Persepolis |
|
(22.12.2017 21:17:54) někdy začátkem listopadu, 6 měsíce před řádným ukončením rámcové smlouvy jsme chtěli změnit nějaké podmínky. Jednoho účestníka vyřadit, jiného přibrat, trochu změnit rozložení dat, atd..u Vodafonu. Smlouva s Vodafonem to umožňuje. Kontaktovali jsme operátora a ten nám přidělil nějakého obchodního zástupce. S ním jsme dohodli podmínky nové smlouvy on nám ji poslal, mi ji podepsali a poslali zpátky a od té doby se nic neděje. my jsme momentálně v situaci, kdy stávající smlouva je neplatná, nová ještě není schválená a my jedeme za nějaký nevýhodný tarif. Obchodní zástupce se s námi vůbec nekontaktuje, když mu voláme, tak nám úplně sprostě vypípne telefon, denně voláme na zákaznické centrum, tak nám operátor pouze sdělí, že toho obchoďáka bude kontaktovat. Takhle denně voláme už měsíc a nic. Už píšu i emaily ale pořád se nic neděje. Setkali jste se někdo a takovým jednáním? Nemůžete mi poradit, jak mám postupovat? Na někoho kompetentního se vůbec nemůžu dostat. Smlouva končí v dubnu, ale už tento měsíc jsme platili asi o 2 litry víc než obvykle. Jediné co mě napadlo je zkusit jiného operátora, jestli by to za nás nějak nevyřešil, když k nim přestoupíme.
|
calvin |
|
(22.12.2017 22:15:20) Rekla bych jim, ze prechazim k jinemu operatorovi, pak jednaji velmi rychle...ale musis se tvarit nekompromisne.
|
Vítr z hor |
|
(23.12.2017 3:13:02) Na to pozor. Podle toho, jak je situace popsana, to vypada, ze uz novou smlouvu maji, holt je nevyhodna a kdo vi, jestli tam rovnou nebylo prodlouzeni o 2 roky. Treba dotycny zastupce vi, proc se jim vyhyba. Kdyby odchazeli, taky by jim mohli naparit pokutu - firma s 3 telefony platila za prestup v obdobi platnosti zavazku pres 10tis...
|
calvin |
|
(23.12.2017 9:20:39) No jasne, ja myslela odchodem pohrozit, ne hned podepsat... Dle me zkusenosti hned resi duvod proc chces odejit. Neni jejich zajmem aby jim lidi odchazeli.
|
|
|
|
štěpka |
|
(23.12.2017 8:55:23) Potřebovala jsem udělat nějaké změny u 3 čísel u Vodafone, řešila jsem po telefonu. Všechno mi odkývali a po měsíci přišlo vyučtování s tím nejnevýhodnějším tarifem, snad 2000 za jedno číslo. V telefonu mám aplikaci ACR, která automaticky nahrává všechny hovory. Našla jsem si ten nahraný hovor, přehrála a zavolala operátorovi s tím, že v té a té minutě jsme si odsouhlasili to a to a že to mám nahrané. Náprava byla okamžitá a jako omluvu (asi jsem byla hodně nepříjemná) jsem měsíc neplatila vůbec nic (a tu vysokou částku samozřejmě taky ne). Stejný postup se mi osvědčil i u pojišťovny. Řešila jsem konec pojistky, postupovala jsem přesně podle pokynů jejich callcentra, přesto mi po dvou měsících začaly chodit výhružné dopisy, že jsem nepostupovala správně, smlouva dále platí a já mám zaplatit x tisíc. Našla jsem nahraný hovor, napsala doporučený dopis řediteli, doporučila jsem mu, aby pojišťovna věnovala více prostoru školení svých zaměstnanců, aby tito následně klientům neříkaly nesmysly. K tomu údaj, že v 8. minutě a 25. sekundě mi operátorka sdělila, že mám udělat to a to, já jsem to udělala a věc považuji za vyřízenou. Po měsíci jsem dostala omluvný dopis.
Jsem přesvědčená, že kdybych ty nahrávky neměla, obě instituce by se mnou vymetly. ACR je ke stažení zdarma.
|
Fren |
|
(23.12.2017 15:52:12) tak to je dost dobrá apka,to vyzkouším;i když mě se ted na smart moblu furt objevuje hláška,že mám plno a mám něco smazat,ale nevím teda co,využívám toho dost hodně.
|
|
|
Mariana +2 |
|
(23.12.2017 12:26:27) No s Vodafonem mám ty úplně nejhorší zkušenosti - v porovnání tedy mezi jednotlivými operátory. A mám tedy na mysli firemní smlouvu, kde máme poměrně dost čísel.
Vodafone už nikdy víc a to právě kvůli té komunikaci, naprosto hrozné. A to nemluvě o tom že když už tam člověk nemá čísla, tak se ani nedovolá.
Pro mně je Vodafone firma která nekomunikuje se zákazníky. Nebo spíš jen když ptáčka lapají. Takže u nás už je do výběr.řízení nezařazuji a každému zástupci co se přijde snažit pěkně od plic řeknu ty naše zkušenosti proč.
A taky už trvám na tom že k nám jezdí obch.zástupce osobně a podle "úrovně komunikace" a spokojenosti i s ním vyhodnocujeme kterému operátorovi smlouvu dáme. Nejde už nám jen o tu nejnižší cenu ale i to jak se chovají když něco potřebujeme. A podobné fígle a podrazy jako Vodafone nám ani při odchodu neudělal žádný jiný operátor, takže ti mají šanci zas třeba v dalším období, Vodafone už ale riskovat nebudu.
Poradit co udělat asi nevím, leda volat a nedat se odbýt, stěžovat že zástupce nekomunikuje, že chcete odpověď a řešení hned a nebudete čekat až se někdo (možná) ozve. Prostě neozval se tak ať vám ta operátorka odpoví hned. Mně v podobných případech pomáhá buď slušná leč vytrvalá žádost. Dotazy "a proč to nemůžete udělat vy a teď hned". Nezlobte se nechci čekat volá, až mi někdo zavolá, chci řešení teď.
|
|
|