Xantipo, no ty brďo! to je síla!
To jste vyfásli nějakou Cruelu, ne? To by se snad mělo zakázat, aby takovýhle učitelé pracovali s dětma - pustila bych je jen na dospělý!
Naše pí učka zase moc ráda rozdává vykřičníky, otazníky a k tomu dvojitě podtrhává - to mě tedy spíč pobavilo, máme od všeho zatím jen jeden kousek, nicméně napsat červeně PODPIS! (když se manžel zapomněl podepsat pod úkolem) to mi nepřipadá jako úplně standardní upozronění rodicč.
Já mám navíc tchýni elementaristku, učila tedy i druhý stupeň, a od ní vím, že ona tenhle agresivní přístup naprosto neuznává - říká, že zvlášť v první třídě se musí děti hlavně chválit, chválit, chválit!!
Ono je toho s tou naší pí učkou víc - co vím ale z doslechu.
On totiž můj synek uměl už dlouho číst, psát, počítat, takže v podstatě celou první třídu má na háku - vyjma tedy kurzívy - to se, jako jediné, opravdu učí.
Paní učitelka to věděla dopředu (i ředitel) ale bohužel nedělá s ním nic moc navíc, spíš nic, než moc. Max ho nechá přečíst nějakou říkanku k písmenku, co právě probírají.
No a tento týden jsem taky zjistila, že ho učí slabikovat (čte plynně už dlouho).
V sešitě měli ke čtení slova a on měl od ní slovo maso rozdělené v půli červenou čárou, obě slabiky podtržené a zakroužkované - tak jsem se ho ptala, co to? A prý, že ho pí učka vyvolala, on přečetl "maso" a ona mu řekla že takhle ne, že se to má číst "ma" "so". Tak to jsem taky pozvedla obočí!
Ach jo!
Jsem více méně rozhodnutá, i jsem to kamarádce řekla, že jako rodič naprosto bezproblémového žáka se paní učitelky zeptám jak na to známkování, tak na ty vykřičníky a otazníky ... jestli je to nezbytné a proč to vlastně dělá.
A že se mi to tedy vůhec nelíbí.
Ode mne to totiž bude určitě lepší, než kdyby to řekl někdo, jehož dítě se školou válčí.