jen tak |
|
(3.2.2017 18:38:52) Mám exekuci a změnila jsem zaměstnavatele. V exekučním příkaze se píše, že ten kdo přijímá zaměstnance je povinen vyžádat si potvrzení od posledního zaměstnavatele, zda byl nařízen výkon rozhodnutí srážkami ze mzdy - což se nestalo. Dále píše, že toto potvrzení je povinen vydat zaměstnavatel zaměstnanci,který u něj přestal pracovat - což se také nestalo i když jsem se na to ptala. Mám sama kontaktovat účetní firmu nového zaměstnavatele ? Hodně lidí radí nechat to být, že si to exekutor zjistí sám, ale mám strach z problémů.
|
jen tak |
|
(3.2.2017 18:39:12) Ten smajlík se mi tam dostal omylem :)
|
|
veverkaa |
|
(3.2.2017 18:43:29) V bývalém zaměstnání jsou povinni podle zákoníku práce ti při skončení pracovního poměru vydat potvzení o zaměstnání (zápočtový list). Neexistuje, že by ti ho nedali. Být tebou, zašlu jim písemně, doporučeně žádost o vydání zápočtového listu, pokud nereagují na telefony.
|
jen tak |
|
(3.2.2017 18:47:03) Zápočtový list jsem si dnes vyzvedla, ale tam se není nic o exekuci a srážkách ze mzdy.
|
|
|
Monika |
|
(3.2.2017 18:51:50) Mělo by to být v zápočtovém listu, ale pokud není, tak to prostě zaměstnavateli i exekutorovi nahlaš sama (přímo zaměstnavateli, nejspíš mají nějakého personalistu, do účetní firmy ti nic není). Nevím to přesně, ale tipuju, že rovněž takovou povinnost máš a hlavně je to tvůj dluh, tak by ses měla starat, abys splácela ...
|
|
|