefonu. A zacal celodenni Kocourkov. Do spolecnosti jsem se tim padem nalogovat nemohla. Nasla jsem jejich Website, kde meli jedine mailovou adresu (na kterou jeste dotedka od rana neodpovedeli) a tel.c., ktere opakovane slo k Lindab tovarne na roury. Volala jsem bance, ktere tu fakturu mam zaplatit. Po 50 min cekani na spojeni a tisknuti cislicek na ruzne funkce sem a tam jsem napsala mail, ze chci, aby se se mnou spojili. Odpovedeli, ze pres mail nic nevyrizujou, at zavolam. Po dalsi tri ctvrte hodine stejne procedury mi odpovedeli, ze mi nemuzou poslat fakturu rovnou, protoze mam (JA osobne!!!) smlouvu s tou spolecnosti. Tu smlouvu mi ale zaridila ona Banka, ja to driv platila jinak a jednodusejc. Takze jsem holce vysvetlila, ze kdyz mi jejich banka zaridi neco, co ja nechci, tak chci, aby mi to vypovedeli. To ale pry nemuzou, protoze to je na moje jmeno. Otazka, jak je ale mozne mi to na moje jmeno bez meho vedomi zaridit - odpoved, ze to ale neresime. No, ale ted to mam, tak to musim vypovedet. Vypovedet se to ale da jenom, kdyz se do te spolecnosti naloguju, coz nemuzu, aneb nemam mobilni BankID. No tak at si ho poridim. Na otazku, jak si ho mam poridit na obyc pocitac, kdyz na nej mam BankID a mobil BankId na nej poridit nejde. Tak at si koupim mobil.... To uz jsem jecela,proc si mam kupovat mobil, ktery nechci, na funkci, kterou nechci, a zaridit si mobil bank ID, ktere nechci, abych mohla vypovedet funkci, kterou nechci a nechtela jsem, kterou mi tahle banka zaridila, mi holka odpovedela, ze to ale jinak nejde a ze to musim a chtela mi to polozit. Cili ze jsem vybouchla a vynadala ji, ze vyzaduju tu fakturu takovym zposobem, jako pred Vanocema, protoze musi byt zaplacena behem tydne, a ze ihned potom vypovidam VISA kartu a vsechny ucty u jejich banky.
Jen malej problemek - ty ostatni banky to maj stejne a nijak si tim nepomuzu.
|
|
|
Anni&Annika |
|
(20.5.2016 16:32:12) libik...nic noveho. S tim jsem se uz setkala nekolikrat / a to se platilo pojistne z meho uctu/. A kdyz jsem rekla, ze jim tam klidne necham zavolat manzela, ale ze s nim musi mluvit nemecky nebo aj, rekli mi, ze stejne smula. At to pry manzel skusi, ale me proste nic nereknou. Hele, v ty chvili me napadlo, ze je skoda, ze nemutuju. Kdybych tam zavolala jako chlap a predstavila se jeho jmenem /tel. cislo bylo pro pojistovnu udane moje, vsechny udaje jsem znala a prijmeni mam stejne jako manzel, bez koncovky/, reknou mi vsechno bez problemu.
|
|
Anni&Annika |
|
(20.5.2016 16:35:16) Libik, co jim napsat mejl z manzelova mejlu.
|
libik |
|
(20.5.2016 16:45:09) Anni, zatím nejde o chleba, ale o princip. A oni ví, co se stalo, momentálně to stojí na tom potvrzení.
No nicméně hodlám obmyšlené zhodnotit její majetek a dát do baráku tepelné čerpadlo, takže do konce července bych ty prachy už fakt potřebovala. A taky jí potřebuju zacvakat rovnátka.
.
|
|
Anni&Annika |
|
(20.5.2016 16:56:42) tak jim napis mejl a vysvetli jim, ze jestli maji pochybnosti o zakonnem zastupci, ze se budou muset poptat na socialce co s tim, neb pro tebe radu nemeli. A ze tobe k tomu cele roky stacil rodny list ditete a tvuj OP. Jinak si teda myslim, ze socialka by snad mela vedet, jestli ma dite nekdo jiny nez ty, v opatrovnictvi. Jestli jsi byla zbavena titulu zakonny zastupce. Pokud tam o male nic nemaji, neni prece co resit Hele, ty na te smlouve nejsi jako zakonny zastupce uvedena? Ja ti mam takovy pocit, ze jsem to u manzelovy smlouvy podepisovala i ja....
|
|
|
|
|