Pam-pela |
|
(8.2.2018 10:48:17) Stalo se mi, poslala jsem na špatný kód banky, naštěstí tam takové číslo účtu neměli, takže se to ani neodeslalo. Když si člověk uvědomí včas, ještě je možné to na momentík stopnout...anebo pak dát žádost na banku?
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 10:56:32) Banka ti pres druhou banku najde majitele toho chybneho uctu a kontaktuje, ale vymahat uz musis sama, to za tebe banka delat nemuze ...
|
Z+2 |
|
(8.2.2018 11:01:51) Určitě udělá. Pokud platbu reklamuješ včas.
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:10:56) Ne zetko, banka ti to urcite vrati v ramci reklamace, pokud chybu udelala ona. Pokud chabu udelas ty, resi se, jak jsem psala.
|
Z+2 |
|
(8.2.2018 11:14:49) Nemáš pravdu. Jmenuje se to reklamace platby a pokud ji uděláš včas, tak se o to banka postará. Nebo minimálně, naprostá většina bank.
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:16:34) Znovu, pokud udelas chybu v uctu ty, banka se postara ve smyslu, ze ti najde majitele uctu a kontakt, dal uz se staras sam.
Kdyz udela chybu banka, stara se banka.
|
Pole levandulové |
|
(8.2.2018 17:58:48) Tak moje banka ho i oslovila, sdelila mu, ze platba je odeslana omylem a ze pokud si ji necha, vystavuje se postihu za neopravnene obohaceni /nebo tak nejak/. Platba mi pak prisla zpet asi za tri dny. Pravda ovsem je, ze kdyby na to ten osloveny majitel uctu kaslal, musela bych to na nem pak uz vymahat sama. Vymohla bych to, ale byl by to opruz. Ale banka ti nemuze bezduvodne sdelit zadne cizi udaje, rozhodne ti nerekne Jo, to jste poslala Vomackovi z ulice XY1, zavolejte si mu na telefon Z.
|
|
|
sovice |
|
(8.2.2018 11:46:43) Z+2,
nepostará.
To prostě nejde, banka nevidí do toho, jestli platbu může strhnout zpět, nemůže se sama rozhodnout, že například ČSSZ tvá platba nenáleží a hodit ti peníze zpátky.
Platbu na neexistující účet ti pochopitelně vrátí. Některé platby můžeš stihnout vystornovat (např. zadávané o víkendu).
Viz https://www.penize.cz/osobni-ucty/298577-poslali-jste-penize-na-spatny-ucet-poradime-jak-je-dostat-zpatky
|
|
|
|
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:12:19) tuten, jo, banka ti pomuze majitele najit, ale dal si to resis ty, jakkoliv, pokud je chyba na tve strane.
|
Z+2 |
|
(8.2.2018 11:15:07) Nemáš pravdu.
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:18:25) Zetko, mimo jine tyhle situace jsem resila par let, vim to. Howgh.
|
Z+2 |
|
(8.2.2018 11:20:12) Nevíš. Nemáš pravdu. Dohledej si to na stránce kterékoliv banky. Některé to řeší za poplatek, některé zdarma, ale naprostá většina to řeší.
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:23:18) Resi vzdycky, ano, ale kdyz posles SVOU chybou penize na cizi ucet, banka ti ty penize nevrati bez dalsiho, jen ti umozni kontaktovat majitele. Pokud se ti platbu nepodari vcas stornovat...
Pokud banka udela chybu v cisle uctu, vrati ti penize, aniz bys musel hnout prstem.
Chapes to uz ?
|
JaninaH |
|
(8.2.2018 11:27:48) Rodinová má pravdu. Banka mi na základě vyplněné žádosti o identifikaci majitele účtu (cena cca 300 Kč) poslala adresu majitele účtu, žádost jsem posílala sama.
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:35:36) Rodinova to zna, jestlipak to zetko uzna...
|
Kaipa |
|
(8.2.2018 11:48:44) Taky jsem zvědavá, jaký je pán charakter.
|
|
|
libik |
|
(8.2.2018 11:37:09) Žádosti o odtajnění nemusí být vyhověno, majitel účtu s tím musí souhlasit. Pokud by nesouhlasil a stála by ta částka za to, musel by se trestně stíhat neznámý pachatel, který by se teda pak už s pomocí banky našel.
jj, s bankama je sranda.
|
|
Rodinová |
|
(8.2.2018 11:41:21) S bankama ... v tomhle pripade jsou ty banky v tom nevinne, banka jaksi neni opravnena sahnout na penize na ucte sveho klienta jen tak, jen v urcitych pripadech.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|