Lelo, podle mě většina prvňáků ještě ani neví, co je o.k. a co není
Naše holka se radovala ze samých jedniček až do ledna, kdy jsme všichni věděli, že učitelka po Vánocích chce postupně přitvrdit a začít rozdávat i 2,3... Taky dcera nechodí do spádové obyč. ZŠ, ale do "přísnější".
To bylo pláče když najednou byla 1-
Nedala si říct a najednou 2, a taky dostala s pár dětmi 3
, aby pochopila, že uč. jim jedničky zdarma dávat nebude... Přitom dcerka se stále řadí k lepším žákům. Takže jsme postupně došli k tomu, že jsme dcerce řekli, že chce-li mít na vysvědčení samé jedničky bude muset začít makat. Jelikož podle ní i 2 byla přece krásná známka, což je a my jí to nebereme, ale je to pro nás znamení toho, že to až tak moc neumí (my jsme už věděli, že je schopná mít 1 a podtrženou), jakmile bude horší známka než 1- bude denně psát diktát, počty, opis, přepis nebo bude trénovat písmenka - hold místo pohádek... bude procvičovat. U nás tohle zabírá - holka ví, že za známky trestaná nebude, ale bude muset procvičovat...
A jinak zasnění... to u nás proběhlo před první víkendovkou a v době, kdy jsme doma řešili na kolik které tábory ji v létě pošleme. Stačilo se s dcerkou pobavit a hned jsme věděli kde je chyba. Jednak paní učitelka ji nevyvolávala
, tak proč by se přece hlásila, že?
a jednak už se viděla v autobuse vezoucím ji na víkendovku a pobíhat s indiánskou čelenkou po lese na táboře
U vaší holky to může být už těšení na Vánoce