lezeleze |
|
(24.12.2017 13:19:17) ? Chystala jsem se to vyzkoušet, ale jak tak čtu, asi se bez toho odejdu. Nechápu, jak mohou dovézt něco jiného, než je v objednávce a ještě čekat, že si to fakt koupím.
|
Inka ..|-.|-.-|.- |
|
(24.12.2017 13:27:10) Nečekají, že si ti koupíš, je to zvlášť a můžeš to odmítnout. Nakupují skoro každý týden zhruba za 2000,- a bývá ta náhrada 1-2 a vetsinou naprosto příčetné. Treba jina značka mražené kukuřice. Ty vtipný nahrady se povedou tak 2x za rok.
|
|
Žžena |
|
(24.12.2017 13:39:06) Náhrady jsou většinou v cajku. Jde ale o to, že někdy člověku jde o konkrétní produkt, jindy ne. Když mi přivezou Jar s vůní citronu místo jaru s vůní pomeranče, je mi to fuk, protože jsem prostě chtěla jar a jsem ráda, že ho mám. Pak samozřejmě jsou případy, kdy přivezou jako náhradu jinou příchuť nebo neoblíbenou značku, popř. jsem objednala cíleně něco ve slevě a už nemaj, tak to prostě nevezmu, řidič ani nepípne, vklidu odečte a jede se dál. Pro mne je teda iTesco lifesaver (nikdo jinej k nám na vesnici nejezdí). Pro lidi s horší mobilitou je to fakt pomoc.
|
|
|