Otázka
Odpověď
Problémy se školkou
11.10.2001 23:01:23 Marta, 4letý syn.
Dobrý den,
nevím si rady s chováním mého syna. Jsou mi 4roky a ted nastoupil do MŠ. První 2 týdny probíhaly v pohodě. Až jednou v šatně, řekl, že tam nechce jít, že chce domů. Půlhodinové přemlouvání nepomohlo, a tak jsem ho vzala autem domů s tím, že si bude hrát doma sám. Viděl, že jsem rozlobená, a tak začal brečet, ať ho tam zavezu. A tak jsme jeli otočkou zpět. Další týden každý den v šatně fňuká, že tam nechce, že chce domů. Vždycky jsem ho však nějak přemluvila, ať jde do třídy. Jinak ve třídě je spokojený, zapojuje se a jak pro něho příjdu tak si poskakuje a je vysmátý.K fňukání se však po týdnu přidalo i to, že jsem ho opravdu nemohla přesvědčit, ať do třídy jde (že půjdu s ním jako vždy na chvilku...). Prostě chtěl jen domů. Byla jsem zoufalá a učitelka řekla, že to takhle nemá význam. Prej má nakou praxi... a tak ho vzala na ruky, i když se bránil... a odnesla ho do třídy. Strašně brečel..hystericky. Pak se ale zklidnil a šel si hrát. Domů jde zase vysmátý a říká jak zítra půjde hezky. Jenže se to opakuje. Dnes to bylo potřetí... učitelku dokonce poškrabal a kopl.Řikala, že ji úplně bouchalo srdce. V šatně dělá strašnou scénu... je mi to tak nepříjemné, když vidím jak ostatní děti jdou v pohodě. Nevím, zda to bylo rozumné řešení. Připadá mi to kruté.Chodí tam jen na dopoledne.Vždy příjdu včas. Učitelka mi řekla, že je to typ dítěte tyran, že je vychytralý... a dokáže využít situace. Jak mám zabránit těm strašným scénám. Přitom ráno chodím do práce. Prosím o konkrétní radu.Děkuji mnohokrát. Marta.
nevím si rady s chováním mého syna. Jsou mi 4roky a ted nastoupil do MŠ. První 2 týdny probíhaly v pohodě. Až jednou v šatně, řekl, že tam nechce jít, že chce domů. Půlhodinové přemlouvání nepomohlo, a tak jsem ho vzala autem domů s tím, že si bude hrát doma sám. Viděl, že jsem rozlobená, a tak začal brečet, ať ho tam zavezu. A tak jsme jeli otočkou zpět. Další týden každý den v šatně fňuká, že tam nechce, že chce domů. Vždycky jsem ho však nějak přemluvila, ať jde do třídy. Jinak ve třídě je spokojený, zapojuje se a jak pro něho příjdu tak si poskakuje a je vysmátý.K fňukání se však po týdnu přidalo i to, že jsem ho opravdu nemohla přesvědčit, ať do třídy jde (že půjdu s ním jako vždy na chvilku...). Prostě chtěl jen domů. Byla jsem zoufalá a učitelka řekla, že to takhle nemá význam. Prej má nakou praxi... a tak ho vzala na ruky, i když se bránil... a odnesla ho do třídy. Strašně brečel..hystericky. Pak se ale zklidnil a šel si hrát. Domů jde zase vysmátý a říká jak zítra půjde hezky. Jenže se to opakuje. Dnes to bylo potřetí... učitelku dokonce poškrabal a kopl.Řikala, že ji úplně bouchalo srdce. V šatně dělá strašnou scénu... je mi to tak nepříjemné, když vidím jak ostatní děti jdou v pohodě. Nevím, zda to bylo rozumné řešení. Připadá mi to kruté.Chodí tam jen na dopoledne.Vždy příjdu včas. Učitelka mi řekla, že je to typ dítěte tyran, že je vychytralý... a dokáže využít situace. Jak mám zabránit těm strašným scénám. Přitom ráno chodím do práce. Prosím o konkrétní radu.Děkuji mnohokrát. Marta.