Nereagující e-shop
Prislo mi zbozi v jine barve, nez jsme objednavali (ruzovou fakt pro kluka nemusime), ac krabice byla oznacena spravnou barvou. Muze se stat. Prodavajici ale dela mrtveho brouka, dovolat se mu nelze, na e-maily nereaguje.
Mohu samozrejme od kupni smlouvy odstoupit a zbozi mu poslat zpet, ale to prijdu jejich vinou o postovne a navic nebudu mit darek (moc jich pro robatko nemame). Mohla bych mozna darek do Vanoc i sehnat jinde, ale pokud by u nich neslo o vymenu, ale jen odstoupeni od smlouvy, tak hadam prijdu o postovne zcela urcite a navic s tim budu mit starosti. Na webu obchodu garantuji, ze objednavky zaslane do patku do 14 hodin dorazi do Vanoc, takze pokud by byla snaha z jejich strany, darek bych mohla mit vcas.
Mate nejaky napad, jak co nejefektivneji postupovat? Diky!
Odpovědět