Pane Sušický,
vyjádřila jsem svůj názor. Na to mám právo. Vy jste vyjádřil svůj názor na mě.
Neposuzuju podle vykonstruovaných fikcí, byla jsem studentkou Vaší školy, byť ne příliš dlouho.
I na stránkách školy doporučujete školu astrologie jako "velmi vhodnou pro praktikující homeopaty" (http://homeopaticka-fakulta.cz/fakulta/odkazy.htm). Někomu astrologie vyhovovat může, já jí pokládám za škodlivou.
"Pokud se pacient fyzicky zlepší a psychicky reaguje ve formě nočních děsů, může to být reakce na lék s tím, že z HLUBŠÍ nevědomé psychické roviny do dostává VEN do vědomé psychické roviny to, co za tím ekzémem mentálně stálo. Vaše závěr - potlačení - vychází pouze z toho, že to pravděpodobně nezapadá do Vašich striktních tabulek s názvem "Reakce na lék"."
Striktní tabulky? Viděl jste je vůbec někdy?
Jinak vysvětlení zábavné. Když se celkový stav zhorší a více než půl roku po posledním léku zůstává stále horší než dříve, tak si mám namlouvat, že lék byl správný? Ne, to na mě nechtějte.
"... se student ... kterékoliv školy, než Prague College of Classical Homeopathy, měl potřebu takto negativně vyjadřovat o jiných školách ..."
Můj názor na boironské je značně vyrovnanější než tady: http://www.klasickahomeopatie.cz/. Opravdu jsem se snažila zdůraznit i jejich přednosti.
Názor na Brno je významně ovlivněn nulovými výsledky léčby mých dětí u jednoho z absolventů. A zklamáním ze školy samotné, to přiznávám. Protože já snila, jak budu studovat Homeopatickou fakultu
a nejvýraznějším zážitkem pak bylo dusno, které jste dělal kolem Ivy Valentové
. Někteří moji bývalí spolužáci pokračují na Vaší škole, někteří šli do Prahy, někteří do nové školy paní Valentové. Každý z nás si vybral.
Ok, budu svůj názor vyjadřovat ohleduplněji, budu zdůrazňovat, že ho vyjadřuji na základě svých osobních zkušeností, a nezapomenu dodat, že nejsem oficiální mluvčí žádné školy.