21.10.2011 20:11:52 .Katka
Re: Neschopnost opisu
Moje mladší dcera má špatnou koordinaci oko-ruka a opisování jí dělá velké potíže. Úkoly, kde měla něco opisovat z učebnice, jí trvaly příšerně dlouho, osm příkladů do matematiky opisovala půl hodiny. Pak jsem ve třetí třídě přišla na to, že když jí to nadiktuju, má úkol hotový za deset minut i s výpočty. Pak jsem jí diktovala i doplňovačky do češtiny, nejdřív mi řekla, co tam patří, pak jsem jí to nadiktovala. Paní učitelka jí ovšem absolutně znechutila prvouku, protože si zakládala na sáhodlouhých zápisech, které děti musely opisovat do sešitu z tabule. Návštěva PPP je podle mé zkušenosti dobrá jedině tak k uklidnění rodičů („není hloupá, jen je dysgrafik“), nic užitečného nám tam neporadili.
Odpovědět