Termix |
|
(7.5.2020 14:31:34) Kdyby to byla moje situace, asi bych zrušila ubytování, ať nepřijdu o peníze a neplatím žádné storno. Letenky záleží na dopravci. Mám dvoje letenky na léto. Jedny s British Airways a zatím vyčkávám, ale oni mi přesunou letenky na jindy. Ty druhé mám s nízkonákladovkou a zatím prostě čekám, co se bude dít. Ubytování zajištěné nemám a letenka byla levná a navíc jen pro mě a kamarádku, tak když tak přijdeme každá o 1300.
|
Buřt |
|
(7.5.2020 14:39:48) Dik za rady. Jeste porad v sobe zivim nejakou nadeji :) Zurim ubytko tesne pred bodem, kdy by uctovali storno, pokud se do te doby neobjevi zazracne dobre zpravy
|
|
sally |
|
(7.5.2020 16:27:48) Termixi, British mi vrátili komplet peníze za zrušené lety (zrušený jeden let ze čtyř navazujících na sebe). Na červencovou cestu, kde zatím nic nezrušili (oni) mi nabízejí variantu počkat jestli to nezruší a nebo voucher, který si můžu vybrat na jakýkoliv let do dubna 2022 (tj. v podstatě další dva roky). Trochu problém je se tam dovolat, a jedou zřejmě jen centrum v Anglii, takže Anglické hodiny a mluví jen anglicky (i na tom čísle, co uvádějí pro Česko), ale jinak si myslím, že jsou fakt velmi vstřícní a solidní.
|
|
|