| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Kdy vás booking vyloženě zklamal?

 Celkem 33 názorů.
 Zufi. 


Téma: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:21:32)
Ještě před 2 lety bych nevěřila, že pojedu někam bez cestovky~:-D.
Na stará kolena, ejhle, jde to i jinak.
My to tedy střídáme , Bibione jako vždy, Chorvatsko booking.
Proč se ale ptám.
Využili jsem booking i pro víkendové pobyty či jednu noc cestou zpět a vždy dobrý.
Včera se vrátila známá z Řezna , kde byla na dvě noci, zklamaná a booking odpískala navždy, nic nebylo podle nabídky, pokoj hnusný, výhled děsný, v bytě zima, vlhké povlečení, otřes. Volala , chtěla vyměnit a nebylo volno.
Tak stát se to může, jasný, jsem tedy zvědavá, zklamalo vás někdy něco že až tak....,
 Monika 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:40:26)
Zufi, tak spíš zklamal ten ubytovatel než Booking.com, to jsou jenom zprostředkovatelé. Takže jestli ubytování bylo správně zamluvené, na kamarádku tam čekali, platba proběhla n. měla proběhnout dle domluvy, tak prostě chyba byla na straně toho ubytovatele. Je dobré v takovém případě napsat na ubytování příslušnou recenzi a případně upozornit na Booking pokud třeba neodpovídají fotografie nebo je vyloženě nepravdivý nějaký údaj. Za to, že ubytovatel nezatopí asi zprosředkovatel nemůže ...
 Monika 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:44:48)
Jinak my jsme taky začali ubytování touto formou využívat až v posledních letech, co jsou děti velké (předtím buď zájezd k moři s cestovkou, pronájem chalupy v ČR přes jiného zprostředkovatele nebo pobyt u příbuzných/známých), zatím máme zkušenosti dobré, všechno vždycky klaplo. Jenom jednou měl potíže manžel, když se vracel sám s dětmi z Chorvatska a měli přespat jednu noc v Českých Budějovicích, aby nejel tak dlouhou cestu v kuse s tím, že další den ještě dají nějaký malý výlet v Jižních Čechách. Měli zamluvený dvoupokojový apartmán určený asi pro 4-5 lidí s tím, že tam budou spát 3 a majitel jim (nějak na dálku z Ostravy) odemkl jenom jeden pokoj, kde byly jen 2 postele a dělal po telefonu velké potíže se 3. postelí. Nakonec tedy začal manželovi popisovat nějaký složitý postup, jak se dostane ke klíči od toho 2. pokoje, ale manžel se naštval a odjel s dětmi raději do Prahy, i když bylo už asi 9 večer a řídil předtím celý den. Ještě, že jsem neměla doma nějakého milence nebo večírek, když jsem je čekala až další den ~:-D
 Zufi. 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:45:08)
Jo, to máš pravdu.
 Marika Letní 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 15:10:37)
“zklamal ten ubytovatel než Booking.com”

Přesně. Nechápu jak v tomto případě může někdo klást vinu bookingu.
 Kaliope X 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:56:44)
Nezklamal, využíváme relativně často. Vždy čtu recenze z poslední doby. Jen jednou jsem byla mírně znechucena, že jsem to psala i do hodnocení, ale za to nemohl booking. Ubytování udávalo parkování zdarma, ale neměli svoje parkování a na výslovný dotaz doporučili zaparkovat někde v okolí na ulici, jednalo se o placené historické centrum.
 Vítr z hor 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:58:45)
Nezklamal Booking, ale spíš ubytovatel a moje blbost.

Jednou jsme přijeli v 9 večer do Vídně, dřív to nešlo a na fotkách i v reálu slušně vypadající hotel měl plno. Prostě zapomněli vypovědět prebookované ubytování (nebo nechtěli mít problémy s Bookingem a doufali, že už nikdo nepřijede). Po půl hodině dohadování a telefonování recepčního na všechny strany jsem volala na Booking, jenže najednou se recepční hotelu vzpamatoval a nabídl mi náhradu někde 5 minut jízdy autem. Já blbec jsem to přijala, odmítla řešení Bookingu (zdálo se mi jako holub na střeše a děti už byly unavené, potřebovaly spát). Na místě se ukázalo, že úroveň bytu odpovídá tak 70. letům, a ještě tam teprve zatápěli - jenže podle pravidel Bookingu už jsem přijala a pozdě bycha honit.

Příště zvedám telefon a beru nabídku Bookingu, i kdyby se ubytovatel na uši stavěl.
 Inka ..|-.|-.-|.- 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 10:58:49)
Ještě jsem nikdy nevyužila. Najdu tam ubytování a obrátím se na majitele, vždycky je to levnější a vzdycky říká ať příšte zas voláme rovnou. V ČR teda.
 Ropucha + 2 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 11:27:08)
Inko, přesně tak.
Booking je vodítko, najdu tam recenze, ale najdu je i jinde, každé zařízení má i vlastní stránky... Proč nemluvit přímo s ubytovatelem.
A ano, stane se i to, že ubytování vypadající po všech stránkách dobře nakonec něčím nepříjemně překvapí. Tak holt se to řeší. A člověk získá zkušenost.
 Inka ..|-.|-.-|.- 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 11:49:38)
V cizině možná, u nás nikdy neplatí zálohu.
 Půlka psa 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 17:18:00)
Da se tam zvolit ubytovani bez platby predem a nekteri pak nechteji vyplneni karty. Nemam placeni kartou online a pres booking normalne jezdime.
 Renka + 3 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 15:42:07)
V ČR možná, i když zrovna teď jsem byla v hotelu, kde byl rozdíl úplně zanedbatelný, už mám u bookingu nějaké slevy, takže se to leckdy už ani nevyplatí. A v zahraničí jsem raději přes Booking, letos jsem řešila jeden problém v zahraničí a z bookingu byli maximálně nápomocni. Booking je výborná služba v tom, že přinese přehled ubytování, aby člověk nemusel jednotlivá ubytování hledat, ale holt za tu službu taky chtějí zaplatit. Najít si ubytování přes Booking a pak oslovit ubytovatele přímo mi nepřijde zrovna fér.
 kosatka2 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 17:15:11)
Já teda vůbec netuším, kdyby byl nějaký problém, kam na booking volat. Jednou měli nějaký problém s platbou a skrz formulář nám odpověděli až za 3 dny.

Což hrozilo zrovna teď v létě, správce byl mimo signál a nebyl na místě, naštěstí domek byl otevřený, tak jsme šli dovnitř a on nás uvítal o půl hodiny později.

Dřív jsme jezdili přes Casamundo nebo Interchalet, nebyly tam ty hotely, ale Booking to stejně zkoupil.
 Půlka psa 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 17:21:09)
Me to prijde nefer a i tak nejak nedustojny obchazet toho, kdo mi to nasel.
 Pruhovaná 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 11:08:13)
Ani ne, ale čtu recenze nejen na Bookingu, ale najdu si je i na Google. Někdy je to dost rozdíl :-).
 Termix 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 11:51:14)
Nikdy. Vždy pečlivě čtu recenze a vždy vše odpovídalo. Nicméně my nikdy žádný extra luxus nehledáme. Většinou nám jde jen o přespání. Pouze na týden na lyže chceme opravdu i jakýsi lepší komfort.
 Stáňa * 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 11:56:13)
Zatím nikdy (Barcelona, opakovaně Vídeň, Řím, Budapest atd.).
Zadávam filtry, čtu recenze, porovnávam s hodnocením na jiných portálech.
 Dari79 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 12:42:13)
Vysloveně strašně zklamaná nikdy, ale já nehledám většinou to nejlevnější a tak nějak chápu, že do inzerce hotelu si ty fotky nafotěj hezky, příp. nejhezčí pokoj... Čili, že všechny pokoje v tom hotelu nevypadají úplně jako přes kopírák. Nebo, že i když to na fotce vypadá pěkně, tak v reálu je to třeba nepohodlný (např. křeslo), malý, divný ...

Nedostatky se najdou všude, třeba posledně - pokoj vypadal, jak na obrázku, to OK, ale byla tam jen strašlivě maličká skříň, což v popisu nebylo. Na jednu noc (jezdím tak nejčastěji na služební cesty) mi to nevadilo, ale být tam ve dvou na týden, tak by mě to štvalo dost.

Ale nemyslím si, že za to může booking. Prostě je to portál na inzerci ubytování a rozhodně ne 100% garance dokonalosti.
 Žžena 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 15:23:58)
Nikdy nezklamal, a to jsme ho využili snad stokrát. Ale taky vybíràm podle hodnocení a pod určité číslo nejdu.
Jinak ségře se stalo, že přijela večer do destinace v zahraničí a do ubytování se nedostali, protože majitel čerstvě zemřel. Ale i tu situaci s bookingem vyřešili.
 Renka + 3 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 15:34:42)
Mě nikdy, a to jsem přes něj objednávala i ubytování na kraji deštného pralesa v Malajsii a jiné ubytování po celém světě, taxíky, půjčení auta, různé atrakce v Evropě i Asii. Za mě naprostá spokojenost.
 darinaa 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 15:45:01)
Nikdy. Z recenzí může mít každý naprosto jasnou představu o tom, co lidé chválí a na co si stěžují.
 Silvie+dva kluci 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 16:46:15)
Přes booking jezdíme pravidelně a nikdy jsem neměla problém. Vždy jsme dostali takové služby jako jsme měli objednané. Fotky souhlasily.
 kosatka2 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 17:11:01)
Většinou to předčilo moje očekávání, občas si říkám, proč to nejsou schopni nějak rozumně vyfotit, ale pak si říkám, že lidem by se to líbilo a pro nás by pak bylo obsazeno. Ty recenze jsou často výstižnější, než popis majitele. Fakt mě nezajímá vyfocená větvička levandule v proutěném košíku.

Jednou jsme měli divnou zkušenost, když jsme chtěli něco jinak, a k tomu jsme tam našli něco rozbitého, a napsali jsme to majiteli. Majitel se na nás 2 dny po našem odjezdu obořil, že byl tak hodný a vyšel nám vstříc a my jsme se zle provinili - našli tajně ukryté lampičky ve skříni a přemístili je k zrcadlu v temné chodbě, a jestli jsme to předem rozbité rozbili my, ať zaplatíme nějakou přemrštěnou částku. No tak jsme mu to po pravdě napsali, že jsme na nic z toho ani nešáhli, a on řekl OK a ať teda nic neplatíme.

 Půlka psa 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 17:14:16)
Vubec nikdy, ale jednak asi nejsem moc narocna a druhak vybiram s ohledem na hodnoceni.
 zerat 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 17:28:37)
Zatím nás nikdy vysloveně nezklamal. Asi je to ale i tím, že si vždycky dohledávám to, co tam i na Googlu, voláme majiteli a ověřujeme si informace. Nikdy neberu ubytování, které nemá defacto nejvyšší možné hodnocení a než objednám, tak si je všechna přečtu. Pouze jednou jsme si řekli, že se do toho ubytování už nikdy nevrátíme - bylo to před covidem - bydleli jsme v bungalovu, sousedili jsme s majiteli a ti nám pořád do všeho kecali SMS. Stačilo nechat na chviličku otevřené balkonové dveře se zapnutou klimou a už šla SMS, že nemáme větrat když jede klimatizace - vzhledem k tomu, jak bylo ubytování drahé nás toto docela obtěžovalo.
 Monika 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 21:54:29)
Zerat, to mi připomíná náš poslední nájem chalupy loni v létě. Nebylo to tedy přes Booking. Chalupa (chata) bylo O.K., kromě toho, že v inzerátu nebyla zmínka o tom, že voda tam není pitná voda (resp. že její kvalita není zaručena) Ovšem pronajímatelka byla starší paní, asi byla vždycky poněkud neurotická a nijak zvlášť bystrá (soudě i podle jejího syna, který ji vozil a provázel), museli jsme s ní absolvovat asi hodinovou instruktáž o tom, jak chatu užívat a jak ne, kontrolovala, jestli jsme si fakt dovezli povlečení na peřiny a přezůvky a pro případ, že bychom některé pokyny zapomněli, tak celá chata byla polepená různými pokyny a varováními (včetně toho, že na konferenčním stolku byla přilepena cedule "nesedat"). Taky nám nakázala, že na parkovacím místě (kam by se vešla 3-4 auta, my měli jedno) musíme zásadně parkovat kolmo k cestě, nikoliv podél (parkovala jsem celý týden schválně napříč po úhlopříčce, psychicky mi to pomáhalo ~;)). V průběhu pobytu několikrát volala, jestli je všechno v pořádku a měla tendence "pátrat". Bylo to dost na budku, celou dobu jsme se (lehce) obávali, co bude při předávání při odjezdu, jestli nenajde někde nějaké závady a nedostatky a nebudeme se muset dohadovat. Nakonec to proběhlo bez potíží, ale docela mě to poznamenalo, letos jsme už žádnou chalupu nepronajímali ~k~
 Monča+Kačka(5/04)+Martin(8/06) 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 18:16:50)
Jezdíme s rodinou nebo jen s manželem jen přes booking a zatím jsme byli vždy spokojení, vše bylo vždy v pohodě, pokoje či domy čisté a odpovídaly fotkám, vybavení totéž.
 sylvaina 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 20:42:32)
Připomnělo nám to letní výlet do Mnichova. Hotel na fotkách vypadal velmi dobře, na místě se ukázalo, že jde o ubytovnu zahraničních dělníků 😃. A podle toho byl příslušně omlácený a byl tam neuvěřitelný bugr. Dcera se tam poněkud bála. Ale spíše než bookingu to připisuji naší nezkušenosti.
I když my na stará kolena začali jezdit s cestovkou... Jak stárnem, tak nám vyhovuje o nic se nestarat.
 Blanče 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 21:21:29)
Booking jako takový ne, byla to moje nepozornost, ale jedno ubytování si budu dlouho pamatovat. Byla jsem ve Vídni na konferenci a blbě si zabookovala ubytování, potřebovala jsem zůstat o noc déle. Bohužel v hotelu už nebyl na další noc jediný volný pokoj, nechtěla jsem se vtírat někomu na pokoj, byla jsem jediná Češka a vlastně jediná ženská z konference na hotelu, ostatní ženské spaly v mnohem vyšší cenové kategorii, tak jsem přes booking našla ubytko na opačné straně bloku. Sbalila jsem se ráno, celý den tahala kufr a z večerní akce odešla docela brzo. Když jsem došla na adresu, byl to obyčejný dům, žádné zvonky, všude tma. Vlezla jsem znova do objednávky a zjistila, že klíče se vyzvedávají na opačné straně Vídně. Jela jsem tam hodinu, šla pěšky nočním Prattrem (v říjnu, fakt zážitek). Byla jsem tak utahaná a zblblá, že mne nenapadlo se zeptat, jestli fakt nemůžu přespat tam, kde jsem klíče vyzvedávala. Takže cesta zpět a když jsem došla, bylo to odporný, špinavý a hlavně zakouřený. Jenže bylo 11 večer a já byla hrozně utahaná. Takže jsem si jen přečetla - až v tom okamžiku - v recenzích, že to není nic moc (to bylo teda hodně umírněné), přečkala jsem tam noc a ráno v sedm švihala na žluťák. Fuj, ježí se mi chlupy ještě dnes, když si na to vzpomenu.
 Gladya, bývalá dasa, 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 21:39:56)
Booking jsme využili mockrát a leckde ve světě, vždy jsme byli spokojení.
Jednou se stalo, že ubytování bylo obsazené, během hodiny byl problém dokonale vyřešen k naší absolutní spokojenosti. Dostali jsme mnohem lepší ubytování, za původní cenu.
Jednou měli kamarádi, co cestovali s námi, nějaký problém v pokoji (nefunkční klimatizace a ještě něco), jen zmínili booking a pokoj jim vyměnili.
Jinak myslím, že booking se asi nemůže úplně zaručit za každý hotel,já vždycky čtu recenze, hlavně kritické.
Cestovka taky není záruka.

Neboli souhlasím s tím, že zklamat může ubytovatel, ne zprostředkovatel.
 Tizi 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(24.11.2022 22:12:57)
Booking mě přijde spolehlivější než cestovka, většinou tam najdu mnohem více uživatelských recenzí.
 Katka a 2 výrostci 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(25.11.2022 21:05:08)
~a~ To je jako by ses ptala, kdy nás zklamala heureka.cz nebo google ~t~ Myslíš, že si ubytka objíždějí a kontrolují ??
 nebeska 


Re: Kdy vás booking vyloženě zklamal? 

(26.11.2022 9:13:04)
Vyuzivam stale, ctu recenze a zadny problem jsem nikdy nemela...

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde


(C) 1999-2024 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.


Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.

Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti.
Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.