Jano, já si nemyslím, žes udělala dobře. Jestli dcera čte a počítá, tak se už teď nudila, proč ona by měla dávat ozoir na to, jestli má být první panáček zelený nebo puntíkatý, jsou tam děti, který mají problém dopočítat správně třetího, nebo snad i poznat barvu, jasně, jsou tam taky takoví, jako je můj, že to umí, ale bere učitelku jako autoritua udělá všechno, ale pak mi doma oznámí, jaká to byla příšerná nuda, že ho to fakt nebaví, ale učitelce neřekne ani slovo.
První třída je náročná. A to hlavně pro učitele, protože si musí poradit se spoustou různě šikovných dětí, někdo to usedí, ale nic neumí, jiný to neusedí, ale umí všechno, jiný usedí a umí, a jiný neusedí a neumí, až ti poslední potřebují odklad, ty první dvě skupiny potřebují pomoct. Všem se zdá normální, že se ve škole pomáhá naučit číst a psát, ale podle mě je potřeba některým pomoct nachystat si věci a nasadit čepici.
sice máš pocit, že bude v pohodě příští rok, ale dost o tom pochybuju, protože bude za rok číst a počítat ještě víc a bude se nudit, to není jenom o školní zralosti, jestli si při vyučování maluje, to je o tom, jestli učitelka zaujme, jestli jí dá práci takovou, aby ji bavila nebo tu nudnou aspoň podá tak, že to udělá, i kdyby se měla nudit.
Já bych v tomto případě asi zkusilazměnit učitelku, no a nebo aspoň konzultovat s ppp a nechat si od nich napsat papír, co s malou dělat, hlavně teda ve škole, aby dělala co má
jinak můj prvňák je adept na vrácení do školky taky, normálně čte, počítá, a to nejen do 20, má docela velký všeobecný přehled, ale má doporučený grafomotorický cvičení, protože v době, kdy je na to kroužek ve škole má on jiný kroužek, tak bude dostávat práci domů, i tak bude psát strašně, ale nemá po kom zdědit nebo u koho se naučit psát pěkně, navíc je roztržitý a přestože udrží pozornost klidně dvě hodiny, tak zapomene vystoupit z autobusu, a místo toho, aby vystoupil za 10 minut zjistí, že je na konečné nezná totam, jel půl hodiny, skoro denně někde něco zapomene, ztratí, nebo poplete, neumí si zavázat boty, naštěstí jsou suchý zipy, má problém se zipem na bundě i kalhotách...
jenomže kdyby zůstal rok ve školce, jak i školka raila, tak co by dělal za rok? mohl by jít tak do třetí třídy, protože kromě psaní by tam mohl už teď