| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Diskuze : Dle regionu : Praha 3

10.3.2010 14:08:11 2+2

Jesle Roháčova

Taky by mne zajímaly přímé zkušenosti. Zahradu jim za poslední rok udělali krásnou s moderními herními prvky,ale já na nich nikdy žádné děti hrát neviděla. Dokonce jsme se shodly i s dalšíma mnoha maminkama co chodí okolo, že snad ani to pískovište jim neodkrývají na hraní - snad jen zcela výjimečně (já osobně to neviděla). Mají tam i kovové trubky na mlhoviště, pokud to ovšem vůbec funguje. Zato praxí při dopoledním "venčení" dětí na zahradě je, že sestry-učitelky sedí na lavičce s kafíčkem, na které nezbylo místo tak postávají, a volají na děti, ať jim neodbíhají víc jak 3m daleko a nikde nelezou !! Už jsem slyšela i vyhrožování, že by dítko potřebovalo na zadek, když neposlouchá !! Kdysi jsem pravda zahlédla jednu učitelku, že ty starší děti nechala volně běhat a hrát si s míčema. Tohle venkovní chování mne moc zaráží, moc bych to chtěla vidět ve třídách, jak se k dětem chovají. Ti drobečci si doma moc postěžovat ještě nedokáží a na jakékoli chování si nakonec zvyknou jako na "normální". To mne děsí. Pevně doufám, že s tím novým venkovním vybavením (prolézačka se skluzavkou a tunelem, houpadla a houpačky), si děti budou moct víc venku hrát (ale zase by to vyžadovalo větší aktivní dozor a pomoc učitelek). Třeba jim to tam jen někdo shora "vnutil", ale personál to třeba ani nevítá. Např. venkovní černě nabarvené betonové stěny jim přemalovali na bílo, takže už to jako tabule na malování křídama použít nelze, ale on to malování dětem stejně předtím nikdo neumožnil. No jsem se rozepsala, ale fakt by mne moc zajímalo vícero konkrétních zkušeností ostatních.
Odpovědět
Průběh diskuze (2 názorů)
Jesle Roháčova 2+2 10.3.2010 14:8
*Re: Jesle Roháčova Ira+M(2/02)+K(1/04)+M(2/07) 18.3.2010 13:8

Komerční sdělení

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept

Další recepty nalezte zde