No tak ono není call centrum jako call centrum. V Brně je řada tzv. středisek sdílených služeb, kde zaměstnanci poskytují klientům poradenství po telefonu. Jedná se o firmy Lufthansa, Infosys, Monster, IBM. A tam nikdo neschponý jít nemůže, podmínkou bývají dva světové jazyky na takové úrovni, aby ten člověk mohl po telefonu nebo mailu mluvit s lidmi po celém světě o daném problémů. A tam jsou nástupní platy myslím 23 tisíc Kč. Pracuje tam i řada cizinců, protože není dost Čechů, kteří by cizí jazyky dokázali aktivně používat.
Četnost a původ příjmení najdete na Příjmení.cz. Nejoblíbenější jména a význam jmen na Křestníjméno.cz. Pokud hledáte rýmy na české slovo, použijte Rýmovač.cz.
Všechny informace uvedené na těchto stránkách jsou obecné povahy a jejich používání je plně ve vaší odpovědnosti. Jakékoliv otázky zdraví vašeho nebo vašich dětí je nutné vždy řešit s vaším lékařem.