25.9.2014 14:55:17 Luc.
Re: ZŠ - jak je vnímáno dítě s asistentem?
Mám prvňáka a má spolužáka s asistentem. Za rodiče mohu říct jedno, nejsme nadšeni, nevíme dg (vím, do toho nám nic není), nevíme jestli dítě může být argesivní (toho se bojíme všichni, což je pochopitelný a stačilo by málo, na TA nás mohla učitelka ujistit, že to nehrozí - neřekla nic).
Kluk vyrušuje, běhá po třídě, utíká při hodině ze třídy. Ano asistent ho přivede zpátky, usměrní, zklidní, někdy si musí jít odpočinout na koberec.
Děti to rozptyluje, jsou malí, rozhodí je to a chvíli trvá, než se zase chytí.
Navíc s ním nikdo nechce kamarádit.
Ptáš se jestli to rodičům vadí? Ano vadí nám to.
Z pozice kantora - co jsem se bavila s kamarádkama učitelkama a s příbuznou, tak nadšeni pochopitelně nejsou, shodně říkají, že se cítí trochu svázaně, mají pocit, že jim další dospělá osoba kouká přes rameno a nejsou tak uvolněný a spontání.
A dále bohužel i to, že integrovaný žák = problém.
Je to těžký.
Odpovědět