29.6.2012 10:55:13 memphis
Prodávající na Mimibazaru nekomunikuje
Před necelým měsícem jsem dcerce koupila na MMB sukni.Prodávající se mi ozvala hned,má stejnou banku jako já,takže předpokládám,že peníze jí dorazily brzo.Zboží sem samozřejmě hned zaplatila.
A od té doby stále čekám a sukně nikde.
Dívala sem se,že na MMB nebyla teď asi týden přihlášená - chápu,že může být na dovolené,ale sukni sem platila již 2.6 a na MMB se paní přihlásila naposledy 20.6
Takže zboží mi už mohla poslat i před dovolenou
Jsem na MD,v době kdy chodí pošťačka jsem vždy doma - zvláště když vím,že sem si něco objednávala
Zaregistrovaná je tam paní již asi 4 roky,hodnocení má všechny kladné a pozitivní - i když pravda poslední hodnocení má psané v roce 2010
Já na MMB nakupuji již asi 5 let a nikdy sem nic takového neřešila.
Dcerce sem naštěstí o sukýnce neřekla,za což su teď ráda.
Jak dlouho mám ještě čekat,že zboží dorazí?
A hlavně,komu se pak můžu ozvat a nějak to vymáhat?
Ale není to velká částka,takže jestli mi sukýnka nepřijde,aspoň se poučím.Ale líto mi to tedy bude
Odpovědět