Jak postupovat, když firma nedodá objednané zboží?
Mám nějakou šanci získat zboží, které jsem objednala a zaplatila přes internetbanking?
Na začátku září jsem v internetovém obchodě objednala zboží, zaplatila, vše se zdálo být v pořádku. Zboží nedorazilo, tak jsem se e-mailem dotazovala na problém. Odpověděli mi, velice slušně, že došlo k chybě v přiřazení platby, ta je již dohledána a zboží posílají následující pracovní den.
Zboží nepřišlo, a tak jsem se snažila do firmy dovolat, což se mi nepodařilo. Napsala jsem další e-mail, ať mi pošlou číslo balíku, že si zjistím na poště, kde se zasekl. Žádná odpověď.
Už je to víc než dva měsíce a netuším, jak můžu postupovat dál. Nic podobného se mi ještě nestalo.
Máte někdo podobnou zkušenost? Co s tím?
Odpovědět