30.11.2010 10:19:26 Cimbur
Zklamalo mě Tchibo
Před dvěma měsíci jsem objednala zboží, ze kterého jsem pak část vracela (nové, nepoužité, v původním obalu atd.), nebyla to malá částka, 1788Kč. Mezitím jsem u Tchibo znovu přes internet nakupovala a očekávala, že se peníze odečtou z další faktury. Nestalo se. Na svém účtu na netu jsem zjistila, že mi stále vedou debet asi 1500Kč - jelikož mi celou fakturu z konce září vedou jako nezaplacenou, nevím proč. Přitom vrácené zboží zaregistrovali a od celkové hodnoty té faktury odečetli.
Takže peníze nemám a ještě jsem dlužníkem. Psala jsem a volala na jejich linku před deseti dny, nikdo se neozývá. Dnes jsem na linku volala, poslouchala 10min. uvítací tón a vyluxovala si kredit. Na mail mi nikdo neodpovídá. Je to normální u tak "solidní" firmy? Jak mám na ně jít? Poslat doporučený dopis?
Odpovědět