10.11.2014 21:38:54 Zklamaný uživatel
Re: Internetové bankovnictví u mBank
Hrůza. Jsem na tom stejně. Vypnuli staré, nemohl jsem se přihlásit, nebralo mi to heslo.
Přestože jsem jim už na jaře psal, jak se mi to staré IB líbí, a že nechci nové, odpovědí mi bylo, že to chce většina uživatelů, bla bla bla. Kecy, prostě si to umanuli.
Nové IB je oproti starému strááášně pomalé, nepřehledné až zmatečné, neintuitivní, téměř nefunkční, nelze se v něm jednoduše dopídit informací, které potřebuji, některé šablony příkazů se prostě někam schovaly (a nejdou vyhledat) apod. Děs.
Uvažuji, že uteču k jiné bance. Zatím ještě doufám, že s tím ještě něco udělají. Ale moc tomu nevěřím...
Odpovědět